Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at eksen antakeligvis har vært inne på mobilen min og lest meldingene mine. Han var innom og jeg måtte ut en liten tur, glemte mobilen hjemme mens han var der alene. Må si jeg ble litt overraska, da jeg mener det er veldig privat og noe man ikke gjør. Hva er vitsen med å lese andres meldinger? Han vet jeg holder på med en ny og regner med han er nysgjerrig på dette. Ikke skjønner jeg hvorfor. Tror jeg må ha på kode heretter, synd man skal måtte det fordi man ikke kan stole på folk.

Noen som har opplevd det samme? tok du det opp med vedkommende?

Anonym poster: 29552001575605287a87e453cf3fe48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du han leste?

Anonym poster: 992b8c47288685e154ab3554c509e334

Skrevet

Fordi en gammel samtale var åpnet når jeg gikk inn på meldinger! Og jeg vet at jeg selv ikke har gått inn på den.

Skrevet

Dropp å la folk du ikke kan stole på komme innom, og i hvert fall være alene i hjemmet ditt.

Om dette er OK for han, hvor går da grensen?

Sette "spywere" i mobilen din?

Kameraovervåkning av soverommet?

Ja, jeg overdriver, men når folk mangler vanlige grenser, så kan man jo lure på hvor grensene er i det hele tatt.

Hva med å slette mannen fra livet ditt?

• Liker 3
Skrevet

Trodde jeg kunne stole på han. Vi var sammen en stund og er gode venner nå, tror han føler seg (litt vel) komfortabel hjemme hos meg og med mine ting. Noe som forsåvidt er greit nok det.

Når vi var sammen hadde jeg ikke problemer med at han snoka på mobilen min, for da hadde jeg jo ikke noe å skjule på den måten, men synes ting er litt annerledes nå. Mitt privatliv er ikke en del av han på samme måten.

TS

Skrevet

Trodde jeg kunne stole på han. Vi var sammen en stund og er gode venner nå, tror han føler seg (litt vel) komfortabel hjemme hos meg og med mine ting. Noe som forsåvidt er greit nok det.

Når vi var sammen hadde jeg ikke problemer med at han snoka på mobilen min, for da hadde jeg jo ikke noe å skjule på den måten, men synes ting er litt annerledes nå. Mitt privatliv er ikke en del av han på samme måten.

TS

Tror du må gå opp grensene med han på en tydelig måte.

Og det må få en konsekvens at du fant ut at han snoker i dine ting.

Helt greit å sende han en melding om at det hadde vært lurt å lukke meldinger som han snoker på, men at egentlig så var det greit at du fikk deg en vekker. At du ikke setter pris på å få privatlivet ditt invadert av han, og kommer derfor til å ønske mer avstand.

Så kan du ta det derfra.

Lykke til.

• Liker 3
Skrevet

Fant ut at eksen antakeligvis har vært inne på mobilen min og lest meldingene mine. Han var innom og jeg måtte ut en liten tur, glemte mobilen hjemme mens han var der alene. Må si jeg ble litt overraska, da jeg mener det er veldig privat og noe man ikke gjør. Hva er vitsen med å lese andres meldinger? Han vet jeg holder på med en ny og regner med han er nysgjerrig på dette. Ikke skjønner jeg hvorfor. Tror jeg må ha på kode heretter, synd man skal måtte det fordi man ikke kan stole på folk.

Noen som har opplevd det samme? tok du det opp med vedkommende?

Han vet du holder på med en ny og er nysjerrig på dette??? du bedrar din samboer og forventer at han skal la mobilen din ligge?

Han burde kastet deg på dør på flekken. makan!

Skrevet

Han vet du holder på med en ny og er nysjerrig på dette??? du bedrar din samboer og forventer at han skal la mobilen din ligge?

Samboer? Det er snakk om en eks som kun var innom.. Makan til opphissing

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Kjekt å lese hovudinnlegget ordentleg før ein svarer. Dette er ein mann som ikkje forstår grensene for andres privatliv, ts. Eg ville ikkje hatt han som venn heller. Viss du skal framleis ha han i livet ditt må du ta ein alvorsprat med han.

• Liker 2
Skrevet

En eks av meg sammenlignet det å gå inn på andres telefon å lese andres meldinger som voldtekt.. Litt banalt kanskje men et overtramp er det jo..

Kanskje han er nysgjerrig og litt sjalu?

Skrevet

En eks av meg sammenlignet det å gå inn på andres telefon å lese andres meldinger som voldtekt.. Litt banalt kanskje men et overtramp er det jo..

Kanskje han er nysgjerrig og litt sjalu?

Ja er jo et overtramp. Liker ikke at jeg skal måtte føle meg nødt til å slette ting som ikke er ment for andres øyne. Skal jo kunne ha det jeg vil på min egen mobil. Han er nok i en viss grad ganske eiesyk ovenfor meg, så sjalusi skal man ikke se bort ifra.

Får ta meg en prat med han om dette.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...