Gå til innhold

Netflix - tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke SÅ mange filmer å velge mellom på netflix. Mange ganger jeg har villet sett en serie eller film, som netflix ikke støtter.

Men jeg har netflix - Fordi jeg elsker å se filmer, og nøyer meg derfor med det de har ;)

Spørsmålet er.

Dine favorittfilmer på NETFLIX?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker Firefox som nettleser kan du laste ned en Add on som heter media hint, så får du amerikansk netflix med mye større utvalg :-)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis du bruker Firefox som nettleser kan du laste ned en Add on som heter media hint, så får du amerikansk netflix med mye større utvalg :-)

Takk for svar.

Ja, jeg bruker firefox.

*googler*

Endret av nicola
Gjest Badabing
Skrevet

Av de jeg kommer på:

Falskmyntnerne i Sachsenhausen

Hemmeligheten i deres øyne

Sin Nombre

Full Metal Jacket

Crash

American History X

La den rette komme inn

Siderhusreglene

Kiss kiss bang bang

(Innmari kleine titler på norsk, men da blir det lettere for deg å finne dem)

Skrevet

Takk for svar.

Ja, jeg bruker firefox.

*googler*

Bare hyggelig! :-) Synes fortsatt utvalget er noe skralt og ligger langt etter, men fin måte å oppdage nye serier. Akkurat sett White Collar og Hart of Dixie. Liker førstnevnte kjempegodt, mens sistnevnte er fin de dagene man vil se noe hjernedødt.

Gjest Badabing
Skrevet

Beholder man norsk teksting og norsk utvalg da?

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke netflix er så ille jeg, da :P Jeg bruker den amerikanske typen og da er jo utvalget veldig mye bedre enn med den norske. Jeg ser mest serier, akkurat nå pløyer jeg gjennom Grey's Anatomy.

Skrevet

Beholder man norsk teksting og norsk utvalg da?

Nei, engelsk teksting. Går an å skru av og på som man vil, så får du tilbake det norske utvalget. Bare gå på Tools - Add ons - Media Hint - Disable/Enable

Skrevet

Hvordan bruker man den amerikanske typen uten å ha add.ons? Jeg trodde søkemotoren søkte på alt jeg. Jeg går jo inn på netflix."com" :regler:

Gjest Badabing
Skrevet

Nei, engelsk teksting. Går an å skru av og på som man vil, så får du tilbake det norske utvalget. Bare gå på Tools - Add ons - Media Hint - Disable/Enable

Takk! :) Gjør ikke noe med engelsk tekst på engelsk film, men jeg blir litt sliten av å se fransk film med engelsk tekst. :P

Skrevet (endret)

Hvordan bruker man den amerikanske typen uten å ha add.ons? Jeg trodde søkemotoren søkte på alt jeg. Jeg går jo inn på netflix."com" :regler:

Hør på hun over meg!

Endret av sara-ellis
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest nicola
Skrevet

Har add-on nå og TAKK for forslaget! Masse mer å se på! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, så lett det høres ut! Men det går vel ikke på en ipad :-(

Anonym poster: a8a421e23a4fd4c4b916d33d30a57fe0

• 1 måned senere...
Gjest nicola
Skrevet

Amerikanske nettflixen er fantastisk! Sett så mange filmer og dokumentarer man ikke har tilgang til på den norske <3

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Alt ble så mye bedre med den amerikanske linkingen. Nå får jeg se flere sesonger av seriene mine.

Ellers er jeg periode-Netflixer. Ser en serie i et langdrag og må ha en pause før jeg ender opp på et nytt seriekjør :P

AnonymBruker
Skrevet

Oi, så lett det høres ut! Men det går vel ikke på en ipad :-(

Anonym poster: a8a421e23a4fd4c4b916d33d30a57fe0

Jo, det går på ipad om du endrer DNS i internettinnstillingene dine først.

Se her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=733708

Anonym poster: 990cce744b5fa140e8f1c76b88474f16

AnonymBruker
Skrevet

Love In Manhattan er min favoritt! :) Utrolig rørende og sterk film.

Anonym poster: e28ce8cd5d04cb21123d32fbf97f02e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...