Salt Skrevet 21. mars 2004 #1 Skrevet 21. mars 2004 Kjæresten min har fått jobb i Trondheim og flytter om noen få uker Jeg prøver så godt jeg kan å være glad på hans vegne, men klarer ikke la være å synes at dette er helt forferdelig trist. Savner ham allerede (høres sikkert ut som den fjortisen nå :oops: ) Er det noen som har erfaring med avstandsforhold? Kan dette funke? Eller er det beste bare å avslutte forholdet når han flytter? Har aller mest lyst til å pakke kofferten og bli med, men det er dessverre ikke mulig :-(
Gjest Tex Skrevet 21. mars 2004 #2 Skrevet 21. mars 2004 HVor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Hva er din situasjon og skal han bli der permanent? Er det et sted du kunne tenke deg å bo eller bor du fremdeles hjemme hos foreldrene dine...? Litt å tenke over før du pakker alt og drar.....
Barbie Skrevet 21. mars 2004 #3 Skrevet 21. mars 2004 Min X og jeg hadde 52 mil mellom oss. Heldigvis hadde jeg muligheten til å være hos ham 2 uker i måneden. Alikevel skar forholdet seg etter 1 år. Dette fordi han mente at vi så for lite til hverandre.
Arkana Skrevet 21. mars 2004 #4 Skrevet 21. mars 2004 Jeg og samboeren min ble sammen sommeren mellom andre og tredje studieåret mitt i England, så etter bare noen måneder sammen dro jeg tilbake for å studere videre. Det vare "bare" et år, men var tungt likevel. Men vi overlevde og har nå vært sammen 5 år. Det å vite at det bare var en begrenset periode var det helt avgjørende, hadde det vært mer permanent tror jeg nok jeg hadde revurdert det nøye.
Virra Skrevet 21. mars 2004 #5 Skrevet 21. mars 2004 Det å vite at det bare var en begrenset periode var det helt avgjørende' date= hadde det vært mer permanent tror jeg nok jeg hadde revurdert det nøye. Er enig i det! Mannen min og jeg har aldri bodd sammen lenger enn 11 måneder i strekk. Dvs. i løpet av vårt 11-12 år lange forhold har han hatt 1 år på skolen. Han jobber som sjømann og da stort sett i USA. Hadde jeg fått valget om igjen hadde jeg ALDRI valgt dette. Men altså - for en periode går det fint an.
Gjest Ethereal Skrevet 22. mars 2004 #6 Skrevet 22. mars 2004 Jeg overlever i et avstandsforhold for tiden; pga et halvt år langt utenlandsopphold i forbindelse med jobb. Nå er halve tiden gått, så vi overlever. Men det var godt å være hjemme på besøk etter seks uker, og til helga kommer min kjære ned for å besøke meg. Avstandsforhold er ingen ideell tilstand, men for en periode takler man det, så lenge begge er innstilt på det. Jeg kjenner et par hvor begge bor i hvert sitt land på permanent basis, og selv det funker, så vidt jeg vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå