Gå til innhold

han sier "jeg har tenkt på ting lenge"

Anbefalte innlegg

Skrevet

unnskyld meg, men drittmann. Han sier han har tenkt på ting, men skjult det og latet som ingenting for å finne ut av følels

ene sine. Han har sagt han elsker meg, samtidig som han visste han ikke gjorde det sikkert. Han har bearbeidet sorg og funnet ut at nå vil han flytte ut. Det kom som sjokk, lyn fra klar himmel, i et halvt år har han følt på ting, og nå er han ferdig. Hvorfor i helvete har han ikke inkludert meg, hvorfor har han ikke snakket med meg? 5 år og 2 barn, hus, bikkje, vi har hatt et intimt og ærlig forhold, så smeller dette ned i hodet mitt. Jeg er knust, han flytter i morgen alt, han er klar, for ham var det over for lenge siden. Jeg er sjokkert.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

unnskyld meg, men drittmann. Han sier han har tenkt på ting, men skjult det og latet som ingenting for å finne ut av følels

ene sine. Han har sagt han elsker meg, samtidig som han visste han ikke gjorde det sikkert. Han har bearbeidet sorg og funnet ut at nå vil han flytte ut. Det kom som sjokk, lyn fra klar himmel, i et halvt år har han følt på ting, og nå er han ferdig. Hvorfor i helvete har han ikke inkludert meg, hvorfor har han ikke snakket med meg? 5 år og 2 barn, hus, bikkje, vi har hatt et intimt og ærlig forhold, så smeller dette ned i hodet mitt. Jeg er knust, han flytter i morgen alt, han er klar, for ham var det over for lenge siden. Jeg er sjokkert.

visse personer begriper dessverre ikke betydningen av kommunikasjon. For en idiot
  • Liker 4
Skrevet

Helt utrolig hvor enkelt det skal være da...

• Liker 1
Skrevet

Feig og unnvikende "mann".

Lær av dine feil, finn deg noe bedre, ikke ta han tilbake når han får tilbake interessen.

Anonym poster: 22041987415c1eb142e9292ee20bc50a

• Liker 3
Skrevet

Første jeg tenker på er at han har møtt en annen...

Skrevet

For en drittmann,, husk en ting, aldri ta tilbake en slik.

Anonym poster: 6b05f9706f10850bea060d45ab6e34a5

• Liker 1
Skrevet

Min tanke også.

Veldig vanlig at menn har en back-up plan med ny kvinne....

• Liker 1
Gjest Surrehodet
Skrevet

Hva er det for en ide å sette i hodet på folk som er fortvilet?

TS :hug:

Du kommer over det, det tar tid men en dag står du oppreist igjen og driter i hva han gjorde mot deg.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

egoistisk mann som ikke engang prøvde å gjøre noe for å reparere forholdet for barnas skyld..

Skrevet

Sorry, TS. Mannen har en ny dame.

Gjerne fra nettet e.l.

Hadde sjekket mobil og pc logg.

Ikke fordi jeg mener det er rett, men fordi jeg hadde blitt smågal av å ikke vite...

Anonym poster: 2ccc78f0fa1116092e4b1b032cfd9b09

Skrevet

Hvilken sorg har han bearbeidet? Noe har gått veldig galt på veien her, siden han ikke har snakket med deg om det som har plaget han i forholdet. Har du sett noen tegn til at forholdet var over for lenge siden?

• Liker 1
Skrevet

egoistisk mann som ikke engang prøvde å gjøre noe for å reparere forholdet for barnas skyld..

Sorry men er det ingen av dere kvinner som registrerer at denne "drittsekken" faktisk slo opp som en typisk kvinne.

Hvor mange ganger har man ikke en misfornøyd kone som begynner å irritere seg. Leker med tanken om å stikke, ser etter leilighet , planlegger økonomien. Gubben aner ingenting.

Plutselig en dag sier kona. Det er slutt. DA våkner mannen og forsøker å finne en løsning. Men deg er til ingen nytte. Kona har allerede gått igjennom alle fasene for seg selv. Det som står igjen er å fortelle mannen om hva hun har bestemt.

Dette er det normale mønsteret når kvinner dumper menn, og det er kvinner som dumper oftest.

Da er mannen "teit" som burde ha sett signalene osv. Og kvinnen fortjener bedre.

Ironien er der. Synd for ts. Men hun kommer sannsynligvis ikke til å "ta det med ro" i neste forhold. Men heller ta pulsen på forholdet ofte, passe på at partneren ikke mistrives ol. Slik som menn som er dumpet på lignende måte tidligere.

Jeg er ikke skråsikker på at det finnes en annen dame. Men han har mistrivdes en stund å tenkt at alternativer er bedre.

Ta det opp? Vel noen av har ikke de beste erfaringer med å ta opp slike ting. Raseri, kjefting, motangrep kan lett bli resultatet. Det veit vi ikke?

Skrevet

Sorry men er det ingen av dere kvinner som registrerer at denne "drittsekken" faktisk slo opp som en typisk kvinne.

Hvor mange ganger har man ikke en misfornøyd kone som begynner å irritere seg. Leker med tanken om å stikke, ser etter leilighet , planlegger økonomien. Gubben aner ingenting.

Plutselig en dag sier kona. Det er slutt. DA våkner mannen og forsøker å finne en løsning. Men deg er til ingen nytte. Kona har allerede gått igjennom alle fasene for seg selv. Det som står igjen er å fortelle mannen om hva hun har bestemt.

Dette er det normale mønsteret når kvinner dumper menn, og det er kvinner som dumper oftest.

Da er mannen "teit" som burde ha sett signalene osv. Og kvinnen fortjener bedre.

Ironien er der. Synd for ts. Men hun kommer sannsynligvis ikke til å "ta det med ro" i neste forhold. Men heller ta pulsen på forholdet ofte, passe på at partneren ikke mistrives ol. Slik som menn som er dumpet på lignende måte tidligere.

Jeg er ikke skråsikker på at det finnes en annen dame. Men han har mistrivdes en stund å tenkt at alternativer er bedre.

Ta det opp? Vel noen av har ikke de beste erfaringer med å ta opp slike ting. Raseri, kjefting, motangrep kan lett bli resultatet. Det veit vi ikke?

Dette er ikke en kamp mellom kvinner og menn - hvem er mest kynisk, hvem er best osv.

Det er helt tilfeldig at det var en mann som gjorde dette, kvinner gjør det, menn gjør det, dette handler om moral og personlighet, prioriteringer og menneskesyn, ikke om kjønn.

Han løste det på en usympatisk og kald måte, avsluttet det uten å gi henne noen sjanse til å forbedre det som eventuelt plaget ham. En kvinne kunne gjort det samme, men i dette tilfellet var det en mann.

• Liker 4
Skrevet

Er du sikker på at det ikke har vært tegn på at alt ikke har vært som det skulle vært?

Har han vært nødt til å forandre seg mye gjennom forholdet deres?

Anonym poster: b6338a1b5cc64f14aec33bacc959853e

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

det gjorde han ikke han slo opp slik som er typisk feiginger å slå opp. det er ikke kjønssbestemt.
  • Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Du skrev det jeg tenkte. Det skjer veldig ofte andre veien, dette her. Ikke at det verken er til hjelp eller trøst for TS, da.

TS: Du må få mannen i tale. Han kan ikke bare stikke av på en sånn måte. Og dere må uansett til mekling så lenge dere har små barn. Da må han i hvert fall snakke.

Skrevet

Jeg har opplevd dette selv. Plutselig en dag står kjæresten der og sier at det er over, at han har "tenkt" en stund og nå er han ferdig. Det er en utrolig feig måte å gjøre det på. Men sikkert behagelig for den som forlater skuta. Fint å være ferdig med egne følelser før man må ut av forholdet. Jeg er veldig lei meg på dine vegne. Du fortjener helt sikkert mye bedre. Han er ikke verdt det. Gå videre.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Du skrev det jeg tenkte. Det skjer veldig ofte andre veien, dette her. Ikke at det verken er til hjelp eller trøst for TS, da.

TS: Du må få mannen i tale. Han kan ikke bare stikke av på en sånn måte. Og dere må uansett til mekling så lenge dere har små barn. Da må han i hvert fall snakke.

hva spiller det for en rolle hva som skjer mest ene eller andre veien? Ts fortjener ikke å bli forlatt slik bare fordi at mange kvinner forlater sine menn slik. Skal hun straffes for hva andre kvinner gjør?
Skrevet

Tanker din vei ... Er ikke slik det skal være ...

Det Jar blitt så enkelt de siste årene ...

Så vanlig ...

Skrevet

STOR klem til deg, TS. Jeg har opplevd ganske nøyaktig det samme, og det er ikke på noen måte lett. Men du kommer det igjennom det, selv om det kanskje ikke føles slik akkurat nå. Ta en dag av gangen, og innstill deg på at det kommer til å ta litt tid å bearbeide dette. Pust dypt - og stå på. For DIN del, og for barnas. HAN har tatt et valg - nå må han ta konsekvensene.

Hvis du vil, så må du gjerne sende meg en PM. :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...