Gå til innhold

Gift,barn men forelsket i gammel flamme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier seg selv...

Jeg og dem gamle flammen var av og på i flere år.. Han var min første kjærlighet. Han var min første til alt.. Men vi kom aldri videre på noen måter.. Så jeg bestemte meg for å gi slipp...

Etter noen mnd fant jeg min nåværende mann, en høy mørk mann.. Vi fikk etterhvert barn og gifta oss.. Har vært sammen i flere år nå..

Men jeg har aldri helt glemt min gamle flamme...

Har tenkt på han av og til, og til og med drømt om han.. Men har aldri fortalt det til noen, jeg synes det er flaut og jeg vill ikke det.. Jeg elsker mannen min, og har gjort mye for han. Jeg har nå flyttet til Sverige for å bo sammen med mannen min, som ikke får oppholdstillatelse i Norge. Men han er kommet til Sverige nå. (laang historie)

Men her om dagen så skrev den gamle flammen til meg, han sa han savnet meg, og har aldri helt glemt meg.. Han er selv i et nytt forhold, og vi har ikke snakket på flere år... Etter den lange privatmeldingen jeg fikk hos han har jeg tenkt på han.... Jeg kunne aldri tenkt å forlate min mann for en gammel flamme.. Jeg elsker min mann.. Men det er jo heller ikke bra at jeg skal tenke på en annen.. ellers så forteller jeg og min mann hverandre ALT, han vet alt om meg.. Vel, nesten... Jeg har ikke fortalt han dette, og jeg føler jeg bedrar han på en eller annen måte... Kan noen "hjelpe" meg? Hvordan kan jeg noen gang glemme denne flammen? Jeg får veldig dårlig samvittighet over for min mann, jeg veier forholdet vårt og det jeg og min gamle flamme hadde.. Det er så feil.. huff, jeg vet ikke mine arme råd her nå..... :(

Anonym poster: 789cc37c517b080e1116a0cb4c736b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du nesten kjenne på selv, elsker du mannen din og vil være hos ham, kutter du all kontakt med den gamle flammen din. Eller du skiller deg...

Anonym poster: 69d8f4212f4fd18f9f07681bd2457732

Skrevet

Hvorfor var dere av og på egentlig? Dere hadde tydeligvis ikke et ordentlig forhold, da er det vel ikke så lett å vite om dere hadde fungert sammen?

Anonym poster: 69d8f4212f4fd18f9f07681bd2457732

Skrevet

Leker du ikke litt med ilden nå? Hvorfor ble det aldri noe ut av det forholdet dere hadde da dere var av og på?

Skrevet

Ts her... Vet ikke helt.. Vi bodde på forskjellige plasser, han jobbet på havet og sånt.. Men vi reiste på helge turer, ferier sammen og sånt..

vi snakka egentlig alri om forhold, men når jeg ser tilbake så var det som om vi var i et forhold.. Vi sa vi var glade i hverandre og sånt..

Anonym poster: 789cc37c517b080e1116a0cb4c736b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...