Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Kjøpte dr Brandt sin BB cream etter anbefaling her inne, og testet den for første gang i dag. Fornøyd med fargen, var opprinnelig skeptisk.

Men, dumt spørsmål: hvordan påfører jeg den? Har brukt mineralsminke i så mange år at jeg ikke har peiling på sånn flytende foundationkrem. Ble skjoldete, så resultatet ble ikke akkurat så naturlig. :P Bruker dere hendene, svamp eller noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt en billig bb-cream fra garnier, men fikk faktisk veldig fint resultat da jeg brukte en billig kopi av beauty blender som jeg kjøpte på h&m :)

Testet også å "klappe" på med fingrene, noe som ga et ok resultat.

Skrevet

Jeg bruker bare hendene, og smører den på på samme måte som jeg gjør med en dagkrem. Er bare ekstra nøye med overgangen til halsen, så det ikke samler seg mer krem under haka.

Men nå har jeg en bb-krem som er utrolig lik hudfargen min,så det blir minimalt med differanser uansett. Aldri opplevd skjolder eller noe.

Skrevet

Bruker hendene og smører utover som en vanlig krem, men nå skal ikke en BB-cream være mørkere enn huden din, selv om det kan være vanskelig å finne en som passer akkurat.

Gjest Badabing
Skrevet

Har dere noe under BB creamen da? Jeg er redd det er litt derfor, for jeg ser det noen ganger med concealer over øyekremen også, at det skjolder seg hvis jeg ikke er nøye nok.

Får håpe ikke kremen bare var et bomkjøp da, den fantes bare i en farge.

Skrevet (endret)

Har dere noe under BB creamen da? Jeg er redd det er litt derfor, for jeg ser det noen ganger med concealer over øyekremen også, at det skjolder seg hvis jeg ikke er nøye nok.

Får håpe ikke kremen bare var et bomkjøp da, den fantes bare i en farge.

Jeg har ikke det nei, men du kan jo prøve primer fra Smashbox? :) Selger det på kicks om du har den butikken rundt der du bor. Synes den helt gjennomsiktige er bra fra Smashbox. De selger helt sikkert primer på de fleste parfymeri og andre sminkebutikker enn Kicks også :)

Endret av SøtPike
Gjest Badabing
Skrevet

Tenkte mest at jeg kanskje hadde for mye. :P Har MD serum, antioxidantkrem og øyekrem under..hehe

Skrevet

Tenkte mest at jeg kanskje hadde for mye. :P Har MD serum, antioxidantkrem og øyekrem under..hehe

men disse trekker vel inn i huden? jeg og bruker vanlig krem før jeg påfører bb-cream, men jeg opplever ikke at jeg får skjolder.

Gjest Badabing
Skrevet

Synes antioxidantkremen kan bli liggende litt oppå. Får prøve uten den i morgen, og hvis ikke spørs det vel om ikke dette var et bomkjøp. :/

Skrevet

Jeg smører bare ut med fingertuppene. Har av og til vanlig hudkrem under.

Skrevet

Jeg bruker hendene. Tar på fuktighetskrem, så BB-cream (mengde på størrelse med en ert). Masserer det inn i huden.

Skrevet

Bruk en bra foundationsbørste, jeg får mye bedr resultat med det.renslig og lett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...