Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden så sa typen min at han ikke orket mer, jeg ble helt knust for det kom VELDIG brått. for samme dagen så hadde han sagt han elska meg og sånt. de siste ukene har vært helt forjævelig om jeg kan si det rett ut! har lenge slitt med depresjon og etter det så ble alt verre. selv om det var han som sa han ikke orket mer, var ikke pga krangling ogsånt, men fordi han mente jeg ikke stolte på han. men det er ikke lett å komme over han!

han har snakket til meg flere ganger på face etter bruddet, og ringt meg noen ganger, men da har han egentlig aldri sagt noe, bare sånne korte samtaler. jeg skjønner ikke hva han mener! jeg har utrolig lyst til å bli sammen med han igjen, men kommer ikke til å ta intiativ til det, siden jeg ba jo på mine knær kan man si når han sa han ikke orka mer, og da sa han at han ikke orket dramet mer.

han smiler alltid til meg når vi møtes, de første gangene vi tilfeldigvis møtte på hverandre etter bruddet så ignorerte jeg det alltid, men nå kan jeg ikke virke overlegen mer. så nå smiler jeg alltid når vi treffes, men bare skjapt. han vet godt at jeg fortsatt liker han, og jeg vet han fortsatt gjør det... hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hvis jeg forstod dette rett nå, så sa du til han at han måtte si ifra når han ikke ville være sammen med deg mer... Det i seg selv er jo ganske turn off (om jeg misforstod - sorry.), når man er sammen med noen så fokuserer man jo på det fine og gode i forholdet og hverandre, ikke når man en dag skal gå lei og vil gjøre det slutt.

Så vidt jeg kan skjønne vil han sikkert ha kontakt med deg, men tror ikke du skal håpe på for mye.

Du kan jo prøve å snakke med han, spørre hvordan det går, og om det passer seg slik, så kan du si at du vil ha kontakt med han. så kan du jo se hva som skjer fra der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...