Gå til innhold

Fin lommebok?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt den samme lommeboken i ca 15 år, og den fikk jeg i gave fra hunden min :fnise: det er altså på tide med ny lommebok!

Jeg har tenkt litt på marc by marc jacobs. Noen som vet om den er å få kjøpt i Bergen? Evnt andre merker jeg burde sjekke ut? :)

Anonym poster: 8711a70a8cc8462db49662a47f98c17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulberry, LV, Hermes, Prada, Gucci, YSL, PRL, Lanvin, Barbour, Burberry, osv. Selv har jeg fra LV, men jeg synes de fra Mulberry og Hermes tar seg litt bedre ut. Spesielt de fra Mulberry synes jeg er klassiske og tidløse. Mamma har blant annet en fra Mulberry i krokodilleskinn som ser utmerket ut selv etter nærmere 20 år.

Men det finnes et stort antall kjente produsenter som lager pene lommebøker. Du må egentlig bare sjekke de ulike merkene og butikkene.

Ellers ville jeg tatt en nærmere titt på Hermes, YSL og Lanvin.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ei kjempefin ei fra Mulberry for noen år siden, klassisk og lekker i fargen oak:) Den er bare nydelig, og jeg kommer aldri til å kjøpe meg andre lommebøker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulberry. :hjerte: Har et par-tre stykker, og de blir bare finere og finere.

Anonym poster: 4ff3f4dbdae04053d55ed876e4a9acd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulberry. :hjerte: Har et par-tre stykker, og de blir bare finere og finere.

Vil du linke til de du har?

Anonym poster: 8711a70a8cc8462db49662a47f98c17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen av dem, de er antakeligvis for gamle og har gått ut av produksjon. Fant imidlertid denne som jeg også har og bruker til sminke, og den ene lommeboken er i samme stil, samme farge og skinn (det som tidligere het Darwin - en litt kraftig skinntype) og med samme låsemekanisme. http://www.mulberry.com/#/storefront/c6597/1587/moreviews/

Ellers har jeg to i klassisk sort med glidelås i det som tidligere også het noe spesielt, men som jeg har glemt, som er en kroko-print. (Og diverse vesker, belter, nøkkelringer, reisebager, clutch, jepp, jeg elsker Mulberry. :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen av dem, de er antakeligvis for gamle og har gått ut av produksjon. Fant imidlertid denne som jeg også har og bruker til sminke, og den ene lommeboken er i samme stil, samme farge og skinn (det som tidligere het Darwin - en litt kraftig skinntype) og med samme låsemekanisme. http://www.mulberry....1587/moreviews/

Ellers har jeg to i klassisk sort med glidelås i det som tidligere også het noe spesielt, men som jeg har glemt, som er en kroko-print. (Og diverse vesker, belter, nøkkelringer, reisebager, clutch, jepp, jeg elsker Mulberry. :hjerte: )

Congo leather, het det forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...