Gå til innhold

Håpløst forelsket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg er ikke 14 år, jeg er faktisk over 30.

Jeg har vært singel noen år, og egentlig gitt opp å finne en ny mann. Ingen jeg har møtt har fanget interessen min, selv om de har vært hyggelige nok.

Så møtte jeg denne fyren. Utseendemessig helt vanlig, gjorde ikke så mye ut av seg. Så satte han seg ned og begynte å snakke. Vi snakket uavbrutt i timesvis, det var som om verden rundt oss forsvant. Jeg tenkte: "Her er han! Han jeg har lett etter!". Og plutselig var han den kjekkeste og fineste jeg noen gang hadde sett.

Problemet er bare at han bor langt unna, og at han pga jobben er ganske utilgjengelig. Vi hadde litt kontakt på meldinger etterpå, men ikke så mye, og det rant ut i sanden. Jeg tenkte at han ikke var interessert siden han ikke tok noe mer kontakt. Og det stemmer sikkert også. Møtte ham et par ganger etterpå, men da ble jeg sjenert og klarte ikke si så mye til ham som jeg ville. Jeg virket sikkert litt uinteressert.

Men jeg får ham ikke ut av hodet! Og nå har det gått altfor lang tid, og jeg er livredd for at det kunne være noe der, men at jeg nå mister det.

Jeg vet jo at jeg egentlig ikke kjenner ham, og at han kanskje ikke er den jeg tror hvis jeg blir kjent med ham. Men slik det er nå, er jeg bare frustrert. Jeg vil gjerne glemme ham. Hvordan gjør man det?

Anonym poster: 0f432f926b64dfd511e6fe7c19d64bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fortsetter bare med å leve ditt liv. Gradvis glemmer du han.

Anonym poster: df0e7d3519162e9cc4f805e0e8b8adec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...