Gå til innhold

Hade hun rett til å bli sur?

Fremhevede innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Ei dame på 22 år som jeg kjenner litt havnet i en samtale med meg på byen i går. Hun begynte å kommentere og kritisere puppene mine, nei det var slik at jeg HADDE ikke pupper! Slikt er bare barnslig og teit av ei på hennes alder og siden jeg likevel hadde noe innabords svarte jeg henne med "Du har dine bare fordi resten av kroppen din er overbelasta med fett" så blir hun forbanna! Jeg liker henne ikke generelt sett for hun lå med min type 1 måned før vi ble sammen og hele tiden forteller meg hvor god han er i senga (som jeg ikke vet det da tøs) og hele tiden hinter til "typen din mmmm ;) ;) ;)" Dette er krangling på fjortisstadiet "du hakke pupper næænæ" så jeg gikk bare. FYSJ!

Videoannonse
Annonse
Gjest agurk
Skrevet

Dette er faktisk krangling på fjortisstadiet ja.. Drit i henne!

Gjest Anonymous
Skrevet

[quote="

Jeg hadde ikke funnet meg i noe slikt! JEg hadde rett og slett prylt henne opp.. Fy faen for ei bitch.. Hun går bare ikke rundt å sier til deg hvor god typen din er i senga.. Jeg hadde dratt til henne,,, ELler så hadde jeg brukt den andre teknikken. Drete henne skikkelig ut, forran hele puben! Tatt det på karoken..

Skrevet

Ja, hun var barnslig, men det var sannelig du også. Straks du kom med din kommentar var du ikke det spor bedre enn henne, dessverre.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg hadde drukket så jeg kan unnskylde meg med det, dessuten begynte hun og er det noe jeg ikke tåler er det kroppsnedrakking og da får de vel faenmeg igjen? Nei jeg vender ikke det andre kinnet til, spesielt ikke der hun står og prøver å ta på typen min med "hahaha å du er så morsom jeg må ta på deg når du ler"

nei, jeg ser det sånn selv at etter hun gjentok denne puppekommentaren 4 ganger, får vel jeg lov å klikke?

FOLK ER SLESKE!!! :-x

Skrevet

Skjønner deg godt jeg, folk kanke komme å si akkurat hva de vil heller.

Det var kun for å såre at hun sa som hun gjorde, og det trenger man ikke bare å stå å høre på. Syns ikke det er så barnslig å gi litt tilbake, hadde hun bare godt av.

-Barnslige Madison? 8)

kan være barnslige sammen*flire* :kul:

Skrevet

ja, jeg kan vel også skjønne deg. Hadde nok kanskje prestert noe liknende selv. Men likevel må jeg si at du er ikke noe bedre enn henne, tverdt imot litt verre. MEn - noen ganger blir det slik for vi blir sure og irriterte :)

Barnslig greie uansett.

At hun går rundt å sier hvor god typen din er i senga kan jo være helt andre grunner til da. Kanskje et litt forstokket forsøk på å ikke gjøre det anstrengt mellom dere? Det kan jo ikke være for å gjøre deg sjalu, for det var faktisk du som endte opp med typen da. Og hun sier jo ikke noe stygt om ham for å få deg til å føle deg dum - jeg tror ikke hun har noen baktanke med det annet enn at hun velger en veldig lite lur fremgangsmåte.

Han valgte jo tross alt å ligge med henne, så det blir litt feil at du er sinna på henne for det - burde vel heller vært mer riktig om du var sinna på han. Selv om du i bunn og grunn ikke har noen som helst grunn til å være sinna på noen av dem bare fordi de har ligget med hverandre. Hun kan ikke hjelpe for at du er sammen med en hun en gang har ligget med. Kanskje hun er kjempeforelska i ham og føler at du trakk det lengste strået - så egentlig hadde det i mine øyne vært mye mer normalt om hun var sinna på deg. Men ..

Skrevet

Det er hun som er teit, se over henne det hadde jeg gjort.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Men jeg får iallfall ikke høre av typen min hver dag om det ligge, slik som med henne! Tvert imot, når jeg tar det opp er det for å vennlig mobbe han og da tar vi det med humor for hun ekke bra! Hun er bare slesk og har en slesk type på dop og det er faktisk verre å ha små (ingen?) pupper enn å være feit, fettet kan slankes billig bort, men hvor billig vil det være for pupper å vokse? Nei jeg kjenner hun her dama og VET hun ikke mener det hyggelig.

Skrevet

Uffda - ja vi er visst forskjellige. Jeg ville i hvert fall blitt skeptsik og fått et problem med tilliten om typen min pratet nedsettende eller latterliggjorde sine x-elskerinner. Hjelpe meg, det er jo ikke snilt i det hele tatt, uansett hvor teit dama er. Han valgte selv å stikke den i henne, burde kanskje ta et litt voksnere standpunkt i forhold til valgene sine?

Men, noen er sånn og noen er sånn. Jeg skal ikke si du tar feil, for det kan jeg ikke vite, jeg har heller ikke peiling på situasjonen. :)

Atmi.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Vårt forhold består av veldig mye humor, noe som (forhåpentligvis) er sunt. Vi er selvsagt seriøse avogtil men den dama der er ikke seriøst "Jeg var dritings, desperat og hadde ikke hatt noe på flere måneder" er ordene som alltid gjentar seg, et engangstilfelle, og jeg er et oooo allerede 9 måneders tilfelle, så jeg tror han hadde dumpet meg hadde han hatt noe imot meg ;)

Vi er sære men vi er iallfall sære sammen :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Pterodactylkake!

Syns det var tøft sagt jeg! Hvis noen hadde sagt noe sånt til meg, så tror jeg at jeg bare hadde blitt målløs av forbauselse. Og selvfølgelig kommet på noe lurt å svare etterpå. :roll:

Men jeg forstår ikke hvorfor du gidder å ha noe med henne å gjøre. Hadde jeg vært deg ville jeg bare ledd for meg selv av henne, og på en litt overlegen måte skjøvet henne ut av livet mitt. :smoke:

You go girl!

Skrevet
Jeg hadde drukket så jeg kan unnskylde meg med det

Men hvem har skylda for fylla? Fylla har ikke skylda...

HM! ;)

Men skjønner poenget ditt ellers, med dette puppe-pratet... for min del hadde jeg bare ignorert henne og gått min vei...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg ble skjenket :oops: Av personlighet #3

hæhæ neida. Øh må alltid møte på henne når jeg går ut på byen hun er overalt!

Gjest Klara Klok!
Skrevet

Hun hadde ingen grunn til å bli sur på deg............... :riste:

og jeg synes du var "dum" som "sank ned på hennes nivå".............. ergo - du er ikke noe bedre enne henne......... :roll:

Skrevet

For en bitch :roll: Synes ikke at du "sank ned på hennes nivå" i det hele tatt, slike mennesker sier sånne ting for å få andre til å føle seg "dårligere" enn dem selv trenger å få et trøkk i trynet selv av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...