Gå til innhold

Hvor vil du anbefale for å ta Botox i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor pleier du gå for å ta Botox eller Restylane?

Noen steder du vil anbefale i Oslo som er super flinke?

Anonym poster: 4e3e969938a2e184285acd524e292987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petra Eckmann på Be One

Skrevet

Eller det er vel stengt nå. Husker ikke om hun har begynt hos Face It eller Aleris klinikken. Men Petra er best :-)

Skrevet

Eller det er vel stengt nå. Husker ikke om hun har begynt hos Face It eller Aleris klinikken. Men Petra er best :-)

Takk;) Face IT på Frogner? Andre?

Skrevet

Ingen som kjenner til flinke pers som driver med Botox ?

Skrevet

Botox og Restylane får veldig lite respons her inne.. :klo:

Og når det er noe respons er det som regel noe negativt. Vet at det ikke var dette du spurte om, og jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Har du prøvd å google litt rundt? :)

Anonym poster: 03e462e0fd9f49cedb37d903f87b1665

Skrevet

Vil bare anbefale deg å sjekke på forhånd om det er lege som setter sprøytene.

Det SKAL være lege som gjør det.

Jeg bor i en annen by,men tenk eg har tatt en sprøyte. Jeg som var imot det. Kommer vel etter div bilder der folk har spørøytet inn uhemmet og uten grenser.

Så gikk årene,og sinnarynken ble bae større og strammere. Hadde aldri opp øynenen. Var sliten i øynene hele tiden,så sint ut. Fikk faktisk tipset fra fastlegen, da jeg ba om henvisning til øyenlegen da jeg trodde det var synet. At jeg ikke har gjort det før.

For meg var det ikke pga skjønnheten. Hodepinen forsvant også. Så det er mange grunner til at man gjør dette.

Bonusen ble at sinnarynken forsvant. Dyrt? Ja

Anonym poster: 29fca9693cedfc292ea566c6f76b5035

Skrevet

Det SKAL ikke være en lege nei!!

Min botoxdame er sykepleier som har spesialisert seg på botox og Restylane. Men alle klinikker må ha en lege tilknyttet praksisen sin.

Skrevet

Flere?

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som tar botox som er skeptisk til vaksiner?

Anonym poster: 78a4a3e24afc52748828d81ca5e75095

Skrevet

Noen av dere som tar botox som er skeptisk til vaksiner?

Hva har det med saken å gjøre? Folk som tar botox har da vel samme innstilling til vaksiner som andre?

AnonymBruker
Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? Folk som tar botox har da vel samme innstilling til vaksiner som andre?

Tenker bare at de som unngår vaksiner på grunn av "farlige kjemikalier", men som samtidig tar botox, må være hyklere av rang.

Skrevet

Tenker bare at de som unngår vaksiner på grunn av "farlige kjemikalier", men som samtidig tar botox, må være hyklere av rang.

Tror og vet at vaksiner inneholder langt flere kjemikalier og har mange flere bivirkninger enn botox.

AnonymBruker
Skrevet

Tror og vet at vaksiner inneholder langt flere kjemikalier og har mange flere bivirkninger enn botox.

Er det din egen mening, eller er det bare en observasjon av andre?

AnonymBruker
Skrevet

Du er altså trist nok, en god gammeldags hykler.

Jo, svineinfluensavaksinen forårsaket sannsynligvis de tilfellene av narkolepsi, men vaksinen ble tross alt gitt til millioner bare i Skandinavia, og hindret nok en god del influensadødsfall. I Norge i 2009 døde 32 stykker av denne epidemien, noen av de livene ville vært spart om de var vaksinert. Mange av de døde var også veldig mye yngre enn de som vanligvis dør av vanlig sesonginfluensa.

Du sammenligner med andre ord en medisin med svært få bivirkninger, som hindrer sykdom og dødsfall, med en potent nervegift som har mange bivirkninger (bl.annet hjerteinfarkt!). Botox blir heller ikke bare gitt en gang, mange går til behandling flere ganger.

Skrevet (endret)

Bivirkninger som rammer hjertet er rapportert i sjeldne tilfeller:

• uregelmessig hjerterytme
  • hjerteinfarkt.

Ja stemmer, dette sto helt nederst på siden. Tror du ikke hjertproblemer er bivirkninger hos personer som får høydose botox som for f.eks sykdommer som CP. Ikke lavdose for å fryse sinnarynka. Det er en stor forskjell i mengdene gitt her

. Men det er kanskje ikke så nøye.

Hoverdårsaken er nok at i høydosetilfeller så kan botox komme i blodomløpet og foråsake flimmer eller infarkt. i hjertet. De setter 10-20 sprøyter ved f.eks CP. Jeg jobber med barn med CP og har vært med på behandlingene.

Endret av *Cat*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...