Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg gjorde det slutt med min samboer i går. Vi har vært sammen i over to år og har hatt en fin tid sammen. Men han var utro med meg(ikke sex), for en liten stund siden og da var det over og ut for min del. Likevel lot jeg det gå noen uker for å bare få roe sjokket ned litt, i disse ukene prøvde han ikke særlig og vinne noe tillitt tilbake og gjorde ikke alt i sin makt for forholdet. I mellomtiden drev han også å gjorde ting som var uakseptabelt.

Jeg orket ikke mer og igår sa jeg at det var over. Han har hele tiden sagt han er svært redd for å miste meg, men tydeligvis ikke redd nok med sin oppførsel. Da jeg sa det igår etter jeg hadde "avslørt" noe som ikke var ok, så har han bare sittet med hodet i henda i kanskje to timer. Jeg gjorde vanlige ting, gikk ut med hunden, osv. Han har ikke sagt et ord til meg, han virker veldig lei seg(tror jeg??). Så la han seg, og jeg la meg. Nå er det bare jeg som er våken da.

Var vel igrunn ikke poeng i å skrive alt dette, det jeg vil vite er HVORDAN REAGERTE DIN KJÆRESTE når DU gjorde det slutt. Altså, sinne, lettelse, stillhet(som her..og evnt når sa h*n noe igjen??), etc. Når flyttet dere fra hverandre.

På en måte er jeg veldig bitter etter alt, men samtidig så er jeg jo glad i ham og ønsker han det beste fremmover i sitt eget liv, selvom han virkelig har vært en idiot...

Anonym poster: 4b02a11fa08f3345c9ba2bd4635b6ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Anonym poster: 4b02a11fa08f3345c9ba2bd4635b6ca4

Skrevet

første gang jeg gjorde det slutt med kjæresten så løp han etter meg med en hagle, så truet han med selvmord, andre gangen jeg gjorde det slutt (med samme fyr) så satt han i godstolen sin med kjøttkniven i hånda mens han stirret ut i luften...

• Liker 3
Gjest Skjæra
Skrevet

første gang jeg gjorde det slutt med kjæresten så løp han etter meg med en hagle, så truet han med selvmord, andre gangen jeg gjorde det slutt (med samme fyr) så satt han i godstolen sin med kjøttkniven i hånda mens han stirret ut i luften...

Vær så snill å si at det dere ikke er sammen nå?

Skrevet

Er du gal! han var ihvertfall gal!

• Liker 1
Skrevet

Eksen min reagerte først med aa bli helt fra seg og graate, saa til sinne og tilbake igjen til sorg. Naa er han bare sint.Han hadde faatt klar og tydelig beskjed fra meg om at hvis ikke han endret seg saa stakk jeg. Hadde gitt han x antall muligheter til aa endre seg og vise at jeg var verdt noe for han, men ingenting skjedde. Likevel saa reagerte han med sjokk.

Jeg var litt kynisk og hadde allerde flyttet fra leiligheten paa grunn av jobb et stykke unna (ja det var planlagt), saa vi gikk hver til vaart etter jeg hadde slaatt opp med han.

Mitt raad er at dere flytter saa fort som mulig fra hverandre. Det gjør det lettere for deg aa faa han og alt han har gjort mot deg bearbeidet og paa avstand. Ikke mulig aa komme seg virdere naar du staar midt oppi det fortsatt..

Lykke til:)

Anonym poster: 4dc0b5682b59479c1acd36030ed7d47a

Skrevet

Eksmannen min og jeg ble enige om å flytte fra hverandre, det var helt udramatisk egentlig. Dramaet kom først ett år etter, da han forstod at det var over! Så traff jeg en fyr som jeg virkelig ikke passet med. Han gråt litt, tryglet, bad... Det var ikke morsomt. Jeg har vært en litt sånn "snill og ordentlig" jente og vært livredd for å såre noen, og det var ikke moro å se han bli sykemldt pga meg... Men så ble jeg sammen med en som viste seg å ha samboer - da var det slutt på søte, snille meg ;-) Han hadde ingen reaksjon - det var mer type "forbannet kjærring står og skriker alt stygt hun kan komme på" setting ;-) Han tok bare tingene tingene og gikk ;-)

Skrevet

Samboeren min gjorde det slutt ifjor(Juli), jeg reagerte med og gråte og pakke tingene mine samtidig ringte jeg min mor for å si at jeg trengte en bil med mye plass i. Da det var over og ut mellom oss. Han som gjorde det slutt, reagerte først med og fortelle hvor perfekt jeg var og at jeg fortjente så mye bedre enn han. Og etter det så gikk han løs på seg selv og slo seg i ansiktet og i veggen, så han fikk sår på knoklene.

Hehe, men vi ble sammen igjen i September og er samboere den dag idag.

Vi hadde vært sammen 4 år før han dumpet meg ifjor, så vi er vel på 5 året vårt nå.

Anonym poster: c1d398787d04942f54f589aad87f163b

Skrevet

Han sa bare "Ok", men i ettertid fikk jeg høre at han hadde tatt det tungt.

Gjest Sunheart
Skrevet

Først gråt han og tryglet om å få bli, kom med masse positive ting om meg og at han skulle skjerpe seg og alt skulle bli så fint. Når ikke det nyttet, begynte han å snakke stygt om meg til venner og bekjente, så de skulle ta avstand fra meg. Når ikke det nyttet så sendte han trusselmeldinger til meg og mine venner om vold, drap og andre ting, og truet med selvmord selv. Når ikke det virket anmeldte han meg til forskjellige instanser på falsk grunnlag.

Generell trakassering over flere år, samt trussel om å drepe meg. Politiet foretok seg ingenting.

Skrevet

Først gråt han og tryglet om å få bli, kom med masse positive ting om meg og at han skulle skjerpe seg og alt skulle bli så fint. Når ikke det nyttet, begynte han å snakke stygt om meg til venner og bekjente, så de skulle ta avstand fra meg. Når ikke det nyttet så sendte han trusselmeldinger til meg og mine venner om vold, drap og andre ting, og truet med selvmord selv. Når ikke det virket anmeldte han meg til forskjellige instanser på falsk grunnlag.

Generell trakassering over flere år, samt trussel om å drepe meg. Politiet foretok seg ingenting.

Psykopat med andre ord?

Hvordan var han som kjæreste?

Skrevet

Nå er bruddet mitt fortsatt ganske ferskt, så jeg vet ikke hva som kommer til å skje i ettertid. Når jeg fortalte han det satt han bare der og sa ingenting. Jeg spurte om det var noe han lurte på og om han ville snakke om det, da spurte han bare om hvorfor og sa at grunnen min ikke var god nok. Han ble stille igjen, og jeg gikk i dusjen og gjorde meg klar til jobb. Når jeg kom tilbake spurte han om jeg kunne flytte ut da jeg hadde muligheten til å bo hos mine foreldre, noe han ikke har. Så da pakket jeg tingene mine og tok de med på jobb, og har egentlig ikke snakket med han etterpå. Alt det praktiske har gått på mail, selvom jeg har sagt fler ganger at vi burde snakke sammen om hvordan vi skal gjøre ting. Så får vi se da, hva som skjer når jeg møter han igjen. Tror han er ganske lei seg egentlig.

Vi var sammen og samboere i nesten 5 år.

Skrevet

Først gråt han, så lå han med en annen, så slo han ned min nye kjæreste, kjørte etter oss gjentatte ganger når vi satt i bussen på vei hjem, for så å slå min nye kjæreste og meg. Som endte med at min far måtte komme flere ganger, og til slutt ble vi bare hjemme. Han møtte opp på døren min, truet med å ta familien min, sendte masse meldinger, ringte hele tiden. Så ble han anmeldt, og har holdt kjeft de siste fire månedene.

Skrevet

Det verste var en som låste oss inne i huset til svigers, tok frem hagla, satte seg i stolen og vekslet med å si at han skulle skyte meg, oss begge, eller bare seg selv. Før han tok frem hagla truet han med å skulle spre stygge rykter om meg til hele byen og ødelegge alt for meg.

Jeg ble så redd at jeg fortsatte forholdet, men gjorde det slutt på sms heller. Da kom det ca 40 trusler hver dag. Han skulle ødelegge meg, jeg måtte ikke vise meg i byen for han kom til å gå løs på meg hvis han så meg. Det varte helt til han fikk seg ny dame, og det gikk veldig fort. Da begynte han å sextrakassere meg. Det tok ikke slutt før hun fant ut av det og nektet han å ha kontakt med meg.

Anonym poster: 54cea30760603b71b5ab12b44ae190f9

Skrevet

Kjæresten og jeg har gjort det slutt flere ganger, haha. Helt idiotisk, men vi er fortsatt sammen da og er på vårt fjerde år. Og alle gangene har han reagert rolig og egentlig ikke helt innsett at det er slutt. Men etter omtrent 1-2 dager så begynner han å si at han savner meg og er lei seg, gråter og tenker hele tiden på meg.

I starten reagerte jeg med å bli kjempelei meg med en gang vi gjorde det slutt og var helt nede osv. Men etter bare 2-3 dager så ser jeg allerede et lys i enden av tunellen og bestemmer meg for at dette går fint.

Men det siste bruddet vi hadde, så tok jeg det helt fint. Tror jeg begynner å bli vant til det og det er vel ikke helt bra... men jo flere ganger vi gjør det slutt, jo lettere er det for meg å tenke "vi passer bare ikke sammen og det må vi innse"

Men vi har vært sammen uten å gjøre det slutt i et par måneder nå da. Og det at vi har så ustabilt forhold er fordi han sliter med en del og vi har litt tillit og kommunikasjon å jobbe med. Men bortsett ifra det har vi det helt fantastisk. Så det er litt sånn "Helt fantastisk og helt elendig".

Men ja, alle reagerer forskjellig på brudd.

Anonym poster: 4dae652771c86f6d220ab63dfa22339c

Gjest Sunheart
Skrevet

Psykopat med andre ord?

Hvordan var han som kjæreste?

Snill det første året, kontrollerende det neste og forferdelig det siste. Skulle forlatt han lenge før, men nå har jeg den erfaringen. Velger ALDRI EN SLIK MANN IGJEN !
Skrevet

Herregud! Her virker det som om det finnes mange psykopater i verden! Oo

Altså nå er jeg bare sytten år og har kun hatt to kjærester, hvorav jeg er sammen med en nå. Mitt første brudd gikk egentlig ganske fredelig, det var vel egentlig fordi ingen investerte så veldig mye følelser. Grunnen jeg fikk var fordi han ikke egentlig hadde lyst til å bli sammen med meg men ga meg en sjanse da jeg spurte. Jeg gråt ikke eller noe men det føltes veldig rart. Han hadde nettop begynt på videregående da så det gikk via msn.

Men altså vi begge to skjønte at forholdet ikke hadde noen fremtid og ukene før bruddet hadde han bedt om pause, og da skjønte jeg egentlig at dette hadde gått på ræva for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...