Stinelin Skrevet 19. februar 2013 #1 Del Skrevet 19. februar 2013 Stjal denne fra en annen tråd, er litt nysgjerrig av meg. Det enkleste er om man quoter, fjerner overflødig tekst og quoute-tegnene, og poster. Nick: Alder: Bosted: Samboer/gift/kjæreste etc: Hvor lenge har dere vært sammen: Barn fra før: Termin: Prøvehistorie: Tanker om svangerskapet: Har dere noen dyr? Student/yrke: Magefølelse - jente eller gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg begynner. Nick: Stinelin Alder: 32 Bosted: Grisgrendt strøk nord på Østlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: 4år Barn fra før: En gutt født mai -12 Termin: Foreløpig 31.august Prøvehistorie: Ingen, denne ble en overraskelse! Tanker om svangerskapet: Mye roligere enn sist, da gikk tida sakte. Men gruer meg til fødselen. Har dere noen dyr? Ja, mange. Kyr, hester, hunder og katt. Student/yrke: Snart ferdig med bachelorgrad, og ansatt i kommunal forvaltning Magefølelse - jente eller gutt? Gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 20. februar 2013 #3 Del Skrevet 20. februar 2013 Nick: Miss I.W. Alder: 36 Bosted: Sentralt Samboer/gift/kjæreste etc: sambo Hvor lenge har dere vært sammen: 6 år Barn fra før: Jente 3 år Termin: Foreløpig 1. august Prøvehistorie: SA uke 13 etter 2 PP`er. Etter en prøvepause på flere mnd. og 8 PP`er ser det endelig ut til å gå rette veien! Tanker om svangerskapet: Usikkerhet på om det vil gå bra. SA`en skjedde for en grunn, men det var dramatisk og har satt dype spor. Har tatt lang tid før jeg har greid å glede meg over sv.sk., selv om barnet er veldig etterlengtet. Er likevel roligere på en måte, jeg har jo vært igjennom det en gang før. Fødselen tenker jeg bare kan bli bedre enn sist. Tankene går mest i om sv.sk. vil bra, så jeg har ikke begynt å grue meg til fødselen. Student/yrke: mellomleder i et serviceyrke. Magefølelse - jente eller gutt? Kanskje jente... Sist kom jeg ikke på ett eneste guttenavn og da var det jente. Har litt samme følelsen, men det kan være fordi jeg "kan" jente. Men det spiller overhode ingen rolle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. februar 2013 #4 Del Skrevet 20. februar 2013 Nick: mocci Alder: 37 Bosted: Sørvestlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 10 år Barn fra før: nope Termin: slutten av juli Prøvehistorie: prøvd av og på i et par år Tanker om svangerskapet: Første gang jeg er gravid, lever i en boble av skrekkblandet fryd Har dere noen dyr? jupp, en hund og flere katter Student/yrke: Saksbehandler i en statlig etat Magefølelse - jente eller gutt? tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 20. februar 2013 #5 Del Skrevet 20. februar 2013 Nick: Nique Alder: 33 Bosted: Østlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: 5 år Barn fra før: ingen Termin: 31.juli-ish Prøvehistorie: 2,5 år som prøvere Tanker om svangerskapet: -glede-angst-glede osv Har dere noen dyr? En katt Student/yrke: vekter Magefølelse - jente eller gutt? Har følelse av at det blir gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 20. februar 2013 #6 Del Skrevet 20. februar 2013 Nick: Mus-Katt Alder: 28 Bosted: Utland Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: 6 år Barn fra før: 0 Termin: 31 August Prøvehistorie: 2 x SA, uke 9, uke 6. Tanker om svangerskapet: Vanskelig å slappe av på grunn av dårlig erfaring. Student/yrke: Storkunde Magefølelse - jente eller gutt? Gutt - vil ikke vite før den kommer ut =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 29. april 2013 #7 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) ... Endret 14. mars 2014 av Nica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 29. april 2013 #8 Del Skrevet 29. april 2013 Nick: Hybelkaninen90 Alder: 22 Bosted: Vestlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: Vi har vært av og på, valgte å satse da vi fant ut at vi ventet en liten Barn fra før: Nei Termin: 6. Juli Prøvehistorie: 0 pp Tanker om svangerskapet: Det er til tider tungt og vondt, men alt i alt går det ganske greit Har dere noen dyr? En herlig liten hund Student/yrke: Student Magefølelse - jente eller gutt? Følte med en gang det var en gutt, det samme gjorde også sambo og mamma. I magen var en liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyB Skrevet 29. april 2013 #9 Del Skrevet 29. april 2013 Nick: TinyB Alder: 24 Bosted: Nord-Norge Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 6 år Barn fra før: Nei Termin: 21. juli Prøvehistorie: ca. 2 pp før det klaffet. Tanker om svangerskapet: Tøff start, men nå går det bare greit. Har dere noen dyr? Ja, en liten guttekatt. Student/yrke: Student og pleiemedarbeider i kommunen. Magefølelse - jente eller gutt? For det meste føler jeg at det blir en gutt, men noen ganger får jeg litt jente-følelse. Blir veldig spennende å se når den kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 12. mai 2013 #10 Del Skrevet 12. mai 2013 Nick: Pjusk Alder: 22 (blir 23 i Juni) Bosted: Trøndelag Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 6 år Barn fra før: En gutt født Februar 2012 Termin: 22. August Prøvehistorie: Klaffet i pp2 Tanker om svangerskapet: Håper på at det blir bedre etter eksamen når jeg får tid til og slappe av litt. Hittil har det vært mye kvalme, bekkenplager, hormoner og stress. Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: Student og ringehjelp gjennom et bemanningsbyrå Magefølelse - jente eller gutt? Tror jente. Kan være bare ønsketenkning siden vi har en gutt fra før, men blir glad uansett Gjenstår å se om vi får vite det når vi skal på 3D-UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 19. desember 2013 #11 Del Skrevet 19. desember 2013 Nick: LiveLoveLaughAlder: 34Bosted: ØstlandetSamboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: over 2 årBarn fra før: 0Termin: ca 20 augustPrøvehistorie: Klaffet på 4 PP Tanker om svangerskapet: Blandende følelser - spent, skummelt,glad, uvant, nytt milepæl i livetHar dere noen dyr? Nope Student/yrke: JobbMagefølelse - jente eller gutt? Vet ikke...flest jenter i våres familier så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 19. desember 2013 #12 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) . Endret 6. januar 2014 av purreløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 19. desember 2013 #13 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei Purreløk, denne tråden var for 2013, bare i tilfelle du ikke visste det (jeg har også surret met årstallene i disse trådene ) Gratulerer uansett! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 19. desember 2013 #14 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei Purreløk, denne tråden var for 2013, bare i tilfelle du ikke visste det (jeg har også surret met årstallene i disse trådene ) Gratulerer uansett! ops! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hsf Skrevet 29. januar 2014 #15 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) fg Endret 29. januar 2014 av hsf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå