Gjest frustrert hjelp Skrevet 21. mars 2004 #1 Skrevet 21. mars 2004 Jeg føler jeg gjør absolutt ALT for at forholdet skal være bra!! Føler jeg gir og gir og gir og gir!! Hele tiden!! Feks.. Han vil jeg skal suge ham o.l.. jeg gjør det jo gladelig... men savner selv en del i forholdet... Romantikk!! jeg er sultefôra på romantikk!!! Jeg har sagt klart i fra at jeg virkelig savner overraskelser fra ham i ny og ne.... Det er 2,5år siden han sist gjorde noe romantisk for meg... og det var når vi datet... Alt i forholdet er fantastisk, utenom det temaet... Jeg føler at han skal ØNSKE og LIKE å gjøre noe romantisk for megoss, like mye som jeg burde kose meg med å suge ham!? Er jeg så jævla urimelig???? Jeg gjør faen meg ALT for den mannen!!! Jeg vil gjerne kjenne at jeg blir tatt vare på og vartet opp jeg også av og til!!! Vi sliter økonomisk for tiden... men er det noen unnskyldning for å ikke være romantisk eller ha sex av og til... Romantikk kan være like gratis som sex!!! Han sier han vil gjøre noe med det når vi er "oppå" igjen økonomisk... men vi har vært "uder" i 2år nå... hvor lenge skal jeg vente...???? I begynnelsen skreiv han dikt og greier til meg... tok meg med til stranda o.l.... jeg vet han kan.... han burde jo LIKE å glede meg... Har til og med rama inn et dikt han skreiv... for å vise hvor stor pris jeg setter på det!!! men.... hver gang jeg tar opp temaet.. blir det en helvetes sjau... og han kjører "hjem til "mora si" som bor 4 mil borte... der sitter han kansje i dagevis og spiller pc,ps2 og ser fotball... som om ingenting har hendt... mens jeg ligger hjemme og egster meg.... problemet forsvinner jo ikke.... så går det gjerne ei uke eller 2..eller 3 eller.... så har vi samme krangelen igjen!! er det så vanskelig å gjøre noe med problemet!?? Synes jeg gjør massevis for å fortjene noe tilbake... jeg lager god middag til ham hver dag.. varter ham opp.. plukker opp og rydder etter ham.... ordner ærender for ham... det meste med andre ord!! Han er kjempesnill og dritherlig... men jeg skulle ønske jeg fikk det jeg savnet... Han er min første..... og jeg håpet at han også var den siste... vi har alle drømmer til felles.... men..... gi meg den siste lille prikken over "i"-en... så er jeg storfornøyd!! Han burde jo ØNSKE å gjøre dette for meg.... like mye som jeg skal ØNSKE å ha sex med ham....???? Er jeg urimelig!??? :-(
Nabodama Skrevet 21. mars 2004 #2 Skrevet 21. mars 2004 Han blir bortskjemt av måten du behandler ham på, og du blir dørmatta som er der uansett. Det oppmuntrer ikke til romantikk. Slutt å rydd etter ham, slutt å gjøre ting for ham, slutt med oppvartningen!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #3 Skrevet 23. mars 2004 Han virker ikke særlig voksen. Rådet jeg kan gi til deg er: IKKE BLI "MAMMAEN" HANS! Jeg vet det var litt voldsomt,men det kan fort bli til det hvis du rydder,vasker,mater han og bruker mesteparten av tiden din til å bekymre deg over han/dere. Da vil han slappe av og gjøre hva han vil for han skjønner at du vil finne deg i ganske mye før du setter foten ned. Ett forhold skal gå begge veier mener nå jeg. Det du gir skal du få tilbake.
*Lene* Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 Han blir bortskjemt av måten du behandler ham på, og du blir dørmatta som er der uansett. Det oppmuntrer ikke til romantikk. Slutt å rydd etter ham, slutt å gjøre ting for ham, slutt med oppvartningen!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 slutt å være der for han- da begynner han å legge merke til at noe mangler- noe han savner- kanskje han da våkner opp av denne døsige dvalen...du skal ikke tømme deg selv i et forhold- og du får ikke mer av å gi mer- han vil bare sette seg godt til rette og nyte å bli elsket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå