Barbie Skrevet 21. mars 2004 #2 Skrevet 21. mars 2004 Ja, i min ungdom var jeg det. Jeg har imidlertid blitt voksen etterhvert, og kommer aldri til å være utro mot min mann. Til det er han for god.
Gjest Seleena Skrevet 21. mars 2004 #3 Skrevet 21. mars 2004 Det spørs kva kvar enkelt meinar med utro. Eg foreks meinar utroskap er når man blir følelsemessig knytta til ein annan for å så ha sex, mens man er saman/gift med ein annan person. Eg har aldri vore utro på den måten....Sjølv om eg blir frista ein gong i blandt. Ikkje fordi vi ikkje har det bra saman eg og kjæresten, men pga spenninga. Eg trur det er veldig mennekeleg.
Gjest Embla s Skrevet 21. mars 2004 #4 Skrevet 21. mars 2004 Det spørs kva kvar enkelt meinar med utro. Eg foreks meinar utroskap er når man blir følelsemessig knytta til ein annan for å så ha sex, mens man er saman/gift med ein annan person. Eg har aldri vore utro på den måten....Sjølv om eg blir frista ein gong i blandt. Ikkje fordi vi ikkje har det bra saman eg og kjæresten, men pga spenninga. Eg trur det er veldig mennekeleg. Skjønner ikke helt din utro-definisjon; Hva hvis man har sex, uten å være følelsesmessig knytta til vedkommende? Du mener at det og er utroskap eller? (tror også det er veldig menneskelig og på sikt, uungåelig og få lyst på andre enn den man er sammen med, hvis forholdet varer lenge).
Gjest Seleena Skrevet 21. mars 2004 #5 Skrevet 21. mars 2004 Det er meinar med det, er at vanleg fysisk kontakt og små kyss ikkje er utroskap. Men når man blir forelska og har sex - det er utroskap. Følelser er jo nesten verre enn sex meinar no eg.
Gjest Jentasi Skrevet 21. mars 2004 #6 Skrevet 21. mars 2004 Små kyss? Er det greit? Jeg synes ikke det. :-x
Barbie Skrevet 21. mars 2004 #7 Skrevet 21. mars 2004 Jeg hadde i allefall ikke likt at gubben gikk å småkysset på jenter han traff! :-?
Gjest Embla s Skrevet 21. mars 2004 #8 Skrevet 21. mars 2004 Det er meinar med det, er at vanleg fysisk kontakt og små kyss ikkje er utroskap. Men når man blir forelska og har sex - det er utroskap. Følelser er jo nesten verre enn sex meinar no eg. Litt enig. Å være dødsforelska og kjempeintim (mentalt) med en annen er på mange måter et større svik enn "the old fashion in and out"..
Gjest Seleena Skrevet 21. mars 2004 #9 Skrevet 21. mars 2004 Jeg hadde i allefall ikke likt at gubben gikk å småkysset på jenter han traff! :-? Ja, ok. No såg eg for meg kjæresten med ei anna jente. Eg hadde nok ikkje likt deg eg heller... MEN! Det spørs jo om han kjenner ho, om det er på kinnet, og sist men ikkje minst, kva er HANS baktanker med kysset.
Gjest Queenie Skrevet 21. mars 2004 #10 Skrevet 21. mars 2004 Ja, jeg har vært utro. Flere ganger mot tidligere partnere. Ikke noe jeg er stolt av, men har innsett i ettertid at det er fordi jeg har manglet noe i forholdet. Han jeg bor sammen med i dag kunne jeg ikke drømme om å være utro mot. Han er alt jeg vil ha, alt jeg noengang har ønsket meg, og mer enn jeg noengang har tord å håpe på...
Gjest GreenSky Skrevet 21. mars 2004 #15 Skrevet 21. mars 2004 Ja. Vi hadde ikke sex men vi kysset. For meg er det utroskap, om en ikke "groveste" type. Jeg må legge til at han hadde vært utro flere ganger, forresten. Ikke at det rettferdiggjør det, men.
ehu Skrevet 21. mars 2004 #20 Skrevet 21. mars 2004 Har aldri vært utro og tviler på om jeg noen gang kommer til å være det i fremtiden heller. Det er nok "arbeid" å forholde seg til en mann av gangen egentlig. Og tanken på å skulle "kjøre dobbelt" er meg helt fremmed............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå