Gå til innhold

Sex med pappaen til sønnens kamerat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eri slutten av 20åra og har en sønn i bhgalder, ikke bodd med pappan hans på flere år. Foreldra til bestekameraten til sønnen min er også skilt, og jeg er god venninne med mammaen hans, og omgås pappaen relativt ofte.

De siste ukene har vi hatt en relativt flørtete tone, men jeg veit at ingen av oss er ute etter noe annet enn evt noen å ha sex med.

Men jeg er litt i tvil.. Både siden det er en venninnes eks (hun vet ikke om det), og fordi det er faren til kameraten til sønnen min.

hva tenker KG?

Anonym poster: 300dbd022f0031b2d5727647c0331183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg kjæreste i steden for å ligge rundt.

Anonym poster: a8e7e70e38d298c28f444b9e84ad5ef9

• Liker 5
Skrevet

Det er altså både eksen til en venninne og faren til en venn av barnet ditt. Hadde aldri hatt meg med en venns ekskjæreste, i hvert fall ikke uten at min venn hadde sagt klart fra om at det var greit. Det er for meg en helt grunnleggende greie i et vennskap.

I tillegg risikerer du å vanskeliggjøre at ditt barn får leke med vennen sin. Det er jo ikke snakk om kjærlighet engang, bare sex. Det er så mange menn i Norge at det er helt unødvendig å ha sex med en på ditt barns vennskaps risiko. Klart nei.

Anonym poster: 0ae32903671f19fc1fe59d3ed6663d4d

• Liker 18
Skrevet

Jeg ligger ikke rundt. Jeg har ikke hatt sex på snart 1 1/2 år.

• Liker 2
Skrevet

Så du MÅ altså ligge med en mann som er eksen til venninnen din?

patetiske greier

• Liker 4
Skrevet

Finn deg en helt annen en og la denne mannen være.

Anonym poster: 029034add18c2e6cdabad08bcc3d21ee

• Liker 4
Skrevet

Så du MÅ altså ligge med en mann som er eksen til venninnen din?

patetiske greier

Siter meg på at jeg har sagt jeg MÅ, takk.

• Liker 6
Skrevet

Det skader vel ingen, forutsatt at ingen får vite om det ...? Risky business selvfølgelig, og som folk sier kan det få kjipe følger for sønnen din hvis det går skeis. Men dere er tross alt to voksne mennesker som gjør som dere vil; dere er begge single, og dere vet vel at ingenting skal få gå utover barna. Hadde nok i utgangspunktet prøvd å holde meg unna og heller søkt lykken andre steder, men har man møtt en kjekk kar og det er gjensidig tiltrekning spiller det vel ingen rolle hvilken tilknytning dere har til hverandre.

Skrevet

Nja, jeg synes ikke dette høres ut som den beste ideen. Det skader ingen så lenge ingen finner ut, men det er jo verken spesielt lojalt mot venninnen din, eller en spesielt god idé med tanke på risikoen for å bli oppdaget. Og selvfølgelig mtp. risikoen for at dere får følelser for hverandre, hvilket kan være veldig kjedelig for venninnen din.

• Liker 1
Skrevet

Gjør det om du har lyst til det :)

Men pass på at om det går dårlig, at det ikke går utover sønnen din og vennskapet med kompisen!

Skrevet

Siden du først skriver om det, så er du i en vurderingsfase. Og siden du faktisk vurderer det, er det nok en grunn til det. Jeg vil si at du er på farlig grunn om du gjør det med tanke på konsekvenser som er nevnt allerede: hva om venninna di blir sur på deg? Hva om barna deres ikke lengre får leke sammen hvis det skjærer seg mellom deg og han?

Anonym poster: 2f3f75cf8fcdf3057847df65bc4fef66

• Liker 2
Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Alle er noens ex og mange er også noens far. Gjør som du vil. Regner med at fyren er voksen nok til å velge selv uansett. Men å spørre kaklekoret på KG om det her, det var en dum ide.

• Liker 4
Skrevet

Så lenge alle er over 16 og dett er frivillig og ingen er utro så er alt greit.

Ingen andre enn de som har sex sammen har noe med det å gjøre, uavhengig av hvem de er.

Anonym poster: 3d5876ea78f641088b61c1bfecc39810

Skrevet

Makan til frekkhet, istedenfor å komme med påstander om at ts ligger rundt.

Kan vel korrigere deg med at hun spurte nettopp om et råd, tanker rundt hennes situasjon.

Vet det er out of topic, men er sykt irriterende med enkelte KG brukere på forumet med så spydig oppførsel.

Nesten så en blir kvalm!

Når det diskuteres, så er man konstruktiv og saklig...

Anonym poster: 65d325cf5646f181574e35619c894f1a

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at dette kommer an på hva venninnen din vil tenke om saken (og hvor høyt du setter deres vennskap og hennes følelser). Du vet vel kanskje litt om hvor lenge det er siden det ble slutt mellom henne og eksmannen, hvordan bruddet var, og evt. hvordan deres relasjon er nå.

Kan hende hun vil føle det ubehagelig dersom en venninne ligger med eksmannen hennes (ville ikke du følt det sånn selv om det var omvendt...?). Og som du sier selv - det er ikke følelser inni bildet, bare sex. Og da skjønner jeg ikke helt hvorfor man ikke like gjerne kan flørte med en annen mann.

Dersom man er forelsket og ser etter en partner så hadde jeg ikke sagt at det er like svart/hvitt. Men i denne saken her så ville jeg HELT KLART holdt meg langt unna. En flørt og litt sex kan du finne andre steder.

• Liker 3
Gjest LineaAlba
Skrevet

Først og fremst bør du være en god venn. Du kommer sikkert til å angre deg hvis du sårer venninna di.

• Liker 1
Skrevet

Du trodde du kunne stille et spørsmål på KG om uforpliktende sex, uten å bli klamt løs og h**re?

Skrevet

Gjør det du føler er riktig. :-)

Men siden du spør er mitt råd at du ikke gjør det. Slike forhold blir ofte noe annet enn man har tenkt, og det kan senere bli kleint på foreldremøter osv. For ikke å snakke om at din venninne sannsynligvis ville synes det er leit!

Skrevet

Ett spørsmål: Hva vil gavne DEG, sånn i det lange løp?

Hvis du setter deg ned og bruker fem minutter på å lage to lister over alle mulige scenarioer som kan følge av at du gjør enten A eller B, altså sex eller ikke sex med denne mannen, så bør dette være et rimelig enkelt valg. Kjempeenkelt, faktisk.

Jeg ville ha funnet en annen sengevarmer. Og jeg synes IKKE at du er løs/horete, altså. Jeg tenker bare at siden det er ei venninne og noen barn inne i bildet her, så kan prisen fort bli i drøyeste laget.

Skrevet

Nja, jeg synes ikke dette høres ut som den beste ideen. Det skader ingen så lenge ingen finner ut, men det er jo verken spesielt lojalt mot venninnen din, eller en spesielt god idé med tanke på risikoen for å bli oppdaget. Og selvfølgelig mtp. risikoen for at dere får følelser for hverandre, hvilket kan være veldig kjedelig for venninnen din.

Ikke spesielt lojalt mot venninnen? Er du dum? Hvordan i hels*ke er det å ha sex med noens eks å være illojal mot vennen? Syk tankegang, som om et menneske skal eie et annet, selv etter at de er skilt/gjort det slutt.

På tide at du og andre her i tråden vokser ut av barnehagementaliteten med syke tanker om eierskap og misforstått "ære og lojalitet."

Anonym poster: dfc84b0a4207bde17c60cc9780d10651

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...