Gå til innhold

popcornmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det an å ha popcornmaskin (Sånn stor, stilig retromaskin) i et uformelt bryllup, ved siden av kakene? uten at det blir for mye barnebursdag? ;)

Anonym poster: 4c1bb73b2f072322cfc20e25bced51e7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her: tenker at det kan være godt med noe salt atmed alt det søte! :)

er jo mange som setter frem salt potetgull/ saltstenger osv på bordene etter maten, men litt artig å gjøre litt utav det da! så kanskje man kunne kjøpt inn noen fine beger i passe størrelse, og noe popcornkrydder i forskjellige smaker?

noen som vet vet om steder man kan finne slike beger/ krydder?

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi hadde ferdigpoppa popcorn på godteribuffeen, vi kjøpte 120 liter (:o) for rundt 200,- på Brobekk storcash. Stor suksess! (og masse, masse popcorn til overs. :))

• Liker 1
Skrevet

oj, det så innbydende ut! :) namnam!!

lagde du de kremmerhusene til popcorn selv da? er de lett å lage, Alt godt? :)

Skrevet

hvor lang tid i forveien ble popcornet poppet forresten? så det ikke blir seigt når det skal spises utover kvelden?

Skrevet

hvor lang tid i forveien ble popcornet poppet forresten? så det ikke blir seigt når det skal spises utover kvelden?

Skal du poppe selv?

Tror jeg bare hadde kjøpt ferdig popet som Altgodt sier. Vi har riktignok en popcorn maskin som fint kan brukes til formålet men den må ha pauser hvert 20 minutt eller noe slikt.

Skrevet

sånn ferdigpoppet popcorn har jeg litt dårlig erfaring med.. de gangene jeg har prøvd det, så har det alltid vært seigt :/ (sånn Maarud ferdigpoppet popcorn)

men sikkert veldig greit å bare ha det ferdig da, tømme rett fra posen og ferdig med det!

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi kjøpte det i ei diger kasse, og det vart ikkje seigt. Bestill og få det rett før bryllupet, så er det heilt fint. Eg syns det var betre enn Maarud. Kremmerhusa var kjempeenkle, eg reiv gråpapir i firkantar med ein linjal til å rive mot, så vridde eg dei til eit kremmerhus og limte dei saman med hjerteteip frå Granit. Det var gjort på ein kveld, og vi lagde vel 150, trur eg. Dei som vart til overs vart brukt til å ha restegodteri i når barna gjekk heim, dei fekk fylle kvart sitt kremmerhus med snop som var igjen.

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

(Og vi satte opp godteribuffeen (og fylte kremmerhusa) kvelden før. så lenge det ikkje er alt for høg luftfuktigheit går det fint.)

• Liker 1
Skrevet

Høres ganske stress ut. Er nok å tenke på denne dagen om man ikke skal ordne med popcornmarskiner eller kjøpe seigt popcorn. Chips er tingen!

Skrevet

Vi kjøpte det i ei diger kasse, og det vart ikkje seigt. Bestill og få det rett før bryllupet, så er det heilt fint. Eg syns det var betre enn Maarud. Kremmerhusa var kjempeenkle, eg reiv gråpapir i firkantar med ein linjal til å rive mot, så vridde eg dei til eit kremmerhus og limte dei saman med hjerteteip frå Granit. Det var gjort på ein kveld, og vi lagde vel 150, trur eg. Dei som vart til overs vart brukt til å ha restegodteri i når barna gjekk heim, dei fekk fylle kvart sitt kremmerhus med snop som var igjen.

hvor kjøpte dere det fra? :)

Skrevet

Ville kanskje ikke ha valgt varm popcorn fra maskin. Det lukter endel, gjør det ikke? Ferdigpoppet høres bedre ut.

Skrevet

Brobekk storcash, eg trur det kom herfrå: http://flavo.no/uplo...e-arenasalg.pdf

finner ikke noen pris på den siden jeg! kostet det mye? grei frakt?

Gjest navnelapp
Skrevet

Det kosta rundt 200-300 kroner, eg huskar ikkje heilt. I den store samanhengen føltest det som ingenting, iallfall. Godteribuffeen vart mykje billigare enn vi trudde, den kom på ca. 1200,- totalt til 150 menneske. Vi henta kartongen sjølv nokre dagar før bryllupet, så kva det kostar å frakte den veit eg ikkje.

Skrevet

Vi hadde ferdigpoppa popcorn på godteribuffeen, vi kjøpte 120 liter (:o) for rundt 200,- på Brobekk storcash. Stor suksess! (og masse, masse popcorn til overs. :))

Nydelig!

Men... heiter det ikkje bryllaup på nynorsk?

Anonym poster: ba6ea0bae16942d693a39704e25f343e

Gjest navnelapp
Skrevet

Nydelig!

Men... heiter det ikkje bryllaup på nynorsk?

Det er mogeleg. Eg skreiv det i ein stil ein gong, og det vart retta til bryllup, så då slutta eg å skrive det. Og så seier eg bryllup, så då skriv eg det slik eg vil. :)

• Liker 1
Skrevet

Det er mogeleg. Eg skreiv det i ein stil ein gong, og det vart retta til bryllup, så då slutta eg å skrive det. Og så seier eg bryllup, så då skriv eg det slik eg vil. :)

Grunnen til at eg spør er at eg vil skrive meir nynorsk, derfor stalker eg dykk nynorskbrukere no og da så eg kan snappe opp eit og anna ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...