Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på dette da jeg så en annen tråd. :) Plages med tilbakevendende kviser, spesielt ved to tilfeller. Ved menstruasjon, og når jeg blir stresset. Er dessverre ikke alltid mulig å fjerne stresselementene fra livet, så derfor hadde jeg satt pris på råd om hvordan jeg kunne lindre slike urenheter mest mulig. Altså hvordan jeg skal roe dem ned, og hvordan jeg kan få best mulig hud som et (dessverre) ganske stresset menneske. Er så kjedelig at det stadig dukker opp nye urenheter i nedre del av ansiktet...

Renser og smører hver morgen og kveld med ordentlige produkter(nå bruker jeg MD), og skrubber 1-2 ganger i uken.

Anonym poster: c6cc28e741a7d4f9b34209930d689725

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode produkter er viktig. Selv bruker jeg "REN skincare". Anbefales! Jeg har ikke hatt en eneste kvise siden jeg begynte å bruke skrubben til fjes + kropp. Litt dyre, men er så absolutt verdt prisen! Ellers er et sunt kosthold rikt på sunne fettsyrer og antioksidanter vel så viktig som hvilke produkter en anvender. Regelmessig trening er også viktig for å svette ut "urenheter", og føle seg vel. Nok søvn like så. Ellers er jeg nøye med å bruke naturlig sminke, og et ordentlig pudder er langt bedre en fete brunkremer dersom du er avhengig av det. :) Lykke til!

Skrevet

Drikker du nok vann? Evt også te (grønn, helst)? Kroppen trenger nok væske. Hvis produktene har funket for deg over lengre tid, kan det være at det huden trenger har forandret seg (dette kan skje)?

Jeg begynte å ta nattlysolje, men jeg begynte også med riktige produkter omtrent samtidig, så jeg vet ikke hva som hjalp mest, men den føltes ihvertfall bedre (mange har fått godt resultat med det) :) Og selvfølgelig, skikkelig kosthold med nok vitaminer, omega-3 og naturlige fettkilder (olivenolje).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...