mso Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Hei! Min kjære har bursdag i slutten av februar, og jeg er en arbeidsledig jente uten noe særlig inntekt. Så jeg må prøve å få til noe som ikke koster så utrolig mye, men som vil glede han veldig! Jeg har litt penger å gå på, men hadde vært fint med tips til gave som ikke er så dyr, eventuelt noe jeg kan lage selv. Håper noen her har noen spennende, kreative tips! Hilsen meg :-D
dobri123 Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Lag en god middag, tenn lys, kanskje roseblader fra døren og inn? da min kjære fylte sist år tente jeg stearinlys i hele leiligheten, strødde roseblader inn på soverommet og stuen, lagde god mat og så spiste vi på teppe og puter på gulvet. Han var veldig fornøyd 1
Laglegur Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Du kan også lage et gavekort på massasje Skrive noen fine ord i tillegg. Min kjære setter ihvertfall alltid pris på å bli massert på skuldre og rygg!
mso Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2013 Åå, det var gode forslag! Problemet er at han bor sammen med kompisen sin og broren hans, så det er ofte crowded med folk der og de sitter som klistret til diverse spill og tv så vanskelig å få ordnet istand noe alene, og jeg bor flere timer unna så blir at jeg kommer ned med tog eller noe rundt bursdagen hans. Vi bor altså ikke sammen. Derfor er utvalget litt vanskeligere.. Men hva tror du gutter tenker om en utklippsbok med masse bilder, minner av oss? Eller blir det for jentene og klissete? Tenkte også på å bestille en natt på hotell i oslo, men det er veldig dyrt, om ikke dere har noen forslag fra tidligere erfaringer rundt det? Trenger flere tips :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå