Gjest Gunfreak Skrevet 19. februar 2013 #1 Del Skrevet 19. februar 2013 Vi har i bestefall bare noen titalls milliarder år på oss før universet bare sier poff http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-21499765 Dette er dårlige nyheter, jeg trodde jeg hadde noen hundre trillioner år på meg før protonet fordampet. Ser ut som mine planer for å bli universets hersker må frem-skyves. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. februar 2013 #2 Del Skrevet 19. februar 2013 Alltid er det noe som kommer i veien for planer en legger. Du og du så fort tiden går, -bare noen titalls milliarder år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ols1 Skrevet 19. februar 2013 #3 Del Skrevet 19. februar 2013 Da er det liten vits å betale regninger og husleie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. februar 2013 #4 Del Skrevet 19. februar 2013 Og fyll for all del ikke opp kjøleskapet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. februar 2013 #5 Del Skrevet 19. februar 2013 NRK kan i hvertfall glemme tv lisens fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. februar 2013 #6 Del Skrevet 20. februar 2013 Good find, Gunfreak! Ikke fortell dette til dommedagstilhengere, de vil bare si: "I told you so!" If the calculation on vacuum instability stands up, it will revive an old idea that the Big Bang Universe we observe today is just the latest version in a permanent cycle of events. Plusspoeng til de som klarer å gjette hvilken filmserie jeg tenker på nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. februar 2013 #7 Del Skrevet 20. februar 2013 And only yesterday, it seemed like the universe was doing so good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 20. februar 2013 #8 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg håper dette også blir et tema i årets valgkamp, da det er soleklart at vi må kutte ut all bruk av oljefondet, nå som vi har fått en mer definert tidsperiode å fordele pengene utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. februar 2013 #9 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg håper dette også blir et tema i årets valgkamp, da det er soleklart at vi må kutte ut all bruk av oljefondet, nå som vi har fått en mer definert tidsperiode å fordele pengene utover. Burde man ikke heller justere handlingsregelen og utvinningstakten, slik at vi ikke blir stående med skjegget i postkassa den dagen verden går under? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 20. februar 2013 #10 Del Skrevet 20. februar 2013 Det som er litt kult at at higgs feltet er overalt, så viss det plutselig blir borte, vil hele universet bare si poff samtidig, alle 90 milliarder lysår bare poff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. februar 2013 #11 Del Skrevet 20. februar 2013 Det som er litt kult at at higgs feltet er overalt, så viss det plutselig blir borte, vil hele universet bare si poff samtidig, alle 90 milliarder lysår bare poff. Er ikke Higgsfeltet bare et hypotetisk felt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 20. februar 2013 #12 Del Skrevet 20. februar 2013 Er ikke Higgsfeltet bare et hypotetisk felt? Viss higgs bosum finne finnes vel higgs feltet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. februar 2013 #13 Del Skrevet 20. februar 2013 Viss higgs bosum finne finnes vel higgs feltet også? Right.... Når du sier det på den måten, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. februar 2013 #14 Del Skrevet 20. februar 2013 Leggesegsang: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. februar 2013 #15 Del Skrevet 21. februar 2013 nice. Er skiva ute nå? Heter det skive lenger, forresten? Det er kanskje en smule arkaisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. februar 2013 #16 Del Skrevet 23. februar 2013 nice. Er skiva ute nå? Heter det skive lenger, forresten? Det er kanskje en smule arkaisk? du røper iallefall at du er av den eldre garde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 23. februar 2013 #17 Del Skrevet 23. februar 2013 du røper iallefall at du er av den eldre garde Akkurat DET er vel så til de grader yesterdays news! Jfr nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 23. februar 2013 #18 Del Skrevet 23. februar 2013 Akkurat DET er vel så til de grader yesterdays news! Jfr nicket. Ja men du kan jo teoretisk ha kalt deg Mann 42 i 40 år? Så det er godt mulig du egentlig er 82 år. Jeg har brukt nicket gunfreak i sånn 15 år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. februar 2013 #19 Del Skrevet 23. februar 2013 Akkurat DET er vel så til de grader yesterdays news! Jfr nicket. sjølv om du har det i nicket vil det ikkje sei at andre brukare forstår at det er aldereren din 42 kan jo vera så mykje! 42 er jo svaret på det ultimate spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 23. februar 2013 #20 Del Skrevet 23. februar 2013 sjølv om du har det i nicket vil det ikkje sei at andre brukare forstår at det er aldereren din 42 kan jo vera så mykje! 42 er jo svaret på det ultimate spørsmålet Vel, det ER det også. Og så var jeg 42 år gammal da jeg valgte nicket for noen år siden. Just a coincidence? I think NOT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå