AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Hei:) jeg har bursdag idag! blir 23 år samboeren min sa "gratulerer med dagen" idag tidlig når eg lå å sov. Jeg hørte dette såvidt, da jeg egentlig ble vekket av lyset han slo på. så gikk han. så kom han hjem igjen i ettermiddag og har ikke sagt et eneste ord. verken "hvordan har dagen din vært?" eller si igjen gratulerer med dagen.. Han virker utrolig sur og gretten ut. Jeg gikk derfor ut å handlet middag, kjøpte meg blomster og lagte middag til oss. Det er ikke det at jeg trenger å få drøssevis av gaver, men jeg har ikke fått en eneste gave, noen fine ord eller et skikkelig "gratulerer med dagen jenta mi!". Overreagerer jeg!?? Klem Pernille Anonym poster: 7d76cde96f471af59397231117312cbf
MockingJay Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 GRATULERE MED DAGEN :D :D Menne, jeg hadde blitt skuffet i alle fall. For meg er bursdager en big deal. Hadde ikke hent her da, for sambo er ganske vel informert om slikt:p Sikker på at han vet hvor viktig det er for deg? En vennine av meg feirer aldri bursdag, for hun synes ikke det er så viktig. Hun kommer i min da, fordi jeg ønsker det. Alle er forskjellige, kanskje han rett og slett ikke tenker over det?
Gjest JJune Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Gratulerer med dagen! :D Jeg hadde blitt ganske skuffet jeg også. For meg er sånne dager viktige. Men som MockingJay nevnte - kanskje han er sånn som ikke synes sånt er så viktig og dermed ikke tenker over at det er viktig for deg? Synes du bør fortelle han hva bursdagen din betyr for deg, jeg Endret 19. februar 2013 av JJune
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 TS her Vi har vært sammen ganske lenge, så merkelig om han PLUTSELIG ikke synes bursdagen min er en spesiell dag. Hadde han bare virket litt interessert i å gjøre dagen min litt mer spesiell enn alle andre hverdager.. Fortalte til han ikveld at jeg syntes det var dumt at var så avvisende og "careface", men brydde seg ikke. rimelig skuffet. Jeg trenger ikke blomster og diamanter, har ikke fått et kyss idag engang Anonym poster: 7d76cde96f471af59397231117312cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå