AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Jeg sendte en melding med et spørsmål om noe i profilen til en mann på Sukker. Han svarte nokså utfyllende, men uten spørsmål. Siden meldingen var så hyggelig og positivt vinklet skrev jeg tilbake og har fått samme type melding igjen. 10 linjer ca, positivt om noe han er engasjert i, men uten spørsmål. Hinter han om at han bare er høflig, men ikke interessert? Jeg pleier å være flink til å ta hint tror jeg, men som regel er det jo jeg som avslutter samtaler. Liker ham veldig godt som person dersom han svarer sånn på meldinger fra jenter han ikke er interessert i! Blir forvirret fordi det er sjeldent. Anonym poster: fc09f0cefc892618d5845ac3b5a968bc
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 Om jeg ikke var interessert ville jeg ikke skrevet så veldig mye (men kunne svart med noen setninger likevel), og bevisst latt være å stille spørsmål. Om jeg var litt interessert kunne jeg funnet på å skrive en del, men latt være å stille spørsmål for å teste om hun jeg skrev til gjorde forsøk på å holde samtalen i gang, noe som indikerer interesse. Min erfaring er at eneste måten jeg kan vite at en jente er interessert på ekte er om hun faktisk selv gjør forsøk på å holde samtalen i gang (ved å f.eks. svare på melding med nye spørsmål som jeg ikke har lagt opp til). Med andre ord har jeg sluttet å bruke tid på samtaler med folk som ikke aktivt prøver å holde samtalen i gang (f.eks. kommer med nye spørsmål/samtaleemner dersom jeg har sendt en melding som ikke legger opp til noe svar). Anonym poster: ae965951d3d180b0e2ed9b91cd8d7550
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Og så svarte han ikke mer. Nå sitter han sikkert og tenker at jeg er håpløst masete og ikke klarer å ta hint! Hahaha :-D Jeg som egentlig er skikkelig flink til å kommunisere og småprate med alle mulige mennesker irl! Det er mye i profilene til folk jeg gjerne skulle kommentert på, gitt komplimenter på osv uten at det betyr at jeg ber dem om å gifte seg med meg! Men når alle er så masete som meg, så skjønner jeg at de ikke gidder svare! :-p Jaja, jeg prøver i hvert fall! Anonym poster: fc09f0cefc892618d5845ac3b5a968bc
Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Synes ikke man må ha spørsmål med for å drive en samtale. Det hjelper definitivt på, men er langt fra nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå