AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Lurer rett og slett på det som står i overskriften... Er det noen damer her på forumet som selv kjører med bobil eller campingvogn og som har peiling på alt det man må kunne når man camper? Slikt som vann, gass, varme, parkering osv Og som kan fortelle litt om egne erfaringer, gode og dårlige når man har vært på tur... Samt kanskje gi litt tips og råd Anonym poster: e98dfde2a97b9bdff00615145d6eb1fa
Gjest annemor30 Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Jepp, drar 720 vogn jeg så det suser:-) kan alt av utstyr selv.. Bare gode erfaringer 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 kjører rundt med campingvogn jeg også... fixer det meste selv. Men må jeg rygge inn på kronglete plasser- kaster jeg inn blondine kortet og vips- er det alltid ett par mannfolk som fixer den biten:-)) Anonym poster: 7c81cab15c28ecc73f24641bbb7c59f4
Wildy Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Vi har en ombygd rutebuss som vi av og til bruker til helgeturer. Det er samboer som kjører, jeg har ikke busslapp. Men jeg kan alt av koblinger på strøm,gass, vann osv. Fra vi stopper til bussen er beboelig i form av vann, strøm og varme er det endel som må gjøres, og det går mye fortere om jeg gjør det.;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå