Gå til innhold

Han har fortsatt følelser for eksen - hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr i 3 måneder. Han har snakket litt om eksen sin uten at jeg har lagt for mye i det, de har jo et barn sammen. De har ikke hatt noe godt forhold siden lenge før barnet ble født, graviditeten kom som kastet på de langt ut i svangerskapet. Han har truffet meg i skjul, og underveis prøvd å forklare meg hvordan situasjonen var. Det ble slutt rett over nyttår.

Spurte han igår om han savnet eksen, jeg fikk et ærlig svar om at ja, det gjorde han, og at det blir feil å sie noe annet. Så spurte jeg om han da, i teorien ville gått tilbake til henne om hun skulle ville ha han tilbake. Da fikk jeg nok et ærlig svar; kanskje, eller ja.. men at han ikke kunne sitte å vente på hun eller det. Den svarte jeg ikke på, så fikk en til der det stod; det forandrer jo ikke noe mellom oss.."

Svarte ham at jeg synes det er fint han er såpass ærlig med meg, men at han må forstå at jeg ikke er spesielt interessert i å legge noe mer i det når han kommer med noe sånt. .

Da fikk jeg som svar; hvem vet hva som skjer mellom oss? Hvis man vil finne det ut må man jo prøve...Er ikke sikkert jeg vil tilbake til henne, om vi to passer sammen..men skjønner om du ikke vil mer.

Sa jeg skulle sove på det - hva gjør jeg? Har jo blitt glad i ham...

Anonym poster: 505b9ef8add7199c08587530a95f0ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke involvert meg i noen som sa noe sånt. finn deg heller noen som er helt og holdent klar for et nytt forhold uten å savne eksen

Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna, mest sannsynlig går han tilbake til henne, om hun vil da..

Anonym poster: b4c34e9fd7361a2817d0e0cf12b03065

Skrevet

Jeg tenker at du er veldig heldig! Han sier jo rett ut at han bruker deg for å komme seg over eksen, altså er du en rebound. Den neste jenten han kurtiserer vil han nok ikke være like ærlig med, og stakkars henne når han går bak ryggen hennes og kjenner på følelsen av at han vil ha eksen, evt at han plutselig en dag blir sammen med henne igjen. Denne erfaringen slipper du, i og med at han allerede har fortalt deg at dette kommer til å skje, hvis forholdene blir lagt til rette for det. De må jo ha en del kontakt med barnet, så følelsene for henne blir vedlikeholdt.

Ikke godta å være noens nummer 2!

Anonym poster: 3be989694b94be916214fa2482541c3d

Skrevet

Ja du er en rebound men det betyr ikke at du ikke er viktig for han!

Og 1 som har vært " nr 2" kan en dag blir "nr 1".

Når du har vært lenge med noen og elsket den person virkelig så forsvinner ikke følelsene ved å trykke på en knap.

Gir du tid, så skal det ordne seg! Om dere har det fantastisk sammen, så vinner du han for hver dag som går!

Men ja, det kunne hadde vært lettere om den man hadde ingen fortid!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...