AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Det er en knapp uke siden det ble slutt mellom oss. Det var jeg som sa "de siste ordene", men det var som resultat av en enighet mellom oss. Det fungerte ikke. Men vi har i ettertid holdt en vennlig, men sporadisk, tone, og jeg tenkte derfor at det kanskje var mulig å jobbe med oss. Jeg har vært veldig usikker på hva han egentlig vil, og derfor spurte jeg hva som skjedde mellom oss, og om alt var over for godt og jeg kunne gå videre. Da svarte han at det aldri hadde vært noe mellom oss og at jeg bare kunne finne meg en ny en. Jeg forstår det ikke... Vi datet bare i tre måneder, og vi har aldri definert oss selv som et kjærestepar, men han har introdusert meg som "dama mi" til venner og vi har oppført oss som kjærester. Holdt hender offentlig, jeg fikk møte moren hans, kysset hei og farvel, ligget sammen og sagt så mye til hverandre. Han sa jeg hadde gjort livet hans så mye bedre. Vi bestilte billetter til konsert i begynnelsen av sommeren. Det var ingenting som skulle tilsi at det skulle bli slutt. Men han sluttet å ta kontakt mot slutten. Og derfor sa jeg at jeg følte meg dårlig på grunn av det, og han sa han skulle forandre seg. Noe han ikke gjorde, og vi ble enige om at vi burde gjøre det slutt. Jeg er en som tenker og analyserer mye, men akkurat nå er hodet helt tomt. Jeg har ikke tanker eller ord. Mener han at det aldri var noe? Etter alt? Jeg svarte bare "ok " til svaret hans. Jeg burde grått eller vært rasende nå, men jeg føler ingenting. Bare sjokk. Tomhet. Jeg forstår ikke... Det skal sies at jeg har gikk uttrykk for at jeg savner ham og vil at vi skal fungere igjen. Men han har vist det motsatte. Derfor trengte jeg også en closure, for å kunne gå videre, og det er litt av grunnen til at jeg spurte om vi var over. Dette ble veldig rotete, men jeg er så veldig i sjokk. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre. Var vi aldri noe? Anonym poster: c5c405a9f9bb27626798dc01b3db3f89
WubWub Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Nei det kan virke veldig vansklig å forstå. Er nok bare han som sitter på svaret her, alt annet som du eller andre kommer med vil bare være ren spekulasjon. For meg så høres det ut som det så absolutt hadde noe, men underveis så enten skjedde det noe i livet hans eller så innså han at han ikke ønsket noe videre lenger. Uansett så er det feigt å bare trekke seg helt unna å komme med et brutalt svar, muligens dette var en forsvars mekanisme for han så han slapp ta tak i det vansklig eller drøfte de egentlige følelsene hans, så han valgte gjøre det kort og brutalt som han sier. Vet slike ting er ubehaglig men, min eneste råd er at du tar hans råd å finner deg en ny en. Ikke gå med senket hodet, det er ikke alltid det fungerer og det er ikke deg det er noe i veien med Du kan trøste deg med at dere hadde såvidt hatt noe kontakt, 3 måneder er jo ingenting. Bedre det kom nå enn om 1+ år 1
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Hjelp.. 3 måneder og han sier det aldri har vært noe mellom dere og du er i sjokk??? 6
Gjest -Ninni- Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Høres ut som han er litt snurt synes jeg, kanskje han er lei seg men for 'tøff' til å vise det. Men hva vet jeg... Uansett, hadde du ikke bestemt deg for å droppe han? Hva er problemet? Move on. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Har opplevd noe tilsvarende, og aner fortsatt ikke hvorfor han sa det. Vi er venner i dag, og jeg orker ikke rippe opp i det. Tenker at jeg har sagt mye rart til gutter når det har blitt slutt jeg også, som jeg angrer på etterpå. Anonym poster: 931d9124b2c5ceb6684d10528d68db02 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Kan være han sa det for å beskytte seg selv? Da mitt ekteskap endte med skilsmisse fordi min mann var utro, sa jeg til han at jeg skulle ønske jeg kunne slette de siste 14 årene fra hukommelsen min. At det eneste jeg var glad for var barna, utover dem var alle årene med han bortkastet. Jeg sa det hovedsakelig for å såre han. Anonym poster: 8947ca165fe39d18e55444da3fe187e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå