Gå til innhold

Kjempeforelsket i typens bestevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada jada, jeg vet det ikke er riktig det jeg driver med. Jeg er så forelsket i bestevennen til kjæresten min. Jeg og kjæresten har vært sammen lenge, kjent hverandre nært i mange år, men bestemt oss for å være seriøse nå.

Så kommer hans bestevenn flyttende hjem etter mange år i utlandet. Følelsene har blusset opp over tid, jeg klarer ikke å slutte å tenke på ham, ser på bilder av ham på facebook hele tiden, kjenner det kribler når jeg ser bilen hans i byen osv.

Jeg elsker kjæresten min også, jeg elsker to menn samtidig. Jeg vil ikke dumpe kjæresten min fordi jeg elsker ham, jeg får uansett ikke bestekompisen hans heller, for de har en svoren ed om ikke å ta hverandres ekser eller flørter.

Aner ikke hvor jeg vil hen med dette, sutring i dagens lunsj :sukk:

Anonym poster: 8405ae3487bf1bc542b6755558f35a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må tenke selv hva du vil, og kanskje se det litt over tid om du stadig er forelsket i denne fyren så ville jeg ha gjort det slutt med kjæresten og spart han for den bortkasta tiden med deg som er forelsket i en annen.

Bare ikke prøv deg på typen din sin bestevenn, gutter har en regel har jeg hørt, Dine kompisers exer og kjærester rører man ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...