AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Det er ei jente jeg liker utrolig godt, og det virker som henne liker meg utrolig godt også. Vi småflørter litt, men jeg er så utrolig nervøs i nærheten av henne. Hun er den søteste jenta jeg vet om, store blå klare øyne, et kjempefint smil, hver gang jeg ser henne begynner jeg å smile, kjenner liksom en god følelse også bare jeg ser henne. Hun er den første jenta jeg har fått ordentlig god kontakt med, den første jenta jeg klarer å se inn i øynene, uten å vike blikket. Hun er ei jeg kan prate med om alt og hvis vi ikke prater er ikke stillheten pinlig. Men jeg er også veldig nervøs i nærheten av henne, jeg vil ikke si noe galt, jeg vil ikke gjøre noe for å skremme henne vekk. Det plager meg, og hun er litt som meg, sjenert og stille. Anonym poster: aaac76ab3bc43129b805edba41d9d494 2
espenk Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Hei. Dette er en helt vanlig situasjon for mange. Bare tving deg gjennom dette, og ta gjerne på deg ansvaret for begge to med å takle denne situasjonen. Du vil vel ikke miste henne forde du var for feig? Jeg skal selvfølgelig fortelle deg om en liten øvelse du kan gjøre mentalt i forkant før du møter henne igjen. Visualisering: Se for deg at dere er sammen. Dere smiler, ler og har det gøy sammen. Se for deg selv takle denne situasjonen veldig bra. se for deg selv være veldig komfortabel og legg gjerne til lyd, lukt og farger i bildene du lager i ditt hode. Hvis du trener gjentatte ganger på dette vil du merke at du blir mer komfortable i situasjonen, nettopp forde du har sett for deg positivt utfall i forkant. Det du tenker, vil mest sannsynelig skje:) Dette er et genialt verktøy til og takale situasjoner du normalt sett ikke er så flink til. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Jeg er i samme situasjon med en kamerat =) Det er en helt merkelig følelse egentlig. Man føler seg "hjemme" på en måte. Er det gjensidig så er du heldig, da må du gjøre noe. Jeg har vært usikker og aldri turt å gjøre noe av mange årsaker. Jeg tror ikke det er gjensidig og er redd for å miste den gode tonen vi alltid har hatt. Anonym poster: a02234bd42d422c49c2ca95c6b08f9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå