darth Vader Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Spurte hun meg om jeg ville ta en kaffe. Jeg måtte le litt for meg selv når jeg svarte omtrent akkurat som hun svarte meg "nei, tror ikke helt du er min type og har mye å gjøre for tiden". Hva er det som får kvinner til å tro at de kan komme tilbake å få en ny sjanse? Uansett om jeg faktisk liker henne eller ikke, ville jeg ALDRI ha sagt ja til å møte henne etter at hun først sa nei. 7
Sueno Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 hehe life is a bitch ? vel .. tro hva som kunne ha skjedd om du svelgte litt stolthet da ??? 10
darth Vader Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2013 Er nok aaalt for stolt til det. Kan godt hende jeg gikk glipp av mitt livs kjærlighet, men det får i så fall bare være. Finnes nok av bra damer der ute. 2
Karenina Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Hvorfor sa hun nei første gangen da? Kan det hende det ikke passet for henne? 1
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Hjerneceller er nok ikke likt fordelt i befolkningen. Men det er jo fint at noen av oss har fått ekstra mange da.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Hvorfor sa hun nei første gangen da? Kan det hende det ikke passet for henne? Hun skrev jo at han ikke var hennes type.
Ferny Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Ikke alle er som deg da. Noen gutter tar faktisk ikke nei for et nei og kan finne på å spørre flere ganger om å treffes. Gjerne med noen måneders mellomrom (kanskje de har glemt avslaget...?). Når det gjelder denne jenten her... hva kan ha skjedd på to uker? Kanskje hun har tenkt over saken og kommet frem til at det er OK å drikke kaffe med en gutt selv om han ikke faller inn under kategorien "gutter hun normalt dater". Det kan man jo ta som et kompliment om man vil. 4
Karenina Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Hun skrev jo at han ikke var hennes type. Ah leste feil, beklager! 1
waco Skrevet 19. februar 2013 #9 Skrevet 19. februar 2013 dart vader, da hun bød deg på kaffen så var det sikkert ikke en gang for å be deg med ut, men for å straffe en annen tulling hun har brunst på og som hun forsøker å plage. Kvinner er så manipulative at dersom en kvinne hadde invitert meg på kaffe vet jeg at det er fordi at det passer henne i en eller annen plan jeg ikke forstår noen ting av. 3
waco Skrevet 19. februar 2013 #10 Skrevet 19. februar 2013 Ikke alle er som deg da. Noen gutter tar faktisk ikke nei for et nei og kan finne på å spørre flere ganger om å treffes. Gjerne med noen måneders mellomrom (kanskje de har glemt avslaget...?). Når det gjelder denne jenten her... hva kan ha skjedd på to uker? Kanskje hun har tenkt over saken og kommet frem til at det er OK å drikke kaffe med en gutt selv om han ikke faller inn under kategorien "gutter hun normalt dater". Det kan man jo ta som et kompliment om man vil. Så lenge kvinner byr seg frem med sminke og andre symboler på seksuell løssluppenhet så er det opptil alle gutter å ta litt initativ. Jeg liker mest å overse jenter som jeg synes er attraktive, jeg hater å gjøre jenter innbilske, det er bare til skade og gjør ikkeno godt. En jente som er litt usikker og trenger bekreftelser derimot...! 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #11 Skrevet 19. februar 2013 Kanskje denne jenta i mellomtiden har funnet ut at du var hennes type allikevel. At hennes type tidligere faktisk ikke var de beste valgene.. Hva med å gi noen en ny sjanse? Jenter har en tendens til å ofte gå for de gutta som ikke er bra for dem, før de plutselig tar til fornuften... Kan hende det var dumt av deg spør du meg..men det får du vel aldri vite. Anonym poster: 5ecf43c0de1be3e81af9a2297fe09ed0 4
darth Vader Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2013 Spiller ingen rolle om hun har ombestemt seg eller om det var dumt å si nei. Hun sa nei først, da gikk hun glipp av denne sjansen. Jeg gir ingen jenter en ny sjanse, dersom de først sier nei. Da har de sagt nei og må stå for det. 2
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2013 #13 Skrevet 19. februar 2013 Spiller ingen rolle om hun har ombestemt seg eller om det var dumt å si nei. Hun sa nei først, da gikk hun glipp av denne sjansen. Jeg gir ingen jenter en ny sjanse, dersom de først sier nei. Da har de sagt nei og må stå for det. Selvsagt! Men du må da innrømme at det føltes godt å avvise henne "med samme mynt"? Jeg drømmer om at noen som har avvist meg skal invitere meg ut. Vil kose meg når jeg da avslår....
Gjest Snuppi Skrevet 19. februar 2013 #14 Skrevet 19. februar 2013 Spiller ingen rolle om hun har ombestemt seg eller om det var dumt å si nei. Hun sa nei først, da gikk hun glipp av denne sjansen. Jeg gir ingen jenter en ny sjanse, dersom de først sier nei. Da har de sagt nei og må stå for det. Javel.... Lykke til videre!
Gjest Snuppi Skrevet 19. februar 2013 #15 Skrevet 19. februar 2013 Selvsagt! Men du må da innrømme at det føltes godt å avvise henne "med samme mynt"? Jeg drømmer om at noen som har avvist meg skal invitere meg ut. Vil kose meg når jeg da avslår.... Er det ikke bedre å bare gå videre med livet sitt?? Hvem bryr seg om snøen som falt i fjor?
AnnaKarenina Skrevet 19. februar 2013 #16 Skrevet 19. februar 2013 Hun er muligens av den sorten jente som liker å bli jaktet på. Og når du bød henne ut, så takket hun nei for å vise sin kostbarhet. Med et ønske om at du skulle mase og overøse henne med flere tilbud og erklæringer (nøye tilpasset hennes forventninger/ønsker om hvordan denne jakten på henne skal foregå). Dette skjedde ikke, så hun ble "plutselig" voldsomt interessert og krøp til korset i håp om å få deg på kroken igjen. En teori. Mulig er den feil. Men den kan like gjerne være veldig riktig også. 3
Gjest bråkar Skrevet 19. februar 2013 #17 Skrevet 19. februar 2013 Hvorfor ikke? blir du så krenket at du ikke kan tilgi? Hva i all verden har hun gjort deg? Du gir aldri en kvinne sjangsen om hun har sagt nei? Hva er fantasien her - at hun nå kan takke seg selv for å gå glipp av deg? Hvem er det som går glipp av noe her? Spurte hun meg om jeg ville ta en kaffe. Jeg måtte le litt for meg selv når jeg svarte omtrent akkurat som hun svarte meg "nei, tror ikke helt du er min type og har mye å gjøre for tiden". Hva er det som får kvinner til å tro at de kan komme tilbake å få en ny sjanse? Uansett om jeg faktisk liker henne eller ikke, ville jeg ALDRI ha sagt ja til å møte henne etter at hun først sa nei. 5
Notisblokk Skrevet 19. februar 2013 #18 Skrevet 19. februar 2013 Når hun svarte at du ikke var hennes type, så ville ikke jeg heller gått ut med personen. Hadde hun ikke kunnet for andre ting, at hun fortalte at hun var usikker eller noe så hadde det vert noe annet, syns jeg da 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #19 Skrevet 19. februar 2013 Jeg liker mest å overse jenter som jeg synes er attraktive Samme her! Det er en av min få gleder angående damer (siden jeg er lite populær). Nydelige damer som prøver å flørte til seg fordeler er utrolig deilig å jekke ned... De er veldig vant til å få det som de vil, så det er et flott syn når haken deres treffer gulvet. Anonym poster: d5d1d7e211ba2974dffd949fea5be651
Gjest Snuppi Skrevet 19. februar 2013 #20 Skrevet 19. februar 2013 Samme her! Det er en av min få gleder angående damer (siden jeg er lite populær). Nydelige damer som prøver å flørte til seg fordeler er utrolig deilig å jekke ned... De er veldig vant til å få det som de vil, så det er et flott syn når haken deres treffer gulvet. Anonym poster: d5d1d7e211ba2974dffd949fea5be651 Det er ikke håp for bitre menn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå