AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Del Skrevet 19. februar 2013 Etter å ha googlet litt rundt fant jeg denne artikkelen om klistremerker til å ha på døren. Bor i blokk i Oslo og dette bare hoper seg opp. Noen som vet hvor man kan få tak i de? Anonym poster: 76e91f5765f2a94514982932a5a17286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 19. februar 2013 #2 Del Skrevet 19. februar 2013 du kan jo printe ut og lime på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 19. februar 2013 #3 Del Skrevet 19. februar 2013 Vi har bare tatt utskrift og festet på døra med tape. Funker fint, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingelill Skrevet 20. februar 2013 #4 Del Skrevet 20. februar 2013 Postkontoret (post i butikk) har der jeg bor! Fikk faktisk slike lapper i posten her om dagen også, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2013 #5 Del Skrevet 20. februar 2013 http://www.gronnhverdag.no/nor/TM/Nettbutikk/Klistremerker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 20. februar 2013 #6 Del Skrevet 20. februar 2013 Postkontorene har det som regel liggende =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 20. februar 2013 #7 Del Skrevet 20. februar 2013 Postkontoret (post i butikk) har der jeg bor! Fikk faktisk slike lapper i posten her om dagen også, haha. Lucky you! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 21. februar 2013 #8 Del Skrevet 21. februar 2013 Postkontoret har en slik reservasjon som man skriver under og sender inn. Da får man med seg klistremerker, eller får dem tilsendt per post litt i etterkant. Slk var det i alle fall før. Hekter man bare på slike lapper uten å reservere seg, er det jo ikke kjent hvor mange husstander som ikke skal ha. Da vil det fortsatt trykkes opp like mye reklame, og derfor ikke bli noen miljøgevinst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quilliam Skrevet 21. februar 2013 #9 Del Skrevet 21. februar 2013 Spør du hos Posten så får du det gratis på stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 21. februar 2013 #10 Del Skrevet 21. februar 2013 Postkontoret har en slik reservasjon som man skriver under og sender inn. Da får man med seg klistremerker, eller får dem tilsendt per post litt i etterkant. Slk var det i alle fall før. Hekter man bare på slike lapper uten å reservere seg, er det jo ikke kjent hvor mange husstander som ikke skal ha. Da vil det fortsatt trykkes opp like mye reklame, og derfor ikke bli noen miljøgevinst. Jeg har denne på postkassen: Men det hjelper meg ikke noe særlig i kampen mot gratisavisene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #11 Del Skrevet 23. februar 2013 Hos mitt lokale postkontor hadde de kun disse merkene: Hvor får jeg tak i de i mitt første innlegg? Anonym poster: 76e91f5765f2a94514982932a5a17286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. februar 2013 #12 Del Skrevet 23. februar 2013 Som sagt tidligere så er det bare å skrive dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 23. februar 2013 #13 Del Skrevet 23. februar 2013 http://www.klimaklubben.no/index.php/lg/layout/set/print/Nettsider/Groenn-Hverdag/Lm/Bestill-materiell/Klistremerke-Gratisaviser-nei-takk Her får du en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå