Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en kompis som påstår at menns følelser kommer når de har sex, at han vil ha kjærlighet og finner det når han har god sex. Stemmer dette på menn? At de faller mer for god sex enn personlighet?

Anonym poster: 2a23e87e5e5e79ba0b518907c99d563b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer nok.

Anonym poster: 7d9a5bbf384021c9c5cf0a761bf9109a

Skrevet

har en kompis som påstår at menns følelser kommer når de har sex, at han vil ha kjærlighet og finner det når han har god sex. Stemmer dette på menn? At de faller mer for god sex enn personlighet?

Det er lettere å tilpasse seg en personlighet, for begge to, to personligheter som lever sammen må alltid gi og ta litt. Deilige lår vil alltid være deilige lår. De kan i tillegg kompensere veldig for svakheter ved personligheten. Men påvirkningen kan gå begge veier. Liker du personligheten liker du ofte kroppen også. Jenter er ikke så utrolig forskjellige som, jenter spesielt, vil ha det til.

Det er som med golf, det meste dreier seg om køller og hull.

Skrevet

Jeg føler ikke at jeg kan ha god sex hvis ikke følelser allerede er involvert, og at jeg føler at jeg kan være trygg og intim med henne før sex. Så for meg stemmer det ikke.

Anonym poster: c04066c4254d7bed367ba204152f799a

• Liker 3
Skrevet

Det spørs på hva man mener med følelser.

Vær klar over at egoisme og lyst også er følelser.

Men gir det deg noe at andre er ego?

• Liker 1
Skrevet

Han mener det sånn at han ser ei dame han liker, utseende/væremåte etc, men det er ved å ha sex med henne, god sex, som gjør at han blir forelsket. Sex er veldig viktig for denne mannen da.

Skrevet

Han mener det sånn at han ser ei dame han liker, utseende/væremåte etc, men det er ved å ha sex med henne, god sex, som gjør at han blir forelsket. Sex er veldig viktig for denne mannen da.

Problemet er at det aldri finnes noen garanti for at sex og forelskelse kommer til å gå over i kjærlighet.

• Liker 1
Skrevet

Det var vel heller ikke snakk om garantier, han bare fortalte hvordan han, og mange menn, blir forelsket

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som prat for å buksere seg ned i buksene, men det er allikevel noe i det. Jeg tror ikke dette er noen strategi for den sterke forelskelsen, men det kan allikevel være en strategi å bygge god livsslang kjærlighet på. Ikke helt forelskelsesvill, men allikevel veldig god. Ikke alle trenger den kraftige forelskelsen, og forelskelse kan også være turnoff for partner, dersom partner lett mister følelser utsatt for siklende desperasjon.

Skrevet

Det var vel heller ikke snakk om garantier, han bare fortalte hvordan han, og mange menn, blir forelsket

Ja, men da må man altså forstå at forelskelse ikke er det samme som langvarig kjærlighet.

Skrevet

Klart det, er vel oftere at forelskelsen går over i vennskap enn kjærlighet

Skrevet

Klart det, er vel oftere at forelskelsen går over i vennskap enn kjærlighet

Eller ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en sleiping. "Jeg må ha mye og god sex (må suges) med deg for å kunne bli forelsket i deg." :fnise:

Skrevet

Sant det, kan jo være han bruker det som en unnskyldning for å få mest mulig sex

• Liker 1
Skrevet

Er noe i det, men tror nok at det er mye mer kompisert enn som så. Følelser og sex går hånd i hånd for menn også, og menn er faktisk ganske forskjellige - kan ikke ta alle over en kam på dette tror jeg.

Skrevet

Han er jo en mann som virkelig er ute etter den store kjærligheten, han ønsker å finne ei dame å leve sammen med, så han er ikke ute etter å få sex med flest mulig damer heller. Han er litt spesiell, sier han kjenner på kroppen når det er noe der å bygge videre på, og at han da kjenner det når han har sex.

Skrevet

Han er jo en mann som virkelig er ute etter den store kjærligheten, han ønsker å finne ei dame å leve sammen med, så han er ikke ute etter å få sex med flest mulig damer heller. Han er litt spesiell, sier han kjenner på kroppen når det er noe der å bygge videre på, og at han da kjenner det når han har sex.

Hvordan kan han vite det når han åpenbart aldri har opplevd den store kjærligheten?

Eller er han i sammen med den store kjærligheten nå og har vært trofast overfor henne i et antall år?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det man kan kjenne ved sex er om det fysiske stemmer. Men man trenger ikke kle av seg for å finne ut det. Jeg testet min kjære på første date. Jeg strøk/masserte henne forsiktig i nakken. Jeg merket at hun likte det. Det var nok for meg til å vite at det fysiske hadde gode forutsetninger.

Måten han snakker på viser at han faktisk ønsker å knulle deg, samtidig som han enten ikke er forelsket, eller helt motsatt, forsøker å dekke over det for å ikke framstå desperat og avtennende.

Jeg har en følelse av at Steinar tolker riktig her.

Endret av I Grosny
Skrevet

Nå er det faktisk dere kvinner som kobler sex og følelser sammen da.

Anonym poster: 88bd9f0e80eb3a2765ce2a94157c7151

Skrevet

Tror ikke han ønsker å knulle meg, han er nå sammen med ei dame jeg tror han har mye følelser for, har vært mye styr der fordi han ei stund holdt på med to, ble mye krangling og sjalusi, spesielt med henne han er med nå, da det ble oppdaget. Han var litt vinglete mellom de to damene, virker som om han har mye følelser for begge, men han har tatt sitt valg nå, sier han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...