Gå til innhold

Du var så vakker i går. Kompliment eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket nettopp på telefonen med kjæresten min, og han sa "du var så vakker i går. " Jeg vet jeg burde ta det som et kompliment, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg tenker, men hva med de andre dagene? Syns han ikke jeg alltid er vakker... Syns han bare jeg er vakker når jeg er akkurat sånn og sånn....? Hvordan ville dere reagert? Er jeg gal? Hva betyr det når man sier slik?

Anonym poster: 403aabb363d3896b9565eba780f2fade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen, selvfølgelig er det et kompliment! Du var vel bare litt ekstra vakker igår da vel. ;)

• Liker 23
Skrevet

Ta komplimentet til deg uten å legge noe mer i det! Han syntes du var vakker!

Jenter har en tendens til å overanalysere og legge mye mer i det enn menn mener. Jeg ville nok først tenkt som deg, men deretter lagt bort alle analysene. Menn er enkle, og han mente ikke noe mer enn at du var vakker!

• Liker 1
Skrevet

Du er småparanoid. Han synes nok du bare var ekstra vakker igår.

Syklusen kan forøvrig påvirke hvordan andre ser en, som regel gløder kvinner mer rundt eggløsning.

Anonym poster: 8be9f765cc67bc9b0fcc9c231d3bafef

• Liker 1
Skrevet

Så det betyr ikke at han ikke syns jeg er vakker til vanlig, eller ikke virkelig er glad i meg...? Har forresten eggløsning :P

• Liker 2
Skrevet

Det betyr at han synes du var vakker igår, gutter liker vi pynter oss litt for dem, så hvis du går litt "slaskete" kledd til vanlig, er det lett å gjøre noe med.

Anonym poster: 8375e3b6a3af1d1fc07cb37027687ddf

• Liker 1
Skrevet

Det betyr at han synes du var vakker igår, gutter liker vi pynter oss litt for dem, så hvis du går litt "slaskete" kledd til vanlig, er det lett å gjøre noe med.

Anonym poster: 8375e3b6a3af1d1fc07cb37027687ddf

Jeg gjør ikke det...

Skrevet

Snakket nettopp på telefonen med kjæresten min, og han sa "du var så vakker i går. " Jeg vet jeg burde ta det som et kompliment, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg tenker, men hva med de andre dagene? Syns han ikke jeg alltid er vakker... Syns han bare jeg er vakker når jeg er akkurat sånn og sånn....? Hvordan ville dere reagert? Er jeg gal? Hva betyr det når man sier slik?

Jeg forstår at du blir paranoid av komplimentet han ga deg. Kanskje du gjorde noe annerledes med håret ditt, eller brukte et klesplagg som så ekstra bra ut på deg? Jeg syntes du burde spørre han hva som gjorde deg spesielt vakker den dagen :)

Anonym poster: 500b4bcf2e5247c6f44554970f5d68ab

Skrevet

Jeg forstår at du blir paranoid av komplimentet han ga deg. Kanskje du gjorde noe annerledes med håret ditt, eller brukte et klesplagg som så ekstra bra ut på deg? Jeg syntes du burde spørre han hva som gjorde deg spesielt vakker den dagen :)

Anonym poster: 500b4bcf2e5247c6f44554970f5d68ab

Det er jo det som sårer meg litt,, som om han bare syns jeg er så vakker hvis jeg har håret akkurat sånn, eller de og de klærne.. Det er vel ikke kjærlighet...?

Skrevet

Blir for meg det samme som å si " så vakker du er i kveld" hvis man for eksempel har pyntet seg og skal ut, og det er selvfølgelig et kompliment! Man må ikke vri og vende på at slik at det plutselig får en betydning det ikke har, at du var vakker i går betyr IKKE at han ikke synes du er vakker ellers, han følte vel bare for å si det da;)

Tenk å alltid måtte passe på å si "så søt du er i dag, og alle andre dager", "du er så sexy med den kjolen, og alle andre kjoler og egentlig uansett hva du har på deg" - du ser poenget mitt?

Ta det for det det er , et kompliment og vær glad for det:)

• Liker 7
Skrevet

Hjelpes, han ga deg et kompliment - ta det til deg. Han syns du var vakker i går, ligger ikke mer i det enn akkurat det. Han syns sikkert at du er vakker til vanlig også, kanskje det var et eller annet med gårsdagen som fikk han spesielt til å legge merke til det.

Skrevet

herreGUD kvinne!

Det du i grunn sier er at du ikke burde få noen som helst komplimenter siden du snur alt rundt. Får du komplimenter for at du var fin i går, tenker du at du er stygg ellers. Får du komplimenter for håret da synes du at rumpa er jævlig. Sier han at han elsker deg, tenker du at han burde ha sagt det i går.

Få nå litt mer selvsikkerhet og ikke prøv å snu alt rundt til noe negativt! For det kan du om du vil, men det er ikke noe fint liv!

Skrevet

:klaske:

Galskap! Han ga deg et hyggelig kompliment. Ta det til deg og slutt å overanalysere alt. Jeg blir helt flau av denne tråden.

• Liker 3
Skrevet

Hahahaha, jeg ser jo selv hvor absurd det er. :P Men er ikke lett å styre hvordan man reagerer på ting...

Jeg spurte han nettopp nå, hvorfor han syns jeg var mer vakker i går enn til vanlig.. Han svarte: jeg følte du var mer åpen...

Jeg klarer ikke å la være å tenke: Eller var det bare han som var mer åpen, fordi han syns jeg var vakrere... ?

Skrevet

Meh... Gjør ett eller annet og ikke sitt å rot vekk livet med å gruble på ting som ikke er noe å gruble over.

• Liker 1
Skrevet

Meh... Gjør ett eller annet og ikke sitt å rot vekk livet med å gruble på ting som ikke er noe å gruble over.

Jeg vet det... Skulle bare ønske jeg kunne glede meg over når han sier slik. Føles som et nederlag å gå glipp av den gleden...

Skrevet

HAHA!!! Hvorfor denne enorme trangen til å tolke og analysere helt direkte og enkle tale?

Du må ikke under noen omstendigheter fortelle typen at du tenkte i de baner du gjorde om du har lyst til å "oppleve gleden " av flere komplimenter hverfall!

Hvis man må tenke som ørtten ganger og i tillegg være klarsynt for å dele ut kompimenter blir det veldig kjedelig i lengeden :)

Dette er vel dessverre en av grunnene til at noen stakkars damer vasser rundt i en kompliment-tørke, og undres på manglen....

Skrevet

Går du på p-piller?

Anonym poster: 0c5e2e06d842e51febec8af18fdce09d

Skrevet

Går du på p-piller?

Nei, hvordan det?

Skrevet

Nei, hvordan det?

Mange blir nærtagende og litt ustabile av det. Spørsmålet ditt var et typisk eksempel på tankegangen til en som ikke tåler p-piller.

Men da er altså ikke det problemet ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...