Gå til innhold

Hvordan fjerne sorte prikker/hudormer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittelen sier...hvordan får jeg fjernet sorte prikker/hudormer?

Jeg har en drøm om å kunne gå uten foundation, men hittils er det ikke håp.. Jeg har sorte prikker på nesen og haken, og aner ikke hvordan jeg skal få fjernet dem?

Anonym poster: 2721a7b01fe047a1307e29f73269bab3

Skrevet

Rens huden hver morgen og kveld bruk en krem tilpasset din hud å peeling å maske noen ganger i uka.

Du bør også klemme ut sorte prikker feks etter du har dusjet.

Det kan være lurt å dra til en hudpleier får å fåveiledning til det som passet best til din hud:-)

Anonym poster: 331f311db6048d9b2762a1a10d14204c

Skrevet

Man få kjøpt strips som fjerner ormene, bare spør på Cubus eller H&M etter strips for å fjærne hudormer. før du bruker dem tar du varmt vann på stedet du skal feste stripset, før du klister på stripsen på nese/hake, dette funker veldig bra, husk å skyll nesen/haka med kaldt vann etterpå.

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Man få kjøpt strips som fjerner ormene, bare spør på Cubus eller H&M etter strips for å fjærne hudormer. før du bruker dem tar du varmt vann på stedet du skal feste stripset, før du klister på stripsen på nese/hake, dette funker veldig bra, husk å skyll nesen/haka med kaldt vann etterpå.

Selges de enda? jeg så dem for ett par år tilbake, men ikke sett dem på en stund nå. Mulig jeg ikke har sjekket godt nok. Skal spørre betjeninga neste gang jeg er innom. Sliter med det samme

Gjest hannehov93
Skrevet

Jeg har prøvd enormt mye, men de vil fortsatt ikke vekk på meg, dessverre. Selv om det ikke er mye det er snakk om (har blitt kvitt det meste med syrepeel), så er det fortsatt noe igjen. Har prøvd å bare ikke irritere meg så mye over det lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...