AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Forholdet var ustabilt en periode. Det var mye negativt som skjedde på en gang. Følesene ble anderledes, det ble en irritert tone og vi gikk lei hverandre. Midt oppi det hele ble han så lei at han dumpa meg. Jeg ville prøve videre for jeg visste jo at det ikke ville være slik bestandig. Han mente vi ikke fungerte sammen og det bare ville bli likt. Det er tre uker siden nå og jeg gråter bestandig fortsatt. Han ga det aldri en sjangse og er helt ferdig med meg og forholdet. Det sårer veldig for jeg vil vise hvor bra vi kan få det. Jeg vil si det er normalt i et forhold. Jeg vet også det ikke var slik det skulle være. Han virker ikke lei en gang, men jeg vet ikke om han bare skjuler det godt. Jeg har mast en del på han, men angrer veldig på det. Lar han være i fred nå. Men har det helt forferdelig vondt. Jeg vet at vi kan få det bra. Men blanding av sinne, smerte, leihet og mye følelser gjør at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Bør jeg foreslå å være venner, være med han å "prøve" å vise at vi kan ha det fint og satse eller gi det helt opp? Jeg er så sur på han som har ødelagt dette som kunne bli fint og fått meg til å ha det så vondt. Jeg vil ikke oppleve smerte igjen, vet ikke om dette er verdt det, men jeg elsker han og han er den perfekte gutten. Vet ikke om jeg hadde klart å gå tilbake å kunne stolt på han. Noen som har erfaringer? Vi er 19 begge to og var sammen rundt et år.. Anonym poster: 37955a23b03766e9a67ea3bc50e75bb7
Havbris Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 (endret) Forholdet var ustabilt en periode. Det var mye negativt som skjedde på en gang. Følesene ble anderledes, det ble en irritert tone og vi gikk lei hverandre. Midt oppi det hele ble han så lei at han dumpa meg. Jeg ville prøve videre for jeg visste jo at det ikke ville være slik bestandig. Han mente vi ikke fungerte sammen og det bare ville bli likt. Det er tre uker siden nå og jeg gråter bestandig fortsatt. Han ga det aldri en sjangse og er helt ferdig med meg og forholdet. Det sårer veldig for jeg vil vise hvor bra vi kan få det. Jeg vil si det er normalt i et forhold. Jeg vet også det ikke var slik det skulle være. Han virker ikke lei en gang, men jeg vet ikke om han bare skjuler det godt. Jeg har mast en del på han, men angrer veldig på det. Lar han være i fred nå. Men har det helt forferdelig vondt. Jeg vet at vi kan få det bra. Men blanding av sinne, smerte, leihet og mye følelser gjør at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Bør jeg foreslå å være venner, være med han å "prøve" å vise at vi kan ha det fint og satse eller gi det helt opp? Jeg er så sur på han som har ødelagt dette som kunne bli fint og fått meg til å ha det så vondt. Jeg vil ikke oppleve smerte igjen, vet ikke om dette er verdt det, men jeg elsker han og han er den perfekte gutten. Vet ikke om jeg hadde klart å gå tilbake å kunne stolt på han. Noen som har erfaringer? Vi er 19 begge to og var sammen rundt et år.. Anonym poster: 37955a23b03766e9a67ea3bc50e75bb7 Hva gikk galt siden du ikke kan stole på han igjen? Dere er unge, og hva har du tenkt om fremtiden med han. Hvorfor er dette så krise for deg? Endret 19. februar 2013 av Havbris 1
Håndkrem Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Hva gikk galt siden du ikke kan stole på han igjen? Dere er unge, og hva har du tenkt om fremtiden med han. Hvorfor er dette så krise for deg? Vet aldri om han hadde dumpa meg etter en stund igjen.. Og vanskelig å vite hvor jeg hadde hatt han.
Gjest myr Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Forstår at det er sårt og vondt. Men føler han det ikke er noe å prøve på går det nok ikke. Du kan be alt du vil men dere må faktisk være to om å ville det. 1
Elizia Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Sånn er det å ha kjærlighetssorg desverre. Og som myr sier- man må begge ønske å gå tilbake til hverandre. Man går igjennom en sorgprosess når en blir forlatt, men det er opp til deg hvordan framtia di skal bli. Bruk tiden på venner, gå ut, trene o.l nå. Ikke ligg under dyna og syns synd på deg selv. Den eneste det går utover er deg selv, hans liv går videre uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå