Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på en bensinstasjon, og stod og leste forsiden av Se og Hør mens jeg stod og ventet på at det skulle bli min tur. Der stod det at Anneli Drecker (en av dommerene i Idol) var blitt hjernevasket av en hemmelig sekt!!???

Var det noen som leste denne artikkelen? Hva var dette!!??

Nelle :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Har også sett den overskriften, men som deg ikke lest bladet. Men jeg har lest Se&Hør før (hos tannlegen :wink: ) så jeg regner med at hun, i sin ungdom, for ca 20 år siden eller så, var innom en sekt en stund før hun kom seg ut (med god hjelp av familie og venner eller noe..) det er jo sånn de fleste "dramatiske Se&Hør historiene" egentlig er når det kommer til stykket..

Tror ikke hun er med i noen sekt nå, akkurat..

Har noen lest det? Har jeg rett? :ler:

Skrevet

:o Herregud, har hun gått til se & hør med den historien, hvis den da er sann... :-? ....Hvis det er sant, at hun ble hjernevasket burde hun ha gått til et mer "seriøst" blad med historien...eller kanskje et ungdomsblad, som i et ledd for å spre kunnskap... :kul:

Skrevet

Jeg tar veldig selvkritikk på at jeg sørget for at tråden sporet av i den uendelige, sorry, særlig til Nelle som startet tråden. Nå er den som du ser delt.

Jeg ble litt lett revet med, men er så fryktelig opptatt av akkurat dette, skjønner du :oops: Av ulike årsaker er dette noe som virrer gjennom hodet mitt minst en gang om dagen...

Gjest Gloria1
Skrevet

Og det som står i Se & Hør er sant :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...