AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Nevøen min fylte 14 år nylig, og jeg har enda ikke kjøpt en bursdagsgave til han. Synes det er kjempe vanskelig med gutter i denne alderen! Det eneste han ønsker seg er penger, men det fikk han til jul, og jeg synes det er litt kjedelig :-) Hans interesser er bordtennis og fotball. Jeg tenkte kanskje å kjøpe en billett et sted jeg kan ta han med, eller noe lignende? Kikket på sesongkort til favorittlaget hans, men det var ganske dyrt.. Noen her som har noen supre forslag? :-) Blir veldig takknemlig for svar! Anonym poster: ab23ea6aebbeb6bf7dfd7c19b5ef713f
pingelill Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Klær? En kul genser eller t-skjorte fks? Playstation-spill? (om han har playstation eller noe lignende) Deo+parfyme pakke? Mange av disse 14-åringene er ganske forfengelige allerede Kino-gavekort?
Gjest Skjæra Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 I den alderen der så er det ofte penger som er best. Skjønner at du syns det er kjedelig, men det er ikke du som skal ha gaven Kanskje han sparer til noe dyrt? 1
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Fleshlight fra tante er en sikker vinner for en fjorten år gammel ungdomshankjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå