Gå til innhold

Gi meg styrke til å bo i kollektiv frem til sommeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal! Vil flytte ut i morgen :sukk:

Anonym poster: c7d2cba785c4d0f58396af6cec4e543f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestem deg for å ikke irritere deg og prøv å være minst mulig i fellesarealer.

Anonym poster: 7ba45559e729fd757f1fe2b1c8201a0b

• Liker 2
Skrevet

vært i dine sko!

Bare smør deg med tolmodighet og opphold deg så mye som mulig på rommet ditt/ute av leiligheten så blir livet litt bedre.

Mitt andre tips er også å :

Vask opp dine ting som du begynner fra nå og lagre på rommet ditt. Vask opp bare etter deg selv og eget bruk. gjør kun det du absolutt MÅ gjøre av huslige ting. Ikke rydd opp i dems rot.

Anonym poster: 2f71ab000a683ddb8513092bd2c23f81

• Liker 2
Skrevet

Bare innsjå at du aldri kan endre dei du bur med.

Zeeeen!

Anonym poster: 9384bb59a57ccf3127fc9f7fa8de5fd9

Skrevet

Finn en hobby :) eller prøvd å finne positive ting med de du bor med :)

Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Uff, forstår deg så godt :) Å bo i kollektiv kan være jævlig irriterende. Når jeg bodde i kollektiv så hadde jeg alltid mine ting på mitt rom. Da slapp jeg klåfingra idioter som ikke har respekt for andre mennesker. Hadde til og med eget kjøleskap. Det gjorde ting litt bedre og jeg fikk ha mitt i fred.

Så lenge folk ikke kan gjøre en innsats for at det å bo sammen når man er ulike skal bli ok så gidder jeg å gjøre mer enn jeg må.

Ene stedet jeg bodde på så ble jeg utrolig sliten av. Fikk ofte ikke sove på grunn av bråk. Var noe hele døgnet omtrent. Oppholdt meg minst mulig der, og var sjeleglad for å flytte derfra.

Det er ille når man ikke en gang kan gå hjem for å slappe av. Biblioteket ble mitt andre hjem da. Var jo stille der i det minste :)

Ja, det er vel egentlig bare å holde ut. Opphold deg der minst mulig, flytt ting inn på rommet, kjøp ørepropper og gled deg til den dagen du skal flytte.

Endret av Crazycatlady
Skrevet

Jeg hadde ett sånt år i kollektiv. Fikk veldig bra karakterer takket være at jeg omtrent giftet meg med biblioteket for året. Ellers var jeg på treningssentret og andre hobbyer. I helgene var jeg hjemme hos venner.

Anonym poster: ff3c7ae92153131bcb9c3ce1b4c13437

Skrevet

Har du mulighet for å flytte? For er det virkelig ille så og det påvirker deg i det daglige så er det best å få snudd det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...