AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Lets face it. Menn er og blir hva vi er. Fulle av testosteron og klar til å erobre kvinner for å spre genmateriale vårt videre. Å kun holde på med den samme kvinnen år etter år er bare destruktivt og testosteronfrarøvende. Man trenger ny stimuli, nye erobringer, nye smaker, lukter, impulser you name it! Det fører til økt spenning, økt nyttefølelse, økt mental sjarmørtrening og er i høyeste grad det som utgjør alle egenskapene en hver mann naturlig ønsker og vil besitte og trenger å utvikle for å leve et lykkelig og fullstendig liv. Så å forvente at han er hundre prosent tro mot deg livet ut er som å kaste din nyfødte på sjøen å tro at avkommet holder hodet over vannet lengere enn det tar å blunke. Menn er ikke utro for å være onskapsfulle eller eoistiske, de gjør det fordi de er menn. Å bli skuffet og sint over å avdekke din manns utroskap er å sløse kalorier på feil fokus. Fokuser heller på å være takknemlig for hver eneste dag han er tro, som er en prestasjon i seg selv. Vær stolt over at du har en mann som fortsatt har teket, som vet hvordan damene skal smigres og sjarmeres, som vet å gi dem det de vil ha, og se mannen deres stråle og gløde med et smil som strekker seg fra kinn til kinn av lykke. Du har en lykkelig, suksessrik mann som vet hvordan han ska være mann. Er ikke det mye bedre å ha en energisk utekatt som kan bringe med seg overraskelser og spenning hjem enn å ha en kastrert huskatt som har mista hele livsgnisten? En mann som er utro mot deg vil ikke nødvendigvis forlate deg. Han elsker deg nok og vil fortsette partnerskapet sitt med deg, siden du sikkert er den beste dama han kjenner, så han trenger fortsatt bestevenninna si som er støttende som hun skal være. Så hvorfor forsøke å forandre på biologi å være fornærmet av skaperverket? Aksepter menns vinnerstrategi gjennom tidene å vær stolt over at dere er besittelse av en slik mann. Fokuser på tilgivelse over sinne og frustrasjon, dere vil føle dere mer rause og godhjertede på det viset og deres mann mer lykkelig. Det er en vinn vinn, skjønner dere ikke det? Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0 2
Gjest Sobril Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Hva hvis det er jeg som har det største behovet? Kan jeg tilgis jeg óg?
Gjest loren Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Noen ganger lurer jeg på hvor dere tar det fra... 30
Kontormus Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 "Overse" at mannen har seg med alt i skjørt som har puls? Hvem gidder vel å holde på en slik mann?? 12
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Hva hvis det er jeg som har det største behovet? Kan jeg tilgis jeg óg? Det er en forskjell på naturlig stor sexlyst som kommer av testosteron og som har den hensikt å spre sitt genmateriale videre til flere, og østrogen overdreven sexlyst - det er nymfomani. En slags sykdom om du vil. Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0 2
Gjest tommelise Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Dette er det mest idiotiske jeg har lest på lenge! Jeg kan aldri tilgi utroskap, det vet min mann. Det er bedre å ha en mann som er tro, enn en som er utro. Vi kvinner er stolte over å vise fram vår mann, men ikke stolte over å måtte vise fram en drittsekk!
Gjest Chloè Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Hva med å bare være singel hele livet, så kan dere erobre så mange kvinner dere måtte ønske? Vinn - vinn
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Hva med å bare være singel hele livet, så kan dere erobre så mange kvinner dere måtte ønske? Vinn - vinn Fordi menn også ønsker seg en partner. Ikke av ren kåtskap, men en livsledsager som de kan passe på å som kan passe på dem. Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #10 Skrevet 19. februar 2013 Du er syk. Og du tror denne ærligheten er eksepsjonel for meg? Jeg er en mann, og oppfører meg deretter. Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0 1
Gjest Sobril Skrevet 19. februar 2013 #11 Skrevet 19. februar 2013 Det er en forskjell på naturlig stor sexlyst som kommer av testosteron og som har den hensikt å spre sitt genmateriale videre til flere, og østrogen overdreven sexlyst - det er nymfomani. En slags sykdom om du vil. Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0 Så overdreven sexlyst pga testosteron blir aldri nymfomani mens østrogenoverskudd blir det? Det spiller vel for faen meg ingen rolle hvorfor man er i overkant kåt. I følge deg er det jo derfor mannen bør ha fri tilgang, så da bør der samme gjelde for damer. Sikkert moro å fyre oss opp, men jeg mistenker at du har lite å gjøre på jobb en tirsdags ettermiddag.
Kontormus Skrevet 19. februar 2013 #12 Skrevet 19. februar 2013 Hvis man slavisk skal forholde seg til skaperverkets opprinnelse vil det bli stusselig for de fleste menn. Da er det kun de med gode gener som får spre dem! 10
Gjest Chloè Skrevet 19. februar 2013 #13 Skrevet 19. februar 2013 Fordi menn også ønsker seg en partner. Ikke av ren kåtskap, men en livsledsager som de kan passe på å som kan passe på dem. Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0 Du kan ikke få begge deler, sånn er det bare
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 19. februar 2013 #14 Skrevet 19. februar 2013 Du kan ikke få begge deler, sånn er det bare Klart en kan. Kvinner er forskjellige de også. Gjelder bare å finne seg den rette kvinnen.
Gjest Chloè Skrevet 19. februar 2013 #15 Skrevet 19. februar 2013 Klart en kan. Kvinner er forskjellige de også. Gjelder bare å finne seg den rette kvinnen. Da må du nok lete en god stund
Gjest pippa Skrevet 19. februar 2013 #16 Skrevet 19. februar 2013 Og du tror denne ærligheten er eksepsjonel for meg? Jeg er en mann, og oppfører meg deretter. Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0 Og heldigvis er dere ulike!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #17 Skrevet 19. februar 2013 Så overdreven sexlyst pga testosteron blir aldri nymfomani mens østrogenoverskudd blir det? Det spiller vel for faen meg ingen rolle hvorfor man er i overkant kåt. I følge deg er det jo derfor mannen bør ha fri tilgang, så da bør der samme gjelde for damer. Sikkert moro å fyre oss opp, men jeg mistenker at du har lite å gjøre på jobb en tirsdags ettermiddag. Det er en vesentlig forskjell sier jeg. En mann er drevet av trangen til å spre genmaterialet til mange. Hva er en kvinne drevet av? Få et avkom hun ikke har styr på hvem som er sitt og alskens sykdommer? Du må lese deg opp litt før du er så feilaktig bastant. Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 19. februar 2013 #18 Skrevet 19. februar 2013 Da må du nok lete en god stund I Norge, ja. Men utenfor Norges grenser er det mer vanlig at kvinner forstår seg på menn.
Gjest Lenazz Skrevet 19. februar 2013 #19 Skrevet 19. februar 2013 Lets face it. Menn er og blir hva vi er. Fulle av testosteron og klar til å erobre kvinner for å spre genmateriale vårt videre. Å kun holde på med den samme kvinnen år etter år er bare destruktivt og testosteronfrarøvende. Man trenger ny stimuli, nye erobringer, nye smaker, lukter, impulser you name it! Det fører til økt spenning, økt nyttefølelse, økt mental sjarmørtrening og er i høyeste grad det som utgjør alle egenskapene en hver mann naturlig ønsker og vil besitte og trenger å utvikle for å leve et lykkelig og fullstendig liv. Så å forvente at han er hundre prosent tro mot deg livet ut er som å kaste din nyfødte på sjøen å tro at avkommet holder hodet over vannet lengere enn det tar å blunke. Menn er ikke utro for å være onskapsfulle eller eoistiske, de gjør det fordi de er menn. Å bli skuffet og sint over å avdekke din manns utroskap er å sløse kalorier på feil fokus. Fokuser heller på å være takknemlig for hver eneste dag han er tro, som er en prestasjon i seg selv. Vær stolt over at du har en mann som fortsatt har teket, som vet hvordan damene skal smigres og sjarmeres, som vet å gi dem det de vil ha, og se mannen deres stråle og gløde med et smil som strekker seg fra kinn til kinn av lykke. Du har en lykkelig, suksessrik mann som vet hvordan han ska være mann. Er ikke det mye bedre å ha en energisk utekatt som kan bringe med seg overraskelser og spenning hjem enn å ha en kastrert huskatt som har mista hele livsgnisten? En mann som er utro mot deg vil ikke nødvendigvis forlate deg. Han elsker deg nok og vil fortsette partnerskapet sitt med deg, siden du sikkert er den beste dama han kjenner, så han trenger fortsatt bestevenninna si som er støttende som hun skal være. Så hvorfor forsøke å forandre på biologi å være fornærmet av skaperverket? Aksepter menns vinnerstrategi gjennom tidene å vær stolt over at dere er besittelse av en slik mann. Fokuser på tilgivelse over sinne og frustrasjon, dere vil føle dere mer rause og godhjertede på det viset og deres mann mer lykkelig. Det er en vinn vinn, skjønner dere ikke det? Anonym poster: f7de8d84dd9b7a7d111932c13d004dc0 Let's face it: menn er noen svin. Hvis verden skulle være slik som du her presenterer, så skal jeg love deg at ganske så mange kvinner ville ha vært svært, svært utro mot deg og andre utro menn! Det liker ikke menn...og da ville hensikten med godene dere får gjennom faste forhold forsvinne. Dessuten, ved å bruke din type argumentasjon, kan vi jo si: Let's face it: kvinner er skapt til å ville flørte med og ha sex emd mange forskjellige menn, og kvinner liker rike menn med makt: kan ikke dere menn bare slå dere til ro med det og godta det? Eller hva med denne: Kvinner er født til å bedra dere menn, men vi lever det ikke ut om vi ikke har noen grunn. Når dere menn er utro, så har vi fått en grunn, og da mister dere både barn, kontakt og livsfeste... Hyggelig med krig? Virker som om du synes det.
Gjest Chloè Skrevet 19. februar 2013 #20 Skrevet 19. februar 2013 I Norge, ja. Men utenfor Norges grenser er det mer vanlig at kvinner forstår seg på menn. De damene du tenker på liker mer pengene dine enn deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå