Marila Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Hei, det er en fyr jeg liker og nå lurer jeg på hvordan jeg kan ta kontakt uten at det blir kleint. Vi kjenner hverandre og har teksta litt, men jeg føler jeg maser fordi han er så elendig til å svare. Her forleden var han innom ved der jeg jobber og stakk innom og tok en kaffe, som var veldig hyggelig, men nå trenger jeg tips til hva jeg kan gjøre for å ta kontakt. Jeg er ikke typen til å sende en "hey, skal vi gå på en date"-melding, så det tørr jeg ikke. Noen forslag?
Gud Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Kall det for all del ikke en date, i alle fall! 1
Pene sko... Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Du har ikke noe annet valg enn å sende meldingen om han ønsker å ta en kaffe sammen med deg. Enten sier han ja eller nei. Det er en nødvendig sjanse du må ta. Men jeg tror han muligens ser på deg som venn, eller han tror kanskje at du bare ser på han som en venn. Virker som ingen av dere har gjort nevneverdige fremstøt som viser at du virkelig liker personen. Men "friendzone" er forholdsvis lett å snike seg forbi. Du må bare prøve å flørte litt mer åpenlyst og eventuelt gå inn for kysset om stemningen er god mellom dere og det samtidig føles riktig. Dette er en råsjanse man tar. Går det bra, så går det bra. Om ikke risikerer man å miste alt. Men igjen; alt har en risiko som du må akseptere på forhånd. Lykke til! Endret 19. februar 2013 av Pene sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå