Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips og triks? Har skjønt at øreplugger er en nødvendig.. Kan jeg nekte sovepupp uten å avslutte amminga helt? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har dette gått hånd i hånd. Jeg måtte avslutte dagamming for å få slutt på nattamming.

Skrevet

Hos oss var det faren som tok sovepuppavvenning...

Ammet henne om kvelden, også var det faren som tok seg av selve legginga med puppene mine langt unna så hun ikke kjente ferten av de. Hyl og vræl ble det absolutt, men gikk noen dager så var det over.

Skrevet

Dra bort på helgetur, pappa legger. Blir protester, men pappa står i situasjonen uten å forlate poden. Når du kommer tilbake, sier du konsekvent Nei til pupp om natta.

• Liker 1
Skrevet

Vi strever også med dette, har prøvd alt, og det eneste som gjenstår er å slutte med dagamming også. Men helsesøster synes det er litt vel drastisk. Tenker jeg ammer til han er ett år, så er det stopp, nå vil jeg sove om natta! :)

Anonym poster: 7d76ad4e6158e618ab21d92fda3d325e

Skrevet

Dessverre tror jeg ikke pappa ken delta i dette. Jeg må gjøre det alene. Men jeg tenker at det er det sikkert mange alenemødre som også må, så det bør jo gå bra, selv om det kan ta litt lengre tid.

Skrevet

Jeg vet at for mange er det kvelds/nattammingen som er det siste forsvinner ... men hvor gammelt er barnet? Er det greit for deg dersom ammingen avsluttes helt?

Skrevet

Hun er over året. Det går greit å slutte ammingen helt, selv om jeg personlig vil savne det. Hun er småspist av seg, men rykter sier at uten mm vil hun spise mer og annet. Nå foretrekker hun det proteinholdige når hun får flere typer mat. Bare spise fisken eller kjøttet, ikke poteter, brød eller gulrøtter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...