AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Jeg har vært sammen med en kjæreste i noen måneder nå... Først var det bare meg og ham, vi var ikke ute med hverandres venner, og det var jeg ike så lei meg for, jeg hadde uansett få venner. Jeg var litt dvask og småfeit, hadde lenge lyst til å gjøre noe med det. Så han oppfordret meg til å trene, og det gjorde jeg. Nå som jeg har gått ned noen kilo, fått en stram og sexy kropp, har han ingen problemer med å vise meg frem til venner. Jeg er litt usikker på om han var litt flau over meg før og gjemte meg litt vekk? Nå har han ikke problemer med å holde hender og kysse offentlig osv. osv.. Anonym poster: 6a189a84440efef7a2311facf1975c25
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Det er jo ganske normalt at man i begynnelsen ikke involverer alt av venner og familie, til man er mer sikker på forholdet? Anonym poster: 1ea5e271f24ea199be1d147a4b9b940b 3
WubWub Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Som vedkommende over meg skriver så er det neimen ikke alle som viser frem kjæresten sin til alt og alle de første ukene/månedene i et forhold? Tenker det er litt mer normalt at man venter til man er trygg på forholdet og ser at det kan ha en fremtid Så jeg hadde ikke grublet noe særlig over om det var figuren som var løsningen på ligningen her var jeg deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå