Gå til innhold

Løping og glatt asfalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med å finne ut hvordan jeg kan løpe på isglatt asfalt.. Brodder slites så fort og gir mer belastning når det er rett på asfalten. Er det noe annet lurt som kan brukes?

Like før jeg tar frem gaffateipen og sandpapir . :ler:

Anonym poster: d39426a98558796d44527fc8674ca52f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor løper du på asfalt? Det er temmelig skadelig for bena, spesielt knærne.

Leste at litt dekklister på skoene gir de godt feste, du vet, sånn spray som du har på bildekk for å komme de siste metrene til hytta når det er glatt osv.

Om du på død og liv skal løpe på asfalt..

Anonym poster: 739d7f9aa9d2bcf683854fe564537228

Skrevet

Fordi ikke alle har naturstier bak huset kanskje? ...

Skal sjekke ut dekklister, takk for tips.

• Liker 2
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg har ikke testet det da, men om du løper mye, så kan du jo investere i ett par piggsko? Eller få pigger under et par du har fra før.. Mener de tilbyr pigging av sko på loplabbet.

Skrevet

Fordi ikke alle har naturstier bak huset kanskje? ...

Skal sjekke ut dekklister, takk for tips.

Du bør investere i veeeldig gode sko med demping :)

Men du, dekklister gjør gummi hardt og ødelagt over tid, så det er snakk om MINIMALE mengder. Jeg har selv sprayet mine sko ( det er joggesko jeg bruker som brukssko nå og da ) og da holdt jeg de langt unna strålen slik at det så mest ut som litt dugg det som hadde kommet på under. Og det satt som klistret på is og snø.

Skrevet

Jeg har ikke testet det da, men om du løper mye, så kan du jo investere i ett par piggsko? Eller få pigger under et par du har fra før.. Mener de tilbyr pigging av sko på loplabbet.

Eneste problemet er at asfalten sliter piggene utrolig raskt.. :/

Du bør investere i veeeldig gode sko med demping :)

Men du, dekklister gjør gummi hardt og ødelagt over tid, så det er snakk om MINIMALE mengder. Jeg har selv sprayet mine sko ( det er joggesko jeg bruker som brukssko nå og da ) og da holdt jeg de langt unna strålen slik at det så mest ut som litt dugg det som hadde kommet på under. Og det satt som klistret på is og snø.

Gode sko har jeg. :) Er ikke nybegynner, men det er første gang uten mulighet til å bruke mølle når jeg vil.

Skal være forsiktig med klisteret! Tenker jeg tester det først på det gamle skoparet.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dette har jeg også lurt på lenge, kikker med forbauselse på joggerne som holder balansen på holka her jeg bor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...