AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #1 Skrevet 19. februar 2013 Mannen min og jeg er ikke fornøyd med vår datters nåværende skole. Det er mye lærerfravær og endel mobbing og utfrysning mellom elevene. Vi vil søke henne inn på St. Sunniva og lurer på om noen på KG har eller har hatt sine barn der. Hilsen tobarnsmamma Anonym poster: dfdd8cd98e0b040fd0c6b3e6cba301cf
Wonders Skrevet 19. februar 2013 #2 Skrevet 19. februar 2013 hei jeg kjenner to familier, de er begge katolikker. Har forstått det koster mye.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #3 Skrevet 19. februar 2013 TS her, det koster 20 000 kroner året, vi har sjekket det. Anonym poster: dfdd8cd98e0b040fd0c6b3e6cba301cf
Alina X Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Hei. Har 4 venniner som har gått på st.sunniva og en kamerat som bare gikk der et år da. Er visst fint miljø og høy standard med gode lærere. Må ikke være katolikker for å gå der heller. De jeg kjenner som har gått der, sier de savner den tiden og den skolen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 TS igjen, takk Fortuna, vi har hørt det samme og vi er ikke katolikker. På skolen går det både kristne, jøder, muslimer, ateister, hinduer, sikh mm. Vi har hørt gode ting om både lærerne og skolemiljøet der. Anonym poster: dfdd8cd98e0b040fd0c6b3e6cba301cf
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #6 Skrevet 19. februar 2013 Jeg har hatt barna på St. Sunniva, og har bare godt å si. Ting er selvsagt ikke perfekt, vi hadde litt bråk med jentemiljøet i den ene klassen, men dette ble godt fulgt opp og tatt tak i med en gang. Ellers forventes det mye både av elever og foreldre, men det har egentlig vært veldig positivt og er med på å skape et veldig godt og engasjert miljø. For oss har det også vært viktig at ikke skolen får et for stort elitepreg, slik en del av de andre privatskolene har. På St. Sunniva er det barn av professorer og polske snekkere i skjønn forening, veldig bra Så jeg kan varmt anbefale skolen. Men søk i så fall snarest, det er ikke lett å få inn barn etter hovedopptaket i første klasse (min yngste sønn begynte på ungdomsskolen i høst, da hadde de fått inn åtte nye elever (tre som hadde sluttet, og fem nye plasser pga ungdomstrinnet), og det var vel 25-30 som hadde søkt. Samtidig er det alltid noen som flytter, må begynne på andre skoler osv, så det er ikke håpløst. Men søk fort! Anonym poster: fd0e6c7e15f9cf780cd2e5dbfce43325 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå