AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Vel... Enkelt spørsmål.. Dere som har samboer, når dere flytta sammen, Hvordan gjorde dere det med ting da? For dere hadde vel litt ting begge to fra før? Anonym poster: 6c2e16c60736bd344110661d29e1a993
Betty2 Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 vi tok med oss alt, og fant ut hva som passet best i leiligheten, vi solgte noe og noe nytt. en del ting står i boden, andre ting har vi solgt/gitt bort litt etter litt. 1
dobri123 Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 Tok med alt ned i den nye leiligheten, har en del på et kott og loftet. Resten er gitt bort eller solgt.
Surriball Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Jeg var den eneste som hadde noe særlig med ting, han bidro mest med sine egne klær og sko, en datamaskin og et par gryter og en stekepanne. Resten av det vi trengte har vi kjøpt sammen, veldig mye brukt.
Gjest Allergikeren Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Det meste av møbler og kjøkkenting som jeg hadde, var sånt som var "arvet" etter/fått av slektninger og kjente. Det vi da hadde dobbelt opp av, og det var egentlig det meste, gav jeg stort sett bort eller kvittet meg med på andre måter, og så bruker vi det som han hadde fra før. Unntaket er de få tingene jeg kjøpte selv, som seng, nattbord, kjøleskap og noen ting til.
KaDust Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Vi begge bodde hos foreldrene våres og hadde kun noen få ting stæsja hjemme hos de. Så det var ikke noe problem. Han hadde melkeglass, jeg hadde kaffeservice, han hadde tv og tvbord, jeg hadde sofa osv. Så det gikk egentlig opp i opp, men vi måtte kjøpe inn litt ekstra da. Mangel på skap og salongbord å sånt
MissStiles Skrevet 19. februar 2013 #7 Skrevet 19. februar 2013 Jeg flyttet inn i leiligheten hans. Vi kvittet oss med sengen hans og flyttet inn sengen min. I stua er det 50/50 på møblene. Ellers er det ikke plass til alle tingene mine så vi skal få oss større leilighet til høsten.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #8 Skrevet 19. februar 2013 Jeg flyttet inn til han og leier ut min leilighet møblert. Vi byttet på sengene da min var nesten ny og jeg er avhengig av en god seng for ryggen min sin del. Så har vi faktisk byttet ut mye av det han hadde for det så ut som den ungkarsleiligheten med lite oppbevaringsmuligheter noe vi var avhengig av. Så vi har kjøpt ny sofa, fått tak i bord og 2 skap på finn.no som har blitt malt hvite, fant en sjenk på lageret familien hans har som vi har tv'n på også har vi flyttet litt på ting. Kjøpte nytt klesskap på ikea for det som sto her falt fra hverandre Så har vi byttet kjøkken og skaffet mer oppbevaring til badet. Ja, jeg har fått utrolig dårlig samvittighet fordi det er jeg som har funnet mesteparten og han sier bare ja. Alikevel er vi veldig fornøyd med hvordan vi har fått det begge to. Er dessverre ikke mye igjen her da av det som sto her før jeg flyttet inn. Jeg har også tatt med en del kjøkkenting da jeg har stor interesse for matlaging. Før jeg flyttet inn tok han meg med på Ikea fordi han trengte å bytte ut serviset sitt. Nesten alle mine småting og kjøkkenting osv står på lageret familien hans har da. Anonym poster: ef53556d353f6b464928ef892ef2f957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå