Gjest O___o Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Mammutsalget 2013 er i gang. Hvilke bøker skal du kjøpe? Hvilke bøker anbefaler du?
Gjest Badabing Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Jeg skal kjøpe: Chimera Få meg på for faen Dette er mine gamle dager Har også lyst på en bok om hvordan man kan dyrke urter og grønnsaker i egen hage, men vet ikke om jeg prioriterer det. Jeg ender jo aldri med å få i gang den j... urtehagen uansett! Fikk litt lyst på boka om postpunkens historie også. Kanskje bigrafien om Ulrike Meinhof + Jeg drepte Sjeherasad.. Vi får se Anbefaler: Huset ved moskeen Den store Gatsby Finklerspørsmålet Den mørke materien Den siste mogul Endret 20. februar 2013 av Badabing
Anglofil Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Skal kjøpe: 3096 dager Barndommens TV-spill (kanskje) Jeg lever, pappa GI Gourmet Neshov-trilogien Mat for bedre helse Dette er mine gamle dager Anbefaler Da terroren rammet Norge Frimurernes hemmeligheter Skynd deg å elske Friskere fremtid Gjenferd Lavkarbo i praksis Lavkarbo Lavkarbo og matglede Mvh Yvonne Endret 20. februar 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #4 Skrevet 24. februar 2013 Har tenkt til å handle noen bøker det har jeg funnet ut, men ikke hvilke Anonym poster: b752b3dd7db9b6b31fdb154d8c1af349
Gjest uAnonymbruker Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Skjønner ikke hvordan Mammutsalget alltid klarer å starte samtidig som jeg har over gjennomsnittet høye regninger?! Jeg aner et komplott ett eller annet sted Men jeg kjøpte ringenes herre trilogien, følte den måtte bli med hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå