Gjest Anonym123 Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 jeg er vel som de fleste andre gutter når det gjelder kjærlighets sorg. situasjonen jeg er i dag er så ubegripelig vond. etter å ha vært sammen med samme dame i over 2 år så dumpet hun meg så og si på dagen. alt skjedde så utrolig fort, 1 uke. jeg fikk vite på en lørdag at hun hadde mistet enn del følelser for meg og på onsdag gjorde hun det slutt. når jeg spør hvorfor så sier hun at hun vil stå litt på egne ben og at hun har mistet enn del følelser for meg. for meg er dette ubegripelig fordi jeg ikke ante noe som helst. det kom som en bombe. dagens situasjon er sånn at vi bor fortsatt sammen, sover sammen og i har en hund sammen. vi nyter veldig hverandres selskap. hun vet at jeg ønsker henne tilbake. hun har også bedt meg se etter en leilighet men at jeg bare kan bo i der vi bor nå så lenge jeg måtte ønske. jeg ønsker selvfølgelig ikke å komme dit at jeg må flytte ut . jeg merker veldig på henne at hun er i tvil på det hun sier for vil at vi skal ligge inntill hverandre når vi sover, vi finner på enn del ting sammen +++ hun drar til utlandet fra torsdag til søndag sammen med en venninne. vi snakket om at hun skulle tenke over dette en gang til mens hun var på ferie for å se om det virkelig er dette hun vil. frem til hun drar så skal vi gjøre ting sammen og prøve å kose oss på best mulig måte. jeg aner ikke om dette er lurt eller ikke men alt jeg vil er å få henne til å vekke følelser i henne igjen. jeg vet at det er mange fisker der ute +++ men realiteten er at jeg vil ha henne tilbake. når hun er borte nå så vil jeg ikke mase på henne men håper hun får tid til å savne meg og tenke på alt det gode vi har hatt. jeg trenger masse tips på hva jeg kan gjøre for å få henne tilbake.
Sueno Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 huff jeg føler med deg. dette er virkelig vondt. Desverre i slike situasjoner er det ikke mye man kan gjøre. være deg selv, ikke mase og stresse henne opp, da skyver du henne oftere lenger bort. prøv å være litt med familie og venner om du har muligheten til det, la hnne savne deg litt. så får du vente å se da til etter denne turen hennes. om hun framdeles ikke vil ha deg tilbake, får du se etter leilighet da, eller flytte hjem eller tin en venn for en periode slik at du viser henne at du tar henne på alvor og flytter ut. hvis det slik blir, så må du jo kanskje samtidig ikke være der for henne så mye som du sikkert har vært, men la henne føle p ådet at du blir borte og at hun mister noe viktig i livet sitt. slik kan hun kanskje kjenne p åsavnet igjen. husk, alt med måte, være deg selv hele veien. ikke noe spill eller fanteri. og selvfølgelig ikke gi henne en kald skulder om du ikke mener hun fortjener det. jeg føler med deg. jeg gjør det. jeg håper også at alt kan odne seg for deg og dine. oppdater gjerne denne posten underveis
Gjest Anonym123 Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 hei Tusen takk for svar. som sagt så vil jeg bare at hun skal få den savn følelsen når hun er borte. hun dro i dag og er ikke tilbake før til søndag. er det kanskje best at jeg lar henne være. altså ikke ta noe kontakt på noe som helst måte. jeg lar henne ta kontakt? hva hadde dere / du gjort??
Gjest anonym Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 hei Tusen takk for svar. som sagt så vil jeg bare at hun skal få den savn følelsen når hun er borte. hun dro i dag og er ikke tilbake før til søndag. er det kanskje best at jeg lar henne være. altså ikke ta noe kontakt på noe som helst måte. jeg lar henne ta kontakt? hva hadde dere / du gjort?? Jeg hadde ventet, ikke ta kontakt. Hun har sagt at det er slutt, hun reiser bort. Se om hun kontakter deg.
Gjest Anonym123 Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 hun tok kontakt med meg i går via sms. jeg svarte ikke før i dag. håper hun har tenkt masse på oss og savnet meg
Gjest Anonym123 Skrevet 22. februar 2013 #6 Skrevet 22. februar 2013 hun tok kontakt med meg i går via sms. jeg svarte ikke før i dag. håper hun har tenkt masse på oss og savnet meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå