Gå til innhold

Kvalitetshåndklær, ikke for stive i prisen - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke kid og princess hadde store utvalget, hvis jeg skal dømme etter nettsidene. Hvilke butikker, online eller fysiske, har gode håndkleserier? Noen som vet?

Anonym poster: 200b0e167935bb86dc8a1026fabf0817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea har jo mange typer håndklær, men du har kanskje undersøkt der allerede?

Ikea - håndklær

Skrevet

Ja, jeg vet om IKEA men jeg tenker litt på kvaliteten, har de litt tykke, gode håndklær som ikke bare loer og farger av?

• Liker 1
Skrevet

Jysk har gode håndklær, synes jeg.

Skrevet

Kronoborg fra Jysk er tykke og holder i 20 år.

Ikke kjøp Ikea. De er tynne.

Anonym poster: 3834b1609792880fc6596f245cc9641b

Skrevet (endret)

Jepp, jeg har i det siste falt for Kronborg Gold fra Jysk. akkurat passe tykke og myke. Har ikke hatt mine så fryktelig lenge, så vet ikke hvor godt fargen holder. De er ganske sterke i fargene, så sannsynligvis vil de falme en del. Men på den annen side så er de overkommelige i pris.

Liker dem langt bedre enn IKEA sine. Sistnevnte blir for tette og harde, synes jeg.

Må forresten tilføye at Kronborg sine loer en del del første 3-4 vaskene, men så avtar det.

Endret av Cata
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med "FRÄJEN" fra Ikea, har vunnet flere tester og er veldig billige!

• Liker 1
Skrevet

Åhlens har en del gode, ikea har også en del bra (og mye dårlig).

Anonym poster: 364b8f777d1f63dcf7189bffe55af19c

Skrevet

Ikea har veldig mange typer håndklær, både tykke og tynne, og som AB over meg skriver, både gode og dårlige. De kan farge noe av, så for sikkerhets skyld kan det være lurt å velge lyse farger.

Jysk har også bra utvalg, så det er godt mulig du TS vil finne noe der som passer for deg.

Skrevet

Jysk sin Kronborg (raud) loar noko forferdeleg, dusjen vår vart aldri seg sjølv etterpå... Vi vaska dei fleire gonger, tørka i trommer og ute, men like fæle vår dei. Har kvitta oss med dei, og brukar no Basic og Bath frå Kid.

Skrevet

Jysk sine er vel noe av det dårligste man kan kjøpe. Hva mener du med ikke for dyrt?

Anonym poster: c5f5088e5d928b7ce308e9a2db75e77d

Skrevet

Jeg tenker at når håndklær koster 19 kroner så kan de ikke være særlig holdbare :) men samtidig synes jeg flere hundre kroner for vanlige dusjhåndklær blir for mye. Jeg liker dem litt tykke, så de kjennes solide, og ikke altfor myke - noen av de myke håndklærne føler jeg nesten er vannavstøtende i stedet for absorberende, på en måte.

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med "FRÄJEN" fra Ikea, har vunnet flere tester og er veldig billige!

Enig! FRÄJEN er etter min mening veldig gode håndklæt, fuktikhetsabsoberende og holdbare:)

Anonym poster: 11cf0b1911970e10826b05c30b2bf81b

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere sliter med at håndklær farger av, må dere hive Colour Catcher inn i vasken! Fikser alle fargeproblemer, også med vanlige klær :-) Små hvite ark som driver ut all overflødig farge, og hindrer at vasken farger av på hverandre. Det er ikke veldig populært i Norge av en eller annen sær grunn, så jeg har bare sett én type i dagligvare butikkene, og den heter Colour Catcher og er rød i pakningen :-)

(Arkene kan brukes om igjen)

Skrevet

Har du råd mot at dei loar og? For det har vore mitt problem :)

Skrevet

Mine sluttet å loe etter en eller to runder i tørketrommelen :-)

Skrevet

Har prøvd tørketrommelen fleire gonger uten suksess, så no held eg meg berre langt unna Jysk sine handkle.

Skrevet

Jysk sin Kronborg (raud) loar noko forferdeleg, dusjen vår vart aldri seg sjølv etterpå... Vi vaska dei fleire gonger, tørka i trommer og ute, men like fæle vår dei. Har kvitta oss med dei, og brukar no Basic og Bath frå Kid.

Er enig i at Jysk sine loer de første vaskene. Mine roet seg etter 3-4 vask (ca. det samme som håndklær fra Turiform i samme tykkelse, for øvrig).

Skrevet

Vi vaska dei mange gonger, med og uten tøymykner, tørka i tørketrommel og ute, og det ga seg aldri, var raude lodottar i heile huset, til slutt ga vi opp.

Skrevet

Vi vaska dei mange gonger, med og uten tøymykner, tørka i tørketrommel og ute, og det ga seg aldri, var raude lodottar i heile huset, til slutt ga vi opp.

Litt dumt å komme ut av dusjen og se ut som en rød sau, ja..... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...