Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besøkte kjæresten min på sykehuset i dag. Han har vært innlagt siden i går kveld, ikke noe alvorlig. Da jeg kom la jeg fort merke til hvordan blikket hans automatisk fallt på de kvinnelige sykepleierene som gikk forbi. Mens jeg satt like ved han. Han la ikke merke til noen av de mannlige. Det var ei han også strakk nakken litt for å se bedre, da hun var halveis bak noe da hun kom gående. Jeg syns det var ekstremt sårende jeg... Særlig da han påstår at han overhodet ikke er slik. Det var bare korte blikk, men de hadde vel vært lengre om jeg ikke var der.. Opplevde bare tydelig hvor "våken" han var i forhold til kvinnene som gikk forbi.

Det som er enda værre er at han nekter på at han gjorde det. Jeg SÅ jo at han gjorde det, og ville heller han da skulle forklart meg hvorfor/hva det betyr.

Føler ikke jeg kan leve med en mann som er slik, og som i tillegg nekter på det. :( Han er 50 år.

Anonym poster: 73c08799c6e8d5c6e2a94d03e74349fd

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ubetenksomt kanskje, men så fryktelig grovt var det vel ikke? Er det virkelig ikke mer som skal til for at du ikke orker å leve med han? Hvordan klarer dere hverdagen da? Kjæresten min er også 50+ og med stor aldersforskjell er det jammen godt han har interesse for jenter fremdeles, ellers er jeg redd sølibatet ville kommet før enn hva jeg er forberedt på ;-) Litt ubetenksomt var det jo da, det syns jeg. At han nekter kommer vel kanskje av din reaksjon?

• Liker 1
Skrevet

Det var snakk om at han i løpet av 5 minutter sjekket ut 5-10 sykepleiere. (men knapt så på meg) Jeg gikk, jeg følte virkelig han hadde savnet meg og var glad for at jeg var der.

• Liker 1
Skrevet

Jeg beklager, men jeg ser virkelig ikke problemet. Vi ser alle på mennesker vi syns er pene uten at det trenger å bety noe.

• Liker 3
Skrevet

Herre min hatt man skal høre mye før øra detter av altså :)

Skal kommende med 2 velmende forslag her ettersom dette er nye du tydligvis har grublet mye på. Om du ikke kan leve med en mann som har normal interresse for det motsatte kjønn (for som du selv sier så er det ganske automatisert at man gir noen ekstra korte blikk til noen man syntes ser attraktive eller vakre ut. Det gjelder for stort sett alle mennesker som er sunne og friske uavhengig av kjønn) så kan du :

- Slå opp å finne deg en blind mann

- Slå opp å finne deg en mann som tillater at du setter bind over øyne hans hver gang det er noen andre tilstede bortsett fra deg.

Det er ikke så mange andre alternativer å velge i her om man regelen "se men ikke røre" ikke er tilstrekkelig.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner godt at du synes dette var sårende. Slikt gjør man ikke når man elsker noen. Da har man bare øyne for hverandre. Det er forskjell mellom å se og å SE.

Anonym poster: f6d43af60906a219755c742c6d1d7d7f

• Liker 2
Gjest Kaninpus
Skrevet

Besøkte kjæresten min på sykehuset i dag. Han har vært innlagt siden i går kveld, ikke noe alvorlig. Da jeg kom la jeg fort merke til hvordan blikket hans automatisk fallt på de kvinnelige sykepleierene som gikk forbi. Mens jeg satt like ved han. Han la ikke merke til noen av de mannlige. Det var ei han også strakk nakken litt for å se bedre, da hun var halveis bak noe da hun kom gående. Jeg syns det var ekstremt sårende jeg... Særlig da han påstår at han overhodet ikke er slik. Det var bare korte blikk, men de hadde vel vært lengre om jeg ikke var der.. Opplevde bare tydelig hvor "våken" han var i forhold til kvinnene som gikk forbi.

Det som er enda værre er at han nekter på at han gjorde det. Jeg SÅ jo at han gjorde det, og ville heller han da skulle forklart meg hvorfor/hva det betyr.

Føler ikke jeg kan leve med en mann som er slik, og som i tillegg nekter på det. :( Han er 50 år.

Oi. Jeg trodde kanskje han var 20 år, helt til jeg leste han var 50. For hadde han vært 20, hadde det vært mer "forståelig". Ikke akseptabelt, men du skjønner sikkert. Jeg hadde konfrontert ham med det. Jævlig flaut da! Det er liksom bare ikke sånn en gjør!

• Liker 1
Skrevet

Hadde min mann glodd på alle damer så hadde jeg dødd av skam. Noe så pinlig! Det går jo an å se uten å måtte glo. Og da man er 50 så bør man ha lært seg å kikke diskré...

Skrevet

Høres jo litt drøyt ut at han bare viste interesse for de andre damene når du var på besøk... Hadde han vært smart hadde han brydd seg om bare deg den tiden du besøkte han, så kunne han stirre og kose seg med synet av de andre etter du hadde sussa han hadet. (da hadde du ant fred og ingen fare)

Skjønner at du reagerer på at han sitter sånn når du er på besøk, det var skikkelig dust av han å sitte sånn... Men mange menn er dessverre litt for simpel når det kommer til damer, bare trøst deg med at man møter fine folk (nesten) overalt, men det er ikke lenge man husker dem..

• Liker 2
Skrevet

Hvordan er han ellers i livet da? Stirrer han uhemmet på andre damer ellers også? Og - strengt tatt var det jo han som var pasient på sykehuset og fikk besøk av deg. Da synes jeg det blir nokså urimelig at han skal oppfølge dine ønsker fra sykehussenga.

• Liker 5
Skrevet

hehe, min erfaring er at jo eldre de er, dess mindre diskrete er de. Yngre menn er litt mer diskret. Min far på 70 pådrar seg nakkesleng når attraktive damer går forbi, han har ingen ide om hvor åpenbart det er. Menn på 50 er meeeget våkne.

Skrevet

Huff, når jeg leser slikt gruer jeg meg til fremtiden... Er ikke så gøy at å bli eldre! Sukk... Mannfolk.

Anonym poster: cd23a5af9747c306325907724101f5b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg, mann. Jobber på sykehus og glor hver dag på vakre sykepleiere, hjelpepleiere, leger og egentlig alt vakkert kvinnelig som er på sykehuset. Og det skal jeg gjøre til pensjonsalderen :wow:

Gammel gris! En hedersbetegnelse :bolledeig:

Anonym poster: f7c519c25a3daff6c10356d8546b3e56

• Liker 3
Skrevet

Er det noen som har gjødslet trollavlingen litt vel rikelig i det siste?

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

hehe, min erfaring er at jo eldre de er, dess mindre diskrete er de. Yngre menn er litt mer diskret. Min far på 70 pådrar seg nakkesleng når attraktive damer går forbi, han har ingen ide om hvor åpenbart det er. Menn på 50 er meeeget våkne.

Denne tråden fikk meg til å tenke på min 80 år gamle far som ligger på sykehus i blant. Og han titter og flørter med alle de kvinnelige sykepleierne under 60. Jeg dør omtrent av flauhet når jeg besøker han.

Jeg skjønner at TS synes dette er litt sårende, men å revurdere hele forholdet pga det er veldig dramatisk.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det var snakk om at han i løpet av 5 minutter sjekket ut 5-10 sykepleiere. (men knapt så på meg) Jeg gikk, jeg følte virkelig han hadde savnet meg og var glad for at jeg var der.

Ei som jeg kjenner sjekket opp legen sin rett foran snuten på mannen.

Hun var ganske så neddopet på det tidspunktet og hadde 0 kontroll.

Legen var ung og pen.

Endret av Snuppi
Skrevet

Hvordan er han ellers i livet da? Stirrer han uhemmet på andre damer ellers også? Og - strengt tatt var det jo han som var pasient på sykehuset og fikk besøk av deg. Da synes jeg det blir nokså urimelig at han skal oppfølge dine ønsker fra sykehussenga.

For det første: er det slik at man plutselig ikke blir såret av krenkelser om mannen ligger i en seng på et sykehus. For det andre: er det slik at den eneste grunnen til at han ikke NI-stirrer på hvert ett vesen med kvinnelig kjønnsorgan ellers fordi da er det MINE ØNSKER som gjelder? Sjokka

• Liker 2
Skrevet

Da min mann lå på sykehuset kikket han selvsagt på de flotte sykepleierne. Jeg synes bare det var skjønt og litt artig.

Anonym poster: eec4a18d5cfe4594becb2b2c1eba761a

Skrevet

Sykepleierne tenker garantert "gammel gris" og kunne ikke brydd seg mindre, så jeg tror ikke "konkurransen" bør bekymre deg.

Men forstår det er irriterende og at du føler det er respektløst.

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare tegn på at han er frisk og rask! Du bør glede deg i stedet for å bekymre deg og svartmale dette.

Anonym poster: 593990a78223fe141772c7acd57c6f68

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...