espenk Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Tengte jeg skulle skrive litt om Selvtillit og selvfølelse. Dette er skrevet til gutter, men Kanskje er dette noe dere jenter også synes er interessant? Spør en hvilken som helst dame om hva hun liker i en mann så er selvtillit og selvsikkerhet garantert på toppen av kvaliteter hun verdsetter. Selvtillit er veldig attraktivt og en av de viktigste kvalitetene du trenger for å tiltrekke deg en kvinne. Uten dette er du som oftest sjanseløs. Kan du forvente at andre skal ha troen på deg når du ikke engang har troen på deg selv? Du må tro på deg selv, for at andre skal tro på deg. God selvfølelse fra positiv feedback fra deg selv og andre. Det er å vite eller tro på et positivt resultat eller mangelen på frykt for et negativt resultat. Hvis du brenner deg på flammen holder du deg unna. Hvis du blir belønnet hver gang du har på deg en klovnenese vil du fortsette å gå med den, sant? God selvfølelse er noe du har på innsiden, men som manifesterer seg på utsiden, gjennom kroppsspråk og handlinger. Når du sjekker opp en dame kan du ikke føle deg underlegen, usikker eller at du ikke fortjener henne. Du kan ikke bli stoppet av frykten for sosialt press. Damene vil se at du er lite selvsikker og vips, så er de borte for å finne eller bli funnet av en mer selvsikker mann. Som å miste jenta ikke er nok, vil lav selvfølelse lede til stress, pessimisme, frykt, usikkerhet og negativitet. Høy selvfølelse leder til det motsatte. Kanskje ikke så rart at selvsikkerhet er attraktivt? Som sagt; hvis du ikke liker deg selv vil du slite med å få andre til å like deg. Men, fortvil ikke, jeg har to gode nyheter til deg: 1. Du vil alltid være elsket av din mor. 2. Du kan lære å like deg selv ved å fortsette å lese. Du kan bestemme deg for å fikse denne delen av livet ditt akkurat nå. En av de mest populære holdningene i sjekking er “Jeg blåser i hva fremmede tenker om meg”, fordi folk som er komfortable (les selvsikre) under sosialt press er attraktive for kvinner. Hvis du liker en person, bryr du deg om hva andre tenker om den personen? Ikke jeg heller. Jeg VET han er en kul fyr, jeg vet jeg liker han og sladder kan ikke endre på det. Det er det samme når du liker deg selv. Det er selvsikkerhet! Fremmede er bare statister i filmen om livet ditt, så hvorfor bry seg om hva de tenker om deg, sant? Så hvorfor er vi så usikre på oss selv at vi konstant trenger bekreftelse og validering fra andre for å føle oss bra? Når du var et barn lærte du raskt at hvis du ikke gjorde som din mor og far forventet av deg, ville de trekke tilbake sin kjærlighet og bekreftelse, de ble kanskje sinte og negative. De ville kritisere og dømme, kanskje til og med straffe deg fysisk for å få viljen sin. Det gjorde mange andre viktige mennesker i livet ditt også. Når årene gikk, ble ditt selvbilde, måten du ser på deg selv og tenker om deg selv, mer og mer avhengig av hvordan du trodde andre tenkte eller så deg som. Ikke så rart at mange mennesker er kjempesensitive til hvordan andre behandler dem og snakker til dem. Har du noen gang justert atferden din for å få andre til å like deg, til å respektere deg eller godkjenne deg? Jeg vet jeg har. Lav selvfølelse manifesterer seg til frykt for avvisning. Frykt for å bli avvist er ikke noe du er født med. Du lærer det. Når du ble født var det bare to ting du fryktet: 1. Frykt for å falle og 2. Frykt for høye lyder. Alt annet du frykter har du lært av miljøet/samfunnet. I større eller mindre grad er vi alle bekymret over hva andre tenker om oss. Det er helt normalt. Men noen bryr seg mindre enn andre. Vet du hvorfor? Fordi de er selvsikre! De liker seg selv. De vet hva de verdsetter og hvorfor, de vet hvem de er. Å være seg selv med sine meninger og det som følger med er attraktivt. Det er så tiltrekkende at flere dyktige sjekkere er uenige med jenta kun for å demonstrere at de er trygge på seg selv og ikke setter jenta på en pidestall. ”Ditt selvkonsept består av tre deler, hvor hver del påvirker de andre […] Ditt selvideal er den personen du har mest lyst til å bli en gang i fremtiden. Ditt selvideal bestemmer hvilke retninger du tar i livet, din vekst og utvikling som person. Ditt selvbilde derimot, bestemmer hvordan du handler i nåtiden. Ditt selvbilde er måten du ser på deg selv nå, i dag, i dette øyeblikket. Din selvtillit er stort sett bestemt ut ifra forholdet mellom ditt selvbilde og ditt selvideal, eller ut i fra hvordan du gjør det i dag til dag-aktiviteter sammenlignet med måten du hadde gjort det hvis du var den absolutt beste personen du kunne vært. ” Så for å like deg selv må du være eller handle som ditt selvideal. Skjønner du? Sett deg ned og finn frem penn og papir eller et notat på dataen din. Blås i det, tatover det i pannen din i stedet. Seks ting du kan gjøre for å få bedre selvfølelse 1. Finn ut hva ditt selvideal er. For eksempel: Være positiv, være en som gir andre verdi, veltrent. 2. Skriv ned hva du kan gjøre for å bli den personen. For eksempel: Være en som gir andre verdi: Jeg skal behandle andre mennesker som om de er veldig verdifulle; jeg skal gjøre mitt beste for at de får en bedre dag, jeg skal snakke positivt om andre, selv om de kanskje ikke fortjener det bestandig. Jeg skal være generøs med komplimenter. Jeg skal prøve å se ting fra deres side, osv. Gjør det også, ikke bare si du skal gjøre det. GJØR DET! 3. Oppfør deg som om du allerede er ditt selvideal. Husk; Motion creates emotion – bevegelse skaper følelse – enhver aksjon har en reaksjon: Ta små steg, men bestem deg for å gjøre dette hver eneste dag. Det tar ca. 21 dager å skape en vane. Dette bør være målet ditt. Gjør det minst i 21 dager. Dette vil forkorte gapet mellom ditt selvideal og ditt selvbilde og du vil begynne å like deg selv mer. En dag vil du være ditt selvideal. 4. Gjør det du frykter. Om og om igjen.Dette kalles systematisk desentifisering. Det er antageligvis den beste måten å bygge selvtillit og “baller” på i et hvilket som helst område i livet. En ting til: Avvisning er IKKE personlig. 5. Aldri gi opp! Hvis du faller av hesten, få rumpa di opp på den igjen. Aldri ALDRI gi opp. Vær stolt av deg selv for å ikke gi opp, vit at fiaskoen ikke er virkelig før du har gitt opp. Feil er hva du lærer av. En ekspert er en person som har gjort alle feilene. Og når du først klarer det vil ingenting gi deg en bedre følelse av mestring og selvsikkerhet. Positive erfaringer/resultater bygger selvtillit som ingenting annet. 6. Gjør affirmasjoner (positivt selvsnakk) hver dag. Endret 20. februar 2013 av Sulosi 3
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Litt shady kildehenvisning. Skal man spikke litt fliser, vil jeg si at du har en litt for lett tilnærmelse til frykt, dets opphav og effekt. I hovedsak bunner mye av frykt i overlevelsesinstinkt. Eks: Det å være redd for mørket -> redd for ukjente ting -> ukjente ting kan skade deg. Det å bli avvist -> du får ikke formert deg osv. Du skriver også mye bra. Vaner tar to til fem uker å innarbeide, om du gjør det hver dag/flere dager i uken, avhengig av hvem du er - og om du fortsetter med dette i 10-14 måneder, vil det være høvelig integrert i hvem du er som person. Eksempelvis vil berøring av andre mennesker muligens føles ubehagelig de første ukene, før det ikke er ubehagelig (vane) før du gjør det uten å tenke deg om (integrert). For å gå tilbake til frykt (Nå husker jeg ikke hvor jeg kom over det, men det revolusjonerte tankene mine rundt hva redsel er og hvordan jeg opplever det.): Frykt er en ubehagelig følelse relatert til noe som kan skje/kommer til å skje. Eksempelvis er man redd for å bli ranet/knivstukket/voldtatt/skutt når man går i en shady bakgate. Man kan være redd for å bli sparket/kjeftet på av sin mor/bli avvist av en jente. Det som er ganske genialt, er at når vi først havner i en slik situasjon, så har fryktfølelsen en tendens til å avta (basert på veldig mange intervju med mennesker i livstruende situasjoner). Vi tilpasser oss, er løsningsorienterte og prøver å takle situasjonen som er foran oss. Man er redd for å bli avvist av ei jente, men i det det skjer - så er det på langt nært så ille som det man trodde det kom til å bli. Jeg vet ikke helt hvor jeg ville med dette, men det nå har jeg skrevet såpass mye at det blir bortkastet å slette det :D
espenk Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Skrevet av coacher i Dating Adventure Endret 21. februar 2013 av espenk
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 alkohol er også et tips:-) Anonym poster: 27ed562cc7a579f8c644169199cb6f10
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 ,beste trikset man kan lære bort er og være deg selv med en smule mere gi f holdning. har stort sett lyktes i å sjekke opp ute på byen og da har man stått i bardisken, damer kommer bort og skal bestille noe, da har man to valg. enten så åpner man med og snakke til de med en eneste gang. den er veldig oppbrukt. så de fleste blir lite interessert. det andre er og gi ett smil men snu seg vekk. da får man gitt utrykk for hei:) men avslår de med en eneste gang .så går man vekk og setter seg ved gutta. 8 av 10 får du øyekontakt med og man ser de gi det en halv time ca. så går du bort neste gang hun er i baren og sier hei, og kjøper en drink til henne,. om hun begynner snakke med deg så er du innafor. om hun bare smiler og venter på at du skal si noe,så går du å setter deg igjen.. de fleste vil da komme bort til deg når de har fått motet opp og komme og takke enda engang for drinken å da er du innafor. ikke sikkert dette hjelper for alle. men funker her. om man er ute etter selvtillit så er det bare og prøve seg fram på hva som funker. trenger ikke bli med noen hjem. . nok å booste tilliten litt av og til, Anonym poster: 740a37a8daab7eca05844338554fe48f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Tengte jeg skulle skrive litt om Selvtillit og selvfølelse. Dette er skrevet til gutter, men Kanskje er dette noe dere jenter også synes er interessant? Spør en hvilken som helst dame om hva hun liker i en mann så er selvtillit og selvsikkerhet garantert på toppen av kvaliteter hun verdsetter. Selvtillit er veldig attraktivt og en av de viktigste kvalitetene du trenger for å tiltrekke deg en kvinne. Uten dette er du som oftest sjanseløs. Kan du forvente at andre skal ha troen på deg når du ikke engang har troen på deg selv? Du må tro på deg selv, for at andre skal tro på deg. God selvfølelse fra positiv feedback fra deg selv og andre. Det er å vite eller tro på et positivt resultat eller mangelen på frykt for et negativt resultat. Hvis du brenner deg på flammen holder du deg unna. Hvis du blir belønnet hver gang du har på deg en klovnenese vil du fortsette å gå med den, sant? God selvfølelse er noe du har på innsiden, men som manifesterer seg på utsiden, gjennom kroppsspråk og handlinger. Når du sjekker opp en dame kan du ikke føle deg underlegen, usikker eller at du ikke fortjener henne. Du kan ikke bli stoppet av frykten for sosialt press. Damene vil se at du er lite selvsikker og vips, så er de borte for å finne eller bli funnet av en mer selvsikker mann. Som å miste jenta ikke er nok, vil lav selvfølelse lede til stress, pessimisme, frykt, usikkerhet og negativitet. Høy selvfølelse leder til det motsatte. Kanskje ikke så rart at selvsikkerhet er attraktivt? Som sagt; hvis du ikke liker deg selv vil du slite med å få andre til å like deg. Men, fortvil ikke, jeg har to gode nyheter til deg: 1. Du vil alltid være elsket av din mor. 2. Du kan lære å like deg selv ved å fortsette å lese. Du kan bestemme deg for å fikse denne delen av livet ditt akkurat nå. En av de mest populære holdningene i sjekking er “Jeg blåser i hva fremmede tenker om meg”, fordi folk som er komfortable (les selvsikre) under sosialt press er attraktive for kvinner. Hvis du liker en person, bryr du deg om hva andre tenker om den personen? Ikke jeg heller. Jeg VET han er en kul fyr, jeg vet jeg liker han og sladder kan ikke endre på det. Det er det samme når du liker deg selv. Det er selvsikkerhet! Fremmede er bare statister i filmen om livet ditt, så hvorfor bry seg om hva de tenker om deg, sant? Så hvorfor er vi så usikre på oss selv at vi konstant trenger bekreftelse og validering fra andre for å føle oss bra? Når du var et barn lærte du raskt at hvis du ikke gjorde som din mor og far forventet av deg, ville de trekke tilbake sin kjærlighet og bekreftelse, de ble kanskje sinte og negative. De ville kritisere og dømme, kanskje til og med straffe deg fysisk for å få viljen sin. Det gjorde mange andre viktige mennesker i livet ditt også. Når årene gikk, ble ditt selvbilde, måten du ser på deg selv og tenker om deg selv, mer og mer avhengig av hvordan du trodde andre tenkte eller så deg som. Ikke så rart at mange mennesker er kjempesensitive til hvordan andre behandler dem og snakker til dem. Har du noen gang justert atferden din for å få andre til å like deg, til å respektere deg eller godkjenne deg? Jeg vet jeg har. Lav selvfølelse manifesterer seg til frykt for avvisning. Frykt for å bli avvist er ikke noe du er født med. Du lærer det. Når du ble født var det bare to ting du fryktet: 1. Frykt for å falle og 2. Frykt for høye lyder. Alt annet du frykter har du lært av miljøet/samfunnet. I større eller mindre grad er vi alle bekymret over hva andre tenker om oss. Det er helt normalt. Men noen bryr seg mindre enn andre. Vet du hvorfor? Fordi de er selvsikre! De liker seg selv. De vet hva de verdsetter og hvorfor, de vet hvem de er. Å være seg selv med sine meninger og det som følger med er attraktivt. Det er så tiltrekkende at flere dyktige sjekkere er uenige med jenta kun for å demonstrere at de er trygge på seg selv og ikke setter jenta på en pidestall. ”Ditt selvkonsept består av tre deler, hvor hver del påvirker de andre […] Ditt selvideal er den personen du har mest lyst til å bli en gang i fremtiden. Ditt selvideal bestemmer hvilke retninger du tar i livet, din vekst og utvikling som person. Ditt selvbilde derimot, bestemmer hvordan du handler i nåtiden. Ditt selvbilde er måten du ser på deg selv nå, i dag, i dette øyeblikket. Din selvtillit er stort sett bestemt ut ifra forholdet mellom ditt selvbilde og ditt selvideal, eller ut i fra hvordan du gjør det i dag til dag-aktiviteter sammenlignet med måten du hadde gjort det hvis du var den absolutt beste personen du kunne vært. ” Så for å like deg selv må du være eller handle som ditt selvideal. Skjønner du? Sett deg ned og finn frem penn og papir eller et notat på dataen din. Blås i det, tatover det i pannen din i stedet. Seks ting du kan gjøre for å få bedre selvfølelse 1. Finn ut hva ditt selvideal er. For eksempel: Være positiv, være en som gir andre verdi, veltrent. 2. Skriv ned hva du kan gjøre for å bli den personen. For eksempel: Være en som gir andre verdi: Jeg skal behandle andre mennesker som om de er veldig verdifulle; jeg skal gjøre mitt beste for at de får en bedre dag, jeg skal snakke positivt om andre, selv om de kanskje ikke fortjener det bestandig. Jeg skal være generøs med komplimenter. Jeg skal prøve å se ting fra deres side, osv. Gjør det også, ikke bare si du skal gjøre det. GJØR DET! 3. Oppfør deg som om du allerede er ditt selvideal. Husk; Motion creates emotion – bevegelse skaper følelse – enhver aksjon har en reaksjon: Ta små steg, men bestem deg for å gjøre dette hver eneste dag. Det tar ca. 21 dager å skape en vane. Dette bør være målet ditt. Gjør det minst i 21 dager. Dette vil forkorte gapet mellom ditt selvideal og ditt selvbilde og du vil begynne å like deg selv mer. En dag vil du være ditt selvideal. 4. Gjør det du frykter. Om og om igjen.Dette kalles systematisk desentifisering. Det er antageligvis den beste måten å bygge selvtillit og “baller” på i et hvilket som helst område i livet. En ting til: Avvisning er IKKE personlig. 5. Aldri gi opp! Hvis du faller av hesten, få rumpa di opp på den igjen. Aldri ALDRI gi opp. Vær stolt av deg selv for å ikke gi opp, vit at fiaskoen ikke er virkelig før du har gitt opp. Feil er hva du lærer av. En ekspert er en person som har gjort alle feilene. Og når du først klarer det vil ingenting gi deg en bedre følelse av mestring og selvsikkerhet. Positive erfaringer/resultater bygger selvtillit som ingenting annet. 6. Gjør affirmasjoner (positivt selvsnakk) hver dag. Ute for å selge sjekkekurs for jenter? 4900 for en BC. Først begynner GV å selge jentekurs, så tilbyr du det samme? Denne artikkelen er jo bare gammel community stuff som står på ASF og gamle MASF. Anonym poster: 55f4f09a3d0125658149f658e1b4683e Endret 20. februar 2013 av Sulosi 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Trudde du tjente såpass mye penger at du ikke trengte å være på KG og reklamere for kursene dine. Anonym poster: ab63a21facc9273beb9db110bd2e4c9c
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Ute for å selge sjekkekurs for jenter? 4900 for en BC. Først begynner GV å selge jentekurs, så tilbyr du det samme? Denne artikkelen er jo bare gammel community stuff som står på ASF og gamle MASF. Anonym poster: 55f4f09a3d0125658149f658e1b4683e Jeg ser ikke helt problemet her jeg.. Hvis noen vil gjøre en positiv forandring, så er det bare bra. At noen tar betalt for det, ser jeg ikke som noe negativt. Det betyr bare at de kan dedikere mer av tiden sin til å gjøre det siden de kan gjøre det som en jobb. Det er ingen tvil om at single trenger det, ihvertfall. Har ikke lest det veldig nøye, men etter det jeg kan se er jeg 100% enig i det som er skrevet. Selvsikre mennesker vet selv hva som er viktig og trenger ikke å hente bekreftelser fra andre. At dette er attraktivt og at det gir en bedre muligheter vet jeg av erfaring. 2
Nettinettet Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Ute for å selge sjekkekurs for jenter? 4900 for en BC. Først begynner GV å selge jentekurs, så tilbyr du det samme? Denne artikkelen er jo bare gammel community stuff som står på ASF og gamle MASF. Anonym poster: 55f4f09a3d0125658149f658e1b4683e Jobbkurs er greit men sjekkekurs er ikke greit? All kunnskap finnes overalt, og hvis man vil kan man lese seg til det man ønsker å lære ved å lete opp kunnskapen som står skrevet. Men enkelte synes det er greit å henvende seg til mennesker som har spesialisert seg på enkelte felt og heller betale dem litt for å få kunnskapen, enn å lete opp kunnskapen selv. Ser ikke problemet med det?? Det jeg synes er dumt er at jeg ikke får lov til å henvise til mine sider her inne, og får advarsel for å tilby gratis hjelp til brukere som har lyst på det, mens andre får henvise til sine tjenester som de også tar betalt for. 1
Gjest test123 Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 Jobbkurs er greit men sjekkekurs er ikke greit? All kunnskap finnes overalt, og hvis man vil kan man lese seg til det man ønsker å lære ved å lete opp kunnskapen som står skrevet. Men enkelte synes det er greit å henvende seg til mennesker som har spesialisert seg på enkelte felt og heller betale dem litt for å få kunnskapen, enn å lete opp kunnskapen selv. Ser ikke problemet med det?? Det jeg synes er dumt er at jeg ikke får lov til å henvise til mine sider her inne, og får advarsel for å tilby gratis hjelp til brukere som har lyst på det, mens andre får henvise til sine tjenester som de også tar betalt for. hvem er det som får reklamere for sine tjenester? reklame ville ødelagt forumet, da hadde alle mulige folks spammet det ned. i tillegg hadde ikke kg fått solgt reklame på kantene av formumet.
Nettinettet Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 hvem er det som får reklamere for sine tjenester? reklame ville ødelagt forumet, da hadde alle mulige folks spammet det ned. i tillegg hadde ikke kg fått solgt reklame på kantene av formumet. TS driver nettstedet han refererer til. Jeg er helt enig med deg, og synes bare det må være likt for alle. De som har dette som fulltidsjobb og som tjener penger kan betale for å reklamere her inne og heller komme med gratis råd på forumet i tillegg. Det kommer jeg til å gjøre når jeg er ferdig med utdannelsen og setter i gang for fullt
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #12 Skrevet 20. februar 2013 Syns det er lett "sjekke" opp ei jente, men utfordringen ligger i å beholde personen Noen tips utenom det å ikke være så grunn? Anonym poster: f6bf21d6796b385d6edb80331e822770
Nettinettet Skrevet 20. februar 2013 #13 Skrevet 20. februar 2013 Syns det er lett "sjekke" opp ei jente, men utfordringen ligger i å beholde personen Noen tips utenom det å ikke være så grunn? Anonym poster: f6bf21d6796b385d6edb80331e822770 Det er jo stor forskjell fra jente til jente, og hvilke behov hun har, men de fleste jenter trenger å føle at en type tilfører noe ekstra i livet hennes som hun ikke fikser på egenhånd. Hvis du er borti en selvstendig jente er det viktig at du gir henne tid til å savne deg men også lytter til henne og ser om hun har noen behov du kan dekke for henne. Er du borti en mer usikker jente kan du gi henne komplimenter og få henne til å føle seg vakker og verdsatt. Og det er jo bare to generelle kategorier, så hvis du konkretetiserer hva slags type jente det er, blir det enklere å gi konkrete råd også
Gjest .-L-. Skrevet 20. februar 2013 #14 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Det som egentlig er kjipt med å bygge opp selvtilitt, selvbilde osv er jo at det for det første tar tid. Det krever god innstilling og disiplin. Det kjipeste er at det fungerer nesten på samme måte som å trene vekter. Dersom man slutter å gjøre det mister man mye av treningen en har gjort og må begynne fra scratch omtrent. Derfor må man ha disiplin til å gjennomføre de tingene som holder alt dette oppe. Jeg synes egentlig de gangene sjekke miljøet i Norge har blitt promotert på tv, for eksempel i første sesong på trekant, så har ikke de blitt stilt i det beste lys. Han gutten fikk et kurs for å så skulle ut å prøve dette på byn. Han var jo ikke komfortabel med det å gjøre de tingene han hadde lært i det hele tatt, og kom jo basicly fram til at "nei, det er jo bedre å bare være seg selv"(ikke at det er helt feil). Ingen lærer å sykle på første forsøk og slik er det med sjekking også. De gutta som var med i jomfru i nød tror jeg var heldigere. Kim fikk vel seg et par nummere Endret 20. februar 2013 av .-L-.
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2013 #15 Skrevet 20. februar 2013 Hahaha! Jo, skjønner det. Har fikset opp i Kilden nå Jeg tenkte mer at du faktisk henviser til din egen nettside som kilde. Det er ikke kildehenvisning, det er promotering. Om du derimot hadde henvist til 'ordentlige' kilder... 2
Gjest test123 Skrevet 20. februar 2013 #16 Skrevet 20. februar 2013 TS driver nettstedet han refererer til. Jeg er helt enig med deg, og synes bare det må være likt for alle. De som har dette som fulltidsjobb og som tjener penger kan betale for å reklamere her inne og heller komme med gratis råd på forumet i tillegg. Det kommer jeg til å gjøre når jeg er ferdig med utdannelsen og setter i gang for fullt da er jeg med, regner med at ts sitt innlegg blir slettet eller moderert.
espenk Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #17 Skrevet 20. februar 2013 Ser det var flere som reagerte på at jeg refererte til min hjemmeside på Kilde. Jeg har nå tatt vekk Kilden fra artikkelen.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #18 Skrevet 20. februar 2013 Det er jo stor forskjell fra jente til jente, og hvilke behov hun har, men de fleste jenter trenger å føle at en type tilfører noe ekstra i livet hennes som hun ikke fikser på egenhånd. Hvis du er borti en selvstendig jente er det viktig at du gir henne tid til å savne deg men også lytter til henne og ser om hun har noen behov du kan dekke for henne. Er du borti en mer usikker jente kan du gi henne komplimenter og få henne til å føle seg vakker og verdsatt. Og det er jo bare to generelle kategorier, så hvis du konkretetiserer hva slags type jente det er, blir det enklere å gi konkrete råd også Hmm tilføre noe ekstra i livet hennes? Mener du fikse bokhylla eller utvide kunnskap? Anonym poster: f6bf21d6796b385d6edb80331e822770
Nettinettet Skrevet 20. februar 2013 #19 Skrevet 20. februar 2013 Hmm tilføre noe ekstra i livet hennes? Mener du fikse bokhylla eller utvide kunnskap? Anonym poster: f6bf21d6796b385d6edb80331e822770 Det kommer jo helt an på hvilke behov hun har behov for å få dekket. Noe som vil glede henne og føle at du tilfører noe positivt vil gi deg en verdi i hennes øyne, som igjen vil gjøre at hun ønsker å fortsette å treffe deg
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2013 #20 Skrevet 20. februar 2013 Ser det var flere som reagerte på at jeg refererte til min hjemmeside på Kilde. Jeg har nå tatt vekk Kilden fra artikkelen. Men du kommer jo fortsatt ikke med noen form for 'ordentlige' kilder? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå