Gå til innhold

Små svarte fluer bak vaskemaskinen!?

Smeila

Anbefalte innlegg

(Vet ikke om det her var riktig sted å poste dette)

Nå har det seg sånn at jeg leier en sokkelleilighet, med fellesareal der det står en vaskemaskin. Huset er relativt gammelt.

Her om dagen når jeg skulle slå av kranen til vaskemaskinen oppdaget jeg at det var masse små svarte fluer som kom opp fra veggen. Hva er dette? Hva burde jeg gjøre? Burde jeg spraye det med insekts spray? Jeg har virkelig ingen aning! Og det er så utrolig ekkelt også..

Jeg kan legge til at huseieren har dratt på ferie, og blir der i ihvertfall to måneder til, så jeg er litt alene om det her... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De flyr ikke fordi de er i dvaletilstand :) Bare kost dem over i en plastikkpose, knytt den sammen og kast i søpla. Så slipper du å bruke kjemikalier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuke them from orbit!! It`s the only way to make sure! (E. Ripley, Løytnant, NOSTROMO)

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan kanskje virke ufarlige og små, men om natten vokser de til kjemper, og favorittmaten er menneskekjøtt! Best å ringe skadeværnet for farlige monstere :fnise:

Helt serriøst, kan det høres ut som noen fruktfluer av noe slag. Vannskelige å bli kvitt. Jeg smekket alle jeg så, og sakte men sikker forsvant de...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...