Gå til innhold

Føler folk misliker meg, vet ikke hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper jeg kan kanskje få noen kloke ord her, for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Jeg har noen få venner, noen jeg kan spørre om vil finne på noe, men det er ca bare 3 av dem. Tidligere var jeg en del av en stor flokk med felles venner og bekjente, men nå virker det som om denne flokken ikke liker meg, som om jeg blir fryst ut på en måte. Jeg aner ikke hva jeg har gjort, jeg har aldri snakket stykt om noen av dem, jeg vet ikke helt hva som er i lufta..

Hvis jeg skriver til dem på facebook så ser jeg jo selvfølgelig at de har sett meldingen, men de svarer ikke. hvis jeg sender tekstmelding så svarer dem aldri, men de svarer på andre meldinger som de får fra andre.

Jeg var veldig glad i disse folka, jeg gjorde mye for dem, vi var sammen veldig mye. Men så plutselig ble alt snudd helt rundt.

Jeg har bodd i usa og gått på skole der i ett år, det var iløpet av dette året vennene mine begynte å gå bort fra meg. ikkke en eneste har spurt hvordan jeg har det, ingen svarer meg, ingen vil være med meg..

Hva skal jeg gjøre uten venner? jeg har ikke lett for å finne nye akkuratt.

Anonym poster: 6d111b0451f0631d2c8930ed0ba1b17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje de er sjalu for at du dro til USA?

Det er ofte sånn at man mister kontakt og vokser ifra hverandre.

Studerer du? Jobber? Kansje du blir kjent med noen der?

Du kan jo spørre dem hvorfor dere ikke har så mye kontakt lengre.

Skrevet

Sjalu mennesker finner på så mange rare unnskyldninger. Kanskje du skal være glad til, og heller nyte kontakten med de vennene som fortsatt oppfører seg som venner.

Anonym poster: 2eb262085606033c674d6b990cc6e113

Skrevet

Kansje de er sjalu for at du dro til USA?

Det er ofte sånn at man mister kontakt og vokser ifra hverandre.

Studerer du? Jobber? Kansje du blir kjent med noen der?

Du kan jo spørre dem hvorfor dere ikke har så mye kontakt lengre.

Jeg går skole men kommer hjem snart, er jo hjemme på besøk i norge en del, da er det ingen som spør om vi skal finne på noe, ingen som har savnet meg. Jeg synes det hele er veldig merkelig, det er som om det går stygge rykter om meg eller noe, eller at alle har avtalt at de ikke skal snakke med meg mer..

Skrevet

Jeg tror ikke de er sjalu, jeg ville først tro at det var fordi jeg ikke alltid var der til å kunne være med dem når de kjedet seg hjemme, siden jeg ikke er der til å slippe alt jeg har i hendene med en gang de trenger det så gidder de ikke ha kontakt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...